koii69,csak gondoltam megosztom veled,meg aki még ebbe a hidas csapágyas dologba futna bele,nem feltétlenül szükséges a híd csere.
Lehet simán csak tengelyt és csapágyakat cserélni,és kb. 50ből ki is lehet hozni az egészet,vagy legalábbis 2éve mikor az enyémnek is az volt a baja annyiból megoldotta a szerelőm.
Kutattam egy darabig de egy helyen be lehet szerezni a tengelyt,kinyomták a helyéről,bele az újat,új csapágyak és meg is volt. Persze ehhez kell egy olyan szaki aki bevállalja az egészet. persze ha az egész híd van cserélve akkor mindkét oldal fel van újítva és nincs rá gond egy darabig.
Viszont azért jöttem hogy megkérdezzem,hátha valaki találkozott hasonlóval, elhalt a bicskakulcsom,nem tudom használni a távirányítót,lett benne elem cserélve,akkor sem jó. Kulcsal működik a központi zár,csak a távirányítómra nem reagál. Lehet valami bagatel dolog vagy ez már komolyabb villanyász probléma lehet? 2000es xsara II 1,6 coupe
Viszont ezt kaptam 25e HUF ért , a nagy hátsó támla huzata szakadt, a kicsi ülőlap huzata szakadt, mind a kettő első ülésről a biztonsági öv csati leszerelve. A futárjuk 22:03 ra ért a címre. Természetesen én vagyok a hülye, meg mit képzelek magamról, örüljek ,hogy kaptam két elsőt 25e ért csati meg övfeszítő nélkül.
Illetve fölajánlotta, hogy küldjem vissza és vissza ad 5e HUF ot, de a visszaút futárt én fizetem.
Mindenki döntse el magában, vásárol-e tőlük.
CSAHOLCZI AUTÓBONTÓ KISVÁRDA
A 4-ES SZÁMÚ FŐUTON A 318-AS KM-NÉL a TESCO ÉS AZ AGROKER KÖZÖTTI PARKOLÓBA (TESCO-TOL 1 KM-RE)
Van egy eladó lufis ülés garnitúrám coupe hoz, lufik benne ,a vezető ülés vasa el vagyon törve, akinek van CO és ideje a hosszú téli estéken, az simán meg tudja csinálni. Képek holnap.
9914-HUF alku után 9000- nem darabja, hanem komplett az első hátsó, de érte kell jönni, posta futár stb inkább kihagynám.
Én pedig arra várnék javaslatokat hogy mit nézzek meg, ha a Lexia nem tud kommunikálni az ECUval se a fedélzeti elektronikával. Az ABS ecu kiolvasás megy. Meg lett nézve több Lexiával és ELITE-el is.
Sziasztok! Van egy 1.4-es 99 xsarám. Check engine lámpa néha bevillant, tegnap domino70-nek köszönhetően sikerült kiolvasni a hibát! a hiba a következő: átmeneti hiba dúsítás szabályozás felső határérték! Mi lehet a baj? és megnéztük a befecskendezőket, és a 2-3-nál tökéletesen lehetett hallani egymás után vagy 10-14 kattogást, ahogy tesztelte, és az 1-4-nél csak 1 kattanás hallatszott! valakinek valami ötlet?