Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58447

De azt még mindig meg lehet hegeszteni :-)

Én már egy szimpla chevron-al is beérném...

Előzmény: BXtwelve (58446)
BXtwelve Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58446

Én ezt (is) néztem veresen. Volt 2-es maszk, külön, de csak tetővel adta volna 35-ért.

Nem értettem, akkor miért szedte le róla? A tető nem is volt ott, csak a maszk volt a polcon.

 

Most vettem karácsony előtt 15-ért. Drága volt. :-(

Hazavittem, és otthon kiesett belőle az embléma. :-)

Előzmény: BallyS16 (58444)
BallyS16 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58445

Vagy ők, vagy a veresiek, vagy a fótiak, vagy a Cora-nál (ma már Auchan)...

Előzmény: FeZ_ (58440)
BallyS16 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58444

Mondjuk sosem vettem semmit ott, sajnos, mert 1x volt II-es maszk, 12-ért... kihagytam... én marha...

Előzmény: BXtwelve (58439)
BallyS16 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58443

Na, csak viccelődtünk, nem kell komolyan venni (mert közben értékelhető infó is közölve lett :-D)

Előzmény: Törölt nick (58438)
FeZ_ Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58442

Ez konkrétan a főtengely jeladó. :-(

Az mindegy, hogy mi szerintünk okozhatja-e ez a hibát, egy ilyen sérülés esetén (főleg mert nem látsz bele, bent mit okozhatott a fizikai behatás) illdomos kicserélni.

 

FeZ

 

Előzmény: Törölt nick (58441)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58441

No, emberek még egy kis érdekesség: Kuplungcsere közepén állok (ki az a hülye aki télen cserél kuplungot? HÁT ÉN :)), és találtam egy jeladót, a motor és a váltó között (valszeg fordulatszámmérő de nem tudom), ami így néz ki:

Az a kitörött műanyag darabka okozhat bármit is?

FeZ_ Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58440

Dunakeszin van még egy ismert francia bontó, lehet, hogy azzal keveri.

 

FeZ

 

Előzmény: BallyS16 (58436)
BXtwelve Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58439

A veresiek elszálltak. Ősszel voltam, pofátlanul drága lett.

 

Előzmény: BallyS16 (58436)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58438

Jól van emberek... odaírtam hogy én úgy tudom, de ezek szerint keszin van...

Előzmény: BallyS16 (58436)
BallyS16 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58437

Te sem? :-)

Előzmény: BXtwelve (58435)
BallyS16 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58436

Gödöllôn nem ismerek Francia bontót, Csak Veresen és Keszin. Gödöllôi vagyok...

Előzmény: Törölt nick (58429)
BXtwelve Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58435

Gödöllői franciabontó??

 

Bakker, gödöllői vagyok pár évtizede, de még nem hallottam róla. :-)

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (58429)
BallyS16 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58434

Ha 1.4 és SAGEM trafós akkor igen Nagy as esélye as ECU hibának. Elég terjedelmes a szakirodalma ennek a konstellációnak.

Előzmény: toji76 (58431)
BXtwelve Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58433

Rólad volt szó. :-)

 

Ha nincs külső hőmérő szenzor, akkor ezek szerint kábel sincs.

Kifogtál egy nagyon alap verziót.

 

Mit gondolsz ülésfűtés kábelnek?

Gyanúm, te az oldallégzsák ill. övfeszítő kábelét gondolod annak.

Előzmény: Tomo1988 (58428)
toji76 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58432

Pillangó szelepet és az elektronikáját sem olajozzuk.

Előzmény: toji76 (58431)
toji76 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58431

Nos ha valami sokáig jól működött majd hirtelen nem, akkor biztosan nem csatlakozó baja van, a wd 40 fujkálása sosem tesz csodát, nem csodaszer nem értem miért fujkálja itt mindenki.

 

Map szenzort és levegőjárati szenzorokat tilos olajozó spray-vel fújni olaj bevonatot képez ott ahol nem kéne, a lambda szondát szintén tilos vakargatni, kapargatni stb. olajozni.

 

Hogy miért azon gondolkodni kellene.

 

Ezeket az alkatrészeket maximum gyorsan párolgó tisztító folyadékkal mint pl. féktárcsa tisztító.

 

Ja én wd40-et ajtóhoz használom tél előtt sehova máshova, ahova olajat, ahova zsírt mindent a helyére.

 

Mielőtt ecu, meg teljes befecskendezés cseréje lenne előtte gondolkodjunk logikusan. Ha az ecu rossz jelet kap valahonnan akkor hibásan működik nem pedig szar.

 

Lambda szondák mert ugye 2 van, (16V) főtengely és vezérmű tengely holtpont jeladók, hőfok jeladók, ezek ha mind biztos jók akkor gondolni a súlyosabb cserékre addig nem.

 

Holtpont jeladók simán félre vezetik az ecut, de azt még senki sem vizsgálta.

 

Tehát nem locsolni a wd40-et nem csodaszer de nagyobb kárt is lehet vele okozni mint gondolná az ember a map szenzort tisztítsd meg féktárcsa tisztítóval, és semmiképpen se érintsd meg a kezeddel az érzékelő részt.

 

Én a főtengely és vezérmű tengely holtpont jeladókkal kezdeném és lambda szóda, utána hőfok jeladók, trafó szerintem jó mert az elején tökéletes.

Előzmény: Törölt nick (58429)
_Twins_ Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58430

Ha a kábelköteg biztosan jó, injektor sort cserélnék a rail-lel együtt kompletten. És/vagy megnézném egy másik ECU-val.

