Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

njnl Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59653

Szia. Cegléden személyesen ismerek szakembert, Hajdúszoboszlóra pedig telefonszámom van. Bár szvsz oda kéne visszavinni ahol felújítattad a hidat. 

Előzmény: HMEX (59650)
Johnny1030 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59652

Nem tudom merre laksz, de a helyedben egy Citroen hátsó futóművessel nézetném meg. Többen is vannak az országban. Valószínűleg eltörött a csapágy a lengőkarban. Ha elég csak azt cserélni akkor viszonylag olcsón megúszható. Ha a komplett futóművet javíttatod max 60-70 ezer plusz útiköltség. Reggel szétszedik délutánra kész. Van ahol 3 év gari jár hozzá, km megkötés nélkül.

Előzmény: HMEX (59650)
francecoupe Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59651

Gyári kerékméretet feltételezve, kép alapján fentebb van a segge a kelleténél. Bár még ez sem magyarázhatja a keménységet a lentebb írtak miatt, aztán fene tudja.

Előzmény: HMEX (59650)
HMEX Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59650

Csináltam  képet, arról hogy mégis hogyan mutat.

HMEX Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59649

Nem volt még f.állításon. Érdemes elmenni teleszkóp csere, gumicsere, +1-2 futóműalkatrész után ilyenre? Bár a válasz több mint valószínű, hogy igen mert nem hiszem hogy a szerelő összeszerelés után ilyeneket állított nekem. Most ahogy jöttem haza, viszonyítási alapom volt egy Opel G kombihoz. Az enyémnek jóval fentebb van a segge, persze ez így nem mérvadó, de szembeötlő a különbség. 

Előzmény: francecoupe (59648)
francecoupe Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59648

A futóműállításon kellett kapjál papírt az eredményekről, azon van a tűrés. De ennek nincs köze a keménységhez.

Előzmény: HMEX (59647)
HMEX Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59647

Sajnos, ennyire nem értek hozzá. Nem tudom milyen lenne a gyári tűrés. Úgy tűnik össze kell szednem egy rakat pénzt és elvinni valamilyen Citroen specialistához, aki ha beül már érzi mi a gond, nem pedig mindenes szerelőhöz. 

Előzmény: francecoupe (59646)
francecoupe Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59646

Futóműállításnál nem nyúlnak a rugókhoz. Állítani sem lehet hátul a geometrián, mert fix. Gyári tűrésen belüli a hátulja?

Előzmény: HMEX (59645)
HMEX Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59645

Rugók nem lettek cserélve, kb. 2 hete volt szerelőnél az autó. Alvázszám alapján lett bele választva l.csillapító. Monroe reflex elől hátul jelenleg.
Hídbeszereléskor nem tudom, hogy állítottak-e valamit, bár kétlem. Számítógépes futóműbeállítás körébe beleesik az ilyen jellegű probléma?

Előzmény: francecoupe (59644)
francecoupe Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59644

Rugók nem lettek cserélve felújításkor? Lengéscsillapító típushoz megfelelő lett választva?

Az emelés, ill ültetés véghezvihető úgy, hogy ne változzon a rugózási karakterisztika, de csak, széthúzott hídnál. Ha a helyén tolják el egy-két foggal, akkor emelésnél keményebb, ültetésnél lágyabb lesz. Ezt ezzel foglalkozó szaki mondta.

Előzmény: HMEX (59639)
HMEX Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59643

Hintázásnál nem érzem feszesnek a fütóművet. Szépen "leng". 

Előzmény: _Twins_ (59642)
_Twins_ Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59642

A másik irányra gondoltam, nem az ülésre hanem a túl magas szintre.

De a futómű lágyságát nyitott csomagtérajtó melletti hintáztatással tudod ellenőrizni (kezifék ne legyen behúzva).

Előzmény: HMEX (59641)
HMEX Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59641

Szemmel nem tűnik úgy, mintha ülne az autó.

Előzmény: _Twins_ (59640)
_Twins_ Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59640

szint is jó? nem lett megemelve?

Előzmény: HMEX (59639)
HMEX Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59639

Az mitől van, hogy ha átmegyek mondjuk egy fekvőrendőrön az autó hátsó futóművét igen merevnek érzem, ezáltal elég nagy hangal járez az átkelés. Legalábbis számomra ez hangosnak tűnik. Hátsóhíd felújítva + teleszkópok cserélve lettek.

toji76 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 59638

Én sem gondoltam semmi rosszra, sejtem hogy milyen lehet mert másban már szereltem ehhez hasonlókat.

