Talán azért van túlrettegve, mert házilagosan nehezen kivitelezhető (ellentétben pl. a BX-el), és faluvégi szerelők sem javítják, csak erre ráállt szerelők.
Rendszeresen látok itt a környéken egy DS5-öt. Eszméletlen kinézetű autó. Pont illene az ufó formájába a hidró. Istenkirály lenne.
10-15évenként 60-100ezer forint a mai alkatrész árakkal kb. semmi. Nem tudom miért van ez a téma ennyire túlrettegve.
A hidró nagy fájdalmam nekem is, de hát ez van. Pár ember hóbortjáért nem éri meg gyártani. Kár, hogy így alakult, mert talán az utolsó műszaki különlegesség volt a globalizált hétköznapi autózásban.
Kód tavaly év elején befecskendező hibát írt. Kaptam ajánlatot befecskendező cserére -100 eft+ munkadíj. Elvittem veresegyházára, ahol csatlakozó kontakthiba javítása történt, kb 5eft volt 1 óra munkával. Azóta rendben működött, de mostanában megint jelez. Utoljára nem voltam ott fojtószelep tisztítást csináltak,nem tudom mi volt a hibakód de kb 20 km-ig volt jó.
Egyéb gondok is vannak, kopogás elöl, futómű rendben, talán kormánymű, ami kb 20 ekm-rel ezelőtt lett felújítva. Ezen kívül van még pár apróság, ezért keresnék elérhető közelségben valakit.
Nem a "paraszt" merevtengely ez tény, van rajta két hosszanti lengőkar, de így sem tud dőlni a kerék, csak le/fel mozog. Sokkal inkább primitív és olcsó, mint jó. De hétköznapi autózáshoz teljesen jó és cserébe nagy a csomagtér.
A keresztbordák megviselik, de hát teljesen fapad futómű, macpherson elöl, gagyi merevtengely csatolt lengőkarral hátul. S1 van nekem, ezen lehet 14"-t használni, ballonos, sokat segít.
Na meg az 1.4ire feltettem a VTS felniket a 195ös gumival és mintha utánfutót húznék. El is adom őket tavasszal.
Szükségem lenne egy emberre, akinek van lexiája, és kiolvasná a xsara hibáit(persze nem ingyen)! Ha valaki mond egy elérhetőséget azt megköszönném. A váci "XsaraGuru"-nak (ha jól tudom Bayer Attila) van Lexiája??
Én is sokallottam, ezért gondoltam megnézem én mit találok. Könnyen cserélhető alkatrész? Úgy értem, hogy saját kezűleg is megtudom oldani? Így látatlanba csak egy ki és becsavarozásnak tűnik az egész.
Tudom, engem a legapróbb cicergés is ki tud készíteni. Pl ajtózsebben mocorgó jégpakaró, zizegő kulcscsomó a középboxban, stb..Képes vagyok félreállni és rendezkedni.. :D Az autó viszont nem zörög. Se az ülés se a műszerfal se a kalaptartó se az ajtókárpit se semmi.
Vagy jó napot fogott ki a műszak, vagy kíméletes volt az előző gazda vagy nem tudom.
Osztrák volt, most van benne ~150ezer km. Nem tudom pontosan mert műszeregység lett cserélve azóta, mivel gyárilag nem volt benne fordulatszámmérő.. Honosítva 130ezer körül volt, 1évvel később meg már 190ezer volt az órában és a soron következő műszakin is már ennyi lett regisztrálva. Szóval órát tekertem, csak előre :)
Fura ez a sok zajongás! Nem sok Xsarában ültem az igaz, de az enyém a legszarabb úton is teljesen csendben van. És itt most közútat értek, nem a szántás közepén.. :)
A fűtőmotor nyekereg balos kanyarban de csak ha hideg van, nyáron csendben van. Gondolom a csapágyazása már nincs a topon így 16év után.