Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tom6227 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59222

Köszi a tippeket, jelzem ha sikerül megtalálni a hibát

Előzmény: BallyS16 (59212)
Kárász00 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59221

Nekem az 1.3-as boxer benzines is elbírta a hidrót.

A Mercedes légrugót használ, a többit nem ismerem.

Viszont úgy tudom hogy a 60-as években a Rolls Royce megvette a technikát. De az a változat spirálrugóval volt kombinálva.

 

Előzmény: toji76 (59213)
BallyS16 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59220

DS5 vásárlásától nem a hidró hiánya tart vissza. Engem. Mást lehet :-)

Előzmény: BXtwelve (59217)
Xsara1.4i Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59219

Köszönöm!!

Előzmény: _Twins_ (59216)
BXtwelve Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59218

Légy szíves tájékozódj alaposabban.

Előzmény: toji76 (59213)
BXtwelve Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59217

Talán azért van túlrettegve, mert házilagosan nehezen kivitelezhető (ellentétben pl. a BX-el), és faluvégi szerelők sem javítják, csak erre ráállt szerelők.

 

Rendszeresen látok itt a környéken egy DS5-öt. Eszméletlen kinézetű autó. Pont illene az ufó formájába a hidró. Istenkirály lenne.

De nem. :-(

Előzmény: _Twins_ (59209)
_Twins_ Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59216

Gödön van ismerős szerelő, megkérdezem.

Előzmény: Xsara1.4i (59214)
_Twins_ Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59215

a BX 1.8D elbírta a 60LE-vel? Most még..aztán vége a dalnak, a legújabb hírek szerint.

Na de bocs az OFF-ért.

Előzmény: toji76 (59213)
Xsara1.4i Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59214

Vác környéke, pest megye. Nem kötöszködésbőlmondom, de szerinted miért a váci xsaragurut kérdeztem?

Előzmény: _Twins_ (59198)
toji76 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59213

A hidrós futóművet nem hagyták abba, tévedés.

 

Belerakják C5, C6, DS 5-6, ba csak a 2.0 hdi-től és 1.8 benzintől felfelé az 1.6 hdi nem bírja el a hidró terhelését abba sima futómű van.

 

Ezenkívül megvásárolta a hidrót a bmw, mercedes, volvo, és a ford is és alkalmazzák a nagy motorral szerelt autókba. Nem véletlenül vették meg...

BallyS16 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59212

Szerintem olvastass hibát. Hacsak a tünetek, amiket akkor érzékeltél, nem ugyanazok.

Kopogás.

Elől ezek lehetnek:

- kutyacsontok

- lengőkar szilentek

- alsó talpas

- alagút szilent (stabrúd)

- kormány külső összekötő

- kormánymű munkahengere

- lengéscsillapító + toronycsapágy

- ha pl koccos volt a kocsi elől, és a lámpák alsó füle eltört, és nem lett megcsinálva, mocorog

- ha pl koccos volt a kocsi elől, és a lökös lámpatartó konzolja eltört, és nem lett megcsinálva, mocorog a lámpa

- + kb minden, ami el tud szabadulni

Előzmény: tom6227 (59208)
BallyS16 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59211

Bele :-D

Előzmény: _Twins_ (59206)
BallyS16 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59210

Tény, hogy ahol "felüljáró" az M31, ott valamit elcsesztek.

De ah ez lenne a legrosszabb út, amin járok, összetenném a kezeim... :-(

Szabadság út tankcsapdái, a Dózsa csatornafedői, a Testvérvárosok borzadálya, csak, hogy gödöllői utakat említsek...

Előzmény: BXtwelve (59205)
_Twins_ Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59209

10-15évenként 60-100ezer forint a mai alkatrész árakkal kb. semmi. Nem tudom miért van ez a téma ennyire túlrettegve.

A hidró nagy fájdalmam nekem is, de hát ez van. Pár ember hóbortjáért nem éri meg gyártani. Kár, hogy így alakult, mert talán az utolsó műszaki különlegesség volt a globalizált hétköznapi autózásban.

Előzmény: BXtwelve (59207)
tom6227 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59208

Kód tavaly év elején befecskendező hibát írt. Kaptam ajánlatot befecskendező cserére -100 eft+ munkadíj. Elvittem veresegyházára, ahol csatlakozó kontakthiba javítása történt, kb 5eft volt 1 óra munkával. Azóta rendben működött, de mostanában megint jelez. Utoljára nem voltam ott fojtószelep tisztítást csináltak,nem tudom mi volt a hibakód de kb 20 km-ig volt jó.

Egyéb gondok is vannak, kopogás elöl, futómű rendben, talán kormánymű, ami kb 20 ekm-rel ezelőtt lett felújítva. Ezen kívül van még pár apróság, ezért keresnék elérhető közelségben valakit.

Előzmény: BallyS16 (59171)
BXtwelve Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59207

"Sokkal inkább primitív és olcsó, mint jó"

 

A gördülő csapágyaival, és javítási költségével? :-)

 

Szerintem pont azért hagyták abba, mert a csatolt olcsóbb.