De ha ügyes az ember találhat jót vagy donornak valót.

Előzmény: Hf1968 (59631)
njnl Creative Commons License 2015.03.12 0 1 59637

Köszönöm válaszod, remek megoldás! Márcsak unokabátyámat kéne rávenni (kar.lakatos), hogy így - az ő szavával élve,  "gányoljuk" össze. 

A kipufogót amúgy lehet pálcával is hegeszteni vagy csak lánggal? 

Előzmény: Törölt nick (59622)
HMEX Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59636

Viszont van nála pont az, ami kell. Király vagy. :) Köszi.

Előzmény: HMEX (59635)
HMEX Creative Commons License 2015.03.12 -1 0 59635

Köszi az infot. Sajnos nem arra van szükségem, hanem a keretre, ami pont mögötte van. A műszerfalnak azon részere, ami világosabb metál színű. :)

Előzmény: kiskunos01 (59634)
kiskunos01 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59634

Szia, az olx-en láttam keretet órával együtt 3eFt-ért. Marcius 9.-én adtak fel a hirdetést és Tapolcán van.Nem tudom hogy arra van-e szükséged ha igen érdemes megpróbàlni hatha megvan még. 

Előzmény: HMEX (59633)
HMEX Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59633

Nincs valakinek véletlenül műszerfalvilágítás szabályzó "tekerője"? enyémben meghalt az áramkör, felszakadozott a vezetősáv nyákról és így még kimérni sem tudom, hogy milyen az ellenállása, hogy tegyek helyére egy potit. Jelenleg össze van kötve a két kábel, kiiktatva a szabályzót és full fényerőn virít a m.fal.

 

Másik egyéb dolog, hogy mint sok más tulajnak nekem is beestek az ablakemelő gombok, mert eltört a műanyag tartó rész. Nem ismerek műanyagost aki ezt megcsinálná. Sikerült valakinek ezt megoldani vagy keresgéljek szorgalmas neten egy jó műanyagburkolatot a törött helyett?!

 

 

Harmadik, hogy a zárak vagy a kulcs, nem tudom eléggé elkopott, mert igen nagy trükközések árán tudom nyitni az ajtókat. Ilyenkor lehet ezzel valamit kezdeni, vagy zárszett csere kompletten?

 

I-es Xsara az autó.

Hf1968 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59632

És az alufóliánál valamivel vastagabb.

Előzmény: toji76 (59607)
Hf1968 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59631

Nem rosszindulatból írtam,amit. De akkor még nem láttad élőben ezt a rézkarikát.

Előzmény: toji76 (59607)
siobio Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59630

Köszi a gyors választ!

Előzmény: HMEX (59629)
HMEX Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59629

Szia!

Igen, ki kell szedni a teljes műszerfalat. Vannak fent a fórumban képek, kb. egy évvel ezelőtt csináltam meg. Szétszedni nehezebb volt mint összerakni. :)

Előzmény: siobio (59628)
siobio Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59628

Sziasztok!
Fűtőradiátort kell cserélnem 1998 xsara 1.4 autómon.
A kérdésem az lenne, hogy ki kell venni az egész műszerfalat, hogy hozzáférjek a radiátorhoz?
Vagy elég csak a a gázpedál melletti burkolatot lebontani és onnan is hozzá lehet féni?

rudiapus Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59627

Köszönöm.

Előzmény: francecoupe (59626)
francecoupe Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59626

Oldalt felül a sárvédőívnél egy-egy torx csavar. Felső részén a csomi ajtónál 3 vagy 4 csavar. Alul egy-egy fülnél van csavar. Alul-oldalt szintén egy-egy csavar a műanyag kerékdobbal rögzít. Ezután már csak egy-egy fül tartja oldalt, lehúzható hátrafele. Ennyire emlékszem.

Előzmény: rudiapus (59624)
vakrepulo2 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59625

 

köszi, megnyugtattál

rudiapus Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59624

Hátsó lökös leszerelésnek van valami trükkje? Esetleg ha lenne valami kép a felfogatásokról valakinek és megosztaná velem, annak nagyon örülnék. Köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!