Nem tudom merre laksz, de a helyedben egy Citroen hátsó futóművessel nézetném meg. Többen is vannak az országban. Valószínűleg eltörött a csapágy a lengőkarban. Ha elég csak azt cserélni akkor viszonylag olcsón megúszható. Ha a komplett futóművet javíttatod max 60-70 ezer plusz útiköltség. Reggel szétszedik délutánra kész. Van ahol 3 év gari jár hozzá, km megkötés nélkül.
Gyári kerékméretet feltételezve, kép alapján fentebb van a segge a kelleténél. Bár még ez sem magyarázhatja a keménységet a lentebb írtak miatt, aztán fene tudja.
Nem volt még f.állításon. Érdemes elmenni teleszkóp csere, gumicsere, +1-2 futóműalkatrész után ilyenre? Bár a válasz több mint valószínű, hogy igen mert nem hiszem hogy a szerelő összeszerelés után ilyeneket állított nekem. Most ahogy jöttem haza, viszonyítási alapom volt egy Opel G kombihoz. Az enyémnek jóval fentebb van a segge, persze ez így nem mérvadó, de szembeötlő a különbség.
Sajnos, ennyire nem értek hozzá. Nem tudom milyen lenne a gyári tűrés. Úgy tűnik össze kell szednem egy rakat pénzt és elvinni valamilyen Citroen specialistához, aki ha beül már érzi mi a gond, nem pedig mindenes szerelőhöz.
Rugók nem lettek cserélve, kb. 2 hete volt szerelőnél az autó. Alvázszám alapján lett bele választva l.csillapító. Monroe reflex elől hátul jelenleg. Hídbeszereléskor nem tudom, hogy állítottak-e valamit, bár kétlem. Számítógépes futóműbeállítás körébe beleesik az ilyen jellegű probléma?
Rugók nem lettek cserélve felújításkor? Lengéscsillapító típushoz megfelelő lett választva?
Az emelés, ill ültetés véghezvihető úgy, hogy ne változzon a rugózási karakterisztika, de csak, széthúzott hídnál. Ha a helyén tolják el egy-két foggal, akkor emelésnél keményebb, ültetésnél lágyabb lesz. Ezt ezzel foglalkozó szaki mondta.
Az mitől van, hogy ha átmegyek mondjuk egy fekvőrendőrön az autó hátsó futóművét igen merevnek érzem, ezáltal elég nagy hangal járez az átkelés. Legalábbis számomra ez hangosnak tűnik. Hátsóhíd felújítva + teleszkópok cserélve lettek.
Szia, az olx-en láttam keretet órával együtt 3eFt-ért. Marcius 9.-én adtak fel a hirdetést és Tapolcán van.Nem tudom hogy arra van-e szükséged ha igen érdemes megpróbàlni hatha megvan még.
Nincs valakinek véletlenül műszerfalvilágítás szabályzó "tekerője"? enyémben meghalt az áramkör, felszakadozott a vezetősáv nyákról és így még kimérni sem tudom, hogy milyen az ellenállása, hogy tegyek helyére egy potit. Jelenleg össze van kötve a két kábel, kiiktatva a szabályzót és full fényerőn virít a m.fal.
Másik egyéb dolog, hogy mint sok más tulajnak nekem is beestek az ablakemelő gombok, mert eltört a műanyag tartó rész. Nem ismerek műanyagost aki ezt megcsinálná. Sikerült valakinek ezt megoldani vagy keresgéljek szorgalmas neten egy jó műanyagburkolatot a törött helyett?!
Harmadik, hogy a zárak vagy a kulcs, nem tudom eléggé elkopott, mert igen nagy trükközések árán tudom nyitni az ajtókat. Ilyenkor lehet ezzel valamit kezdeni, vagy zárszett csere kompletten?
Igen, ki kell szedni a teljes műszerfalat. Vannak fent a fórumban képek, kb. egy évvel ezelőtt csináltam meg. Szétszedni nehezebb volt mint összerakni. :)
Sziasztok! Fűtőradiátort kell cserélnem 1998 xsara 1.4 autómon. A kérdésem az lenne, hogy ki kell venni az egész műszerfalat, hogy hozzáférjek a radiátorhoz? Vagy elég csak a a gázpedál melletti burkolatot lebontani és onnan is hozzá lehet féni?
Oldalt felül a sárvédőívnél egy-egy torx csavar. Felső részén a csomi ajtónál 3 vagy 4 csavar. Alul egy-egy fülnél van csavar. Alul-oldalt szintén egy-egy csavar a műanyag kerékdobbal rögzít. Ezután már csak egy-egy fül tartja oldalt, lehúzható hátrafele. Ennyire emlékszem.
Hátsó lökös leszerelésnek van valami trükkje? Esetleg ha lenne valami kép a felfogatásokról valakinek és megosztaná velem, annak nagyon örülnék. Köszönöm.