Mint a hidrót is már szinte teljesen felszámolta a Citroen. :-(

 

 

Előzmény: _Twins_ (59206)
_Twins_ Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59206

Nem a "paraszt" merevtengely ez tény, van rajta két hosszanti lengőkar, de így sem tud dőlni a kerék, csak le/fel mozog. Sokkal inkább primitív és olcsó, mint jó. De hétköznapi autózáshoz teljesen jó és cserébe nagy a csomagtér.

Volt sok BXem, Xantiám, ott is hasonlatos.

de akkor most belenyúltam :)

Előzmény: BallyS16 (59203)
BXtwelve Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59205

Háát nekem az M31 szántóföld. :-)

Úgy pattog, meg bukdácsol rajta. Szerintem nagyon elb...ták.

Az M0 az sima. Ott viszont a hosszanti bordák rángatják a kocsit jobbra-balra.

Előzmény: BallyS16 (59201)
BXtwelve Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59204

Jaja. :-)

 

A C4 csatolt.

A zignis merevtengely.

Előzmény: BallyS16 (59203)
BallyS16 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59203

A hátsó traktus független, amúgy, erről volt itt "vita" régen.

Amire Te gondolsz, az van pl. Ignis alatt. Meg a C4 alatt.

Előzmény: _Twins_ (59202)
_Twins_ Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59202

A keresztbordák megviselik, de hát teljesen fapad futómű, macpherson elöl, gagyi merevtengely csatolt lengőkarral hátul. S1 van nekem, ezen lehet 14"-t használni, ballonos, sokat segít.

Na meg az 1.4ire feltettem a VTS felniket a 195ös gumival és mintha utánfutót húznék. El is adom őket tavasszal.

Előzmény: BallyS16 (59201)
BallyS16 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59201

Kedvenceim a keresztbordák, akkor elég nagy a zenebona bent, illetve pl. az 1-es út, a mikróbarázdáival. Ott rezonál ez+az.

M0, M1, M3, M31 - király :-)

Előzmény: _Twins_ (59195)
BallyS16 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59200

Az, csavarozás. Meg egy kis utántöltés. Légtelenítés.

Meg zuhany :-)

Előzmény: HMEX (59196)
BXtwelve Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59199

Én csak a saját autómról tudok nyilatkozni, mert csak egyszer ültem Xsarában az enyémen kívül, néhány percig.

Nos, gyakorlatilag minden recseg, ropog, kattog, rezonál.

Ebben persze ludas a dízelrezonancia is. :-)

 

Az utóbbi 1-2 évben elég sokat felszámoltam, de például a napellenzők recsegésével nem tudok mit kezdeni. Le kellene vágni róla a burkolatot. :-/

Előzmény: _Twins_ (59193)
_Twins_ Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59198

A földrajzi behatárolás sokat segíthet, vagy nem számít?

De mivel nem írtad külön, gondolom a nagyfaluról van szó, mert általában az itteni emberek veszik magától értetődőnek.

Előzmény: Xsara1.4i (59197)
Xsara1.4i Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59197

Üdv.

Szükségem lenne egy emberre, akinek van lexiája, és kiolvasná a xsara hibáit(persze nem ingyen)!
Ha valaki mond egy elérhetőséget azt megköszönném.
A váci "XsaraGuru"-nak (ha jól tudom Bayer Attila) van Lexiája??

Köszönöm a válaszokat előre is!!!!! :)

HMEX Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59196

Én is sokallottam, ezért gondoltam megnézem én mit találok. 
Könnyen cserélhető alkatrész? Úgy értem, hogy saját kezűleg is megtudom oldani? Így látatlanba csak egy ki és becsavarozásnak tűnik az egész.

Előzmény: BallyS16 (59191)
_Twins_ Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59195

Tudom, engem a legapróbb cicergés is ki tud készíteni. Pl ajtózsebben mocorgó jégpakaró, zizegő kulcscsomó a középboxban, stb..Képes vagyok félreállni és rendezkedni.. :D Az autó viszont nem zörög. Se az ülés se a műszerfal se a kalaptartó se az ajtókárpit se semmi.

Vagy jó napot fogott ki a műszak, vagy kíméletes volt az előző gazda vagy nem tudom.

Osztrák volt, most van benne ~150ezer km. Nem tudom pontosan mert műszeregység lett cserélve azóta, mivel gyárilag nem volt benne fordulatszámmérő.. Honosítva 130ezer körül volt, 1évvel később meg már 190ezer volt az órában és a soron következő műszakin is már ennyi lett regisztrálva. Szóval órát tekertem, csak előre :)

 

Előzmény: BallyS16 (59194)
BallyS16 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59194

Ha olyan, mint a 306-ban, akkor igen.

A zajokról annyit, bántás nélkül, hogy mindenkinél más az ingerküszöb.

 

Előzmény: _Twins_ (59193)
_Twins_ Creative Commons License 2015.02.15 0 0 59193

Fura ez a sok zajongás! Nem sok Xsarában ültem az igaz, de az enyém a legszarabb úton is teljesen csendben van. És itt most közútat értek, nem a szántás közepén.. :)

A fűtőmotor nyekereg balos kanyarban de csak ha hideg van, nyáron csendben van. Gondolom a csapágyazása már nincs a topon így 16év után.

Valaki újított már fel ilyet? Lehet egyáltalán?

Előzmény: BallyS16 (59192)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!