Úgy néz ki,hogy akkor beadom hozzájuk. Citroen Pásztorékat is kérdeztem. Ők 130 ezer kürül csinálnák. A team azt mondta,hogy 2 nap alatt készül el. Lehet,hogy jövő hétfőn odaadom nekik reggel. És a váltóban is kérdeztem az olajcserét Pásztoréknál. Azt mondták,hogy nem kell . Bár én a ti ajánlásotokban bízom,és lecseréltetem azt is,ha esetleg a Team vállalná.
Furi, mert én mikor az enyémet vettem, Xsara I kúp ülés volt rothadásig. Bezzeg II-es...
A srác, aki OLX-en hirdet kúp üléseket (Xsara II), nála volt a padláson még egy garnitúra... megkérdezed?
306 3 ajtós első ülések jók bele. A hátsók is majdnem, de a 306 keskenyebb hátul. Meg a felfogatás is más.
Amúgy 3 ajtós oldallégzsákos 306 nincs sok, ha van olyan egyáltalán. Az is csak S3-ból elképzelhető. Ott meg 3 ajtós a fehér holló. De majd Zimu kijavít.
Ez a tranzisztor 120V;30 A; 200w -os típus ha jó a ventillátor vidáman el kell viselnie a rá jutó terhelést. Ha neked ismét elszállt vagy veszel nagyobbat bele, vagy megkeresed az elszállás okát. Tehát szorul-e a ventillátor, nem lett-e rosszul beszerelve a tranzisztor hogy esetleg zárlat is volt-e az áramkörben...stb.
Vagy esetleg nem zárlatos-e a ventillátor tekercselése.
Hát itt valami nem az igazi. Az enyémbe (2001 2.0 HDI) 10W40 a gyári olaja, a leírása szerint. 5w40-el teljesen más lesz a hangja. Sokkal keményebben jár. (más különbséget nem vettem észre.) Lehet nem árt neki, de bántja a fülemet. :)
1 lépés húzd le a csatlakozót a szondáról mérj rá műszerrel ! értékek fönt!
2 lépés járó motor mellet húzd le a csatlakozót a szondáról a műszeregységen villog a STOP felirat! (motor nem áll le) a ventillátor 2-es fokozatban működik!
a középkonzolon megjelenik a hibaüzenet (rádió kijelzője)
3 lépés kimérni a motorvezérlő és a szonda közötti vezetéket!
Sziasztok,egy kis segítségre lenne szükségem.Egy 2002-es 1.6-os 16 szelepes citroen xsara-ról lenne szó.A jelenség hogy 0 celsius alatt a napi első indítás után pár km követően felvillan a hőfoklámpa és a stop felirat kiírja hogy magas a vízhőfok és beindul a ventilátor.Minden tanácsot és segítséget szívesen fogadok,köszönöm.
Aha. Mi van akkor, ha egy adott motortípust még a 90-es években fejlesztettek ki és rakták autókba, de bőven túlélte az ezredfordulót? Pl a TU5JP4-es motort még a C4-be is belerakták és a blokk teljesen megegyezik a 97 óta Xsara-kba is rakott TU5JP még 8 szelepes blokkal.
Szerintem te a kormánynál lévő 2 csavart nem szedted ki, én is így jártam vele. Kormányt le kell engedni, és ami megy be a műszerfal alá takarás, azt húzd ki mert az csak patentos, és ott még lesz 2 csavar!
Bocs, hogy beleszólok nem vagyok xsarás. Az öcsém az. Neki most cserèltek hidat felújítottra. 60000 volt, meg is várta. Le a régi fel az "új". Mindez Veresegyházon.
Viszont lenne egy kérdésem. Xsara II-se van 2.0 hdi, jól felszerelt de tempomat nincs. A kérdés: csak a kart kell megvenni, vagy van egyéb teendő vele?
Az enyém széthúzásával nagyon megszenvedtek. Egyes elméletek szerint emiatt kapott a lengőkar és ezért tart szét a kerék. Maga híd szerkezete nekem is tökéletes.