Előzmény: Törölt nick (58429)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58429

Üdv emberek.

Járt már valaki a gödöllői franciabontóban? (Ha jól tudom ott van ilyesmi) :) Ha igen mik a tapasztalatok? Mennyire "rugalmasak"? Szóval arról lenne szó, hogy egy lambdaszonda mindenképpen kell, de nem tudjuk, hogy mi okozza az autó hibáját(kihagy 1-2 henger ANTIPOLLUTION FAULT-ot ír ki, villog a check engine lámpa, stb) és vajon belemennének-e abba, hogy odaadnak néhány alkatrészt, és amelyiktől megjavul, annak a dupla árát kifizetem?

De ha vki tudja hogy mi okozhatja ezt, szívesen várom a hsz-ét.

Egy kis segítség a hiba feltárásához:

Cserélve lett:

        Gyújtótrafó+gyertyák 3szor is. (két szerelő is plusz én magam is.)

        1 injektor a többi pucolva lett.

        Bemértem az egész kábelköteget, és sehol sincs benne szakadás.

        Az összes csatlakozót befújtam wd-40-nel.

        Leszedtem a beömlőről minden jeladót, map szenzort, stb. kipucoltam és befújtam WD-40-nel

        A pillangószelepet tükörfényesre tisztítottam és annak is adtam 1kis WD-t.

        Kicsavartam a lambdaszondákat és leszedtem róluk a kormot.

Egy kis érdekesség: A hiba kb. 5 éve kezdődött. Akkor még pl. légszűrőcsere is megoldotta 1000km-re a gondot. Ezután megint elkezdett "rángatni" és észrevettem, hogy a felső lambdaszonda egyik (a SZÜRKE) kábelét szétette a fene. Ezt összeszigszalagoztam, és lám újabb 5000km hibamentesen. Azóta semmi nem használ neki és már teljesen tanácstalan vagyok.

Hibakód: P0200 Injector circuit

Köszi a segítséget előre is!!

Ja és a fiam csinált az esetről 1 videót is (már vagy 2 éve):

Hát ige az még a feltételezések időszaka volt (azt sem tudtuk biztosra, hogy nem megy-e az egyik henger, ezért használtuk a "rángatás"szót). A nyikorgás az indítás után az önindító hibája, és már orvosolva lett.

 

 

 

U.I.

Megint sikerült regényt írnom. :)))

Tomo1988 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58428

Mondjuk az enyémben sincs elektromos tükör.

Viszont a digitális középkonzol panel-nak a helye megvan,csak a kábelezése nincs meg,ami elég érdekes számomra.

De ahogy elnéztem van ilyen ülésfűtés kábel? vagy azok nem azok?

Előzmény: BXtwelve (58427)
BXtwelve Creative Commons License 2015.01.02 0 0 58427

Közben én is megnéztem.

A kollégának még elektromos tükre sincs.

Valamint "külső hőmérséklet szonda nélkül".

 

Tehát lehet.

 

Csak úgy az enyém:

KIJELZŐ NÉLKÜL

FEDÉLZETI SZÁMÍTÓGÉP NÉLKÜL

KÜLSŐHŐMÉRSÉKLET SZONDÁVAL

 

 

Előzmény: BallyS16 (58426)
BallyS16 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 58426

De hogy az előkészítés se legyen benne? Egy II-esben?

Előzmény: zimurgy (58425)
zimurgy Creative Commons License 2015.01.02 0 0 58425

1-es Xsarából már láttam olyat, amelyben nem volt szervokormány, első villanyablak, digitális óra, elektromos jobb tükör, hátsó ablakmosó sem (de gyári klíma viszont volt benne). Szóval minden elképzelhető...

Előzmény: BallyS16 (58424)
BallyS16 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 58424

Ha nem azt írná, hogy "KÜLSŐ HŐMÉRSÉKLETJELZŐ NÉLKÜL", akkor próbálgatnám még.

De így már nem vagyok biztos benne, hogy érdemes keresned. Bár hozzáteszem, ilyen Xsarát még nem láttam, amiben nem volt benne.

 

Előzmény: Tomo1988 (58423)
Tomo1988 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 58423

Akkor mi tévő legyek?

Hagyjam rá az egészet,vagy próbálkozgassak még?

Előzmény: BallyS16 (58422)
BallyS16 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 58422

Nincs a képen "1"-es :-)

Tehát a vastag fekete kábelköteg.

NFP :-(

Max bontó.

Előzmény: BallyS16 (58421)
BallyS16 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 58421

Tiédben:

6517YN NFP 01 MŰSZERFAL VEZETÉKKÖTEG KÜLSŐ HŐMÉRSÉKLETJELZŐ NÉLKÜL

JELÖLLÉS 9641465780

 

Enyémben:

6517 XS NFP 01 MŰSZERFAL VEZETÉKKÖTEG

JELÖLLÉS 9641465980

Tehát lehet, hogy nincs.

De van rosszabb hír is.

 

 

Úgy néz ki, a fő vezetékköteg része (1-es "alkatrész")

Előzmény: Tomo1988 (58420)
Tomo1988 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 58420

Szia!

 

alvázszámom:vf7n1kfwb73131282

 

hátha tud neked ez segíteni

Előzmény: BallyS16 (58417)
BallyS16 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 58419

Ha Gödöllőn jársz, megnézem Neked. Esetleg meg is mutatom az enyémen.

Előzmény: BallyS16 (58418)
BallyS16 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 58418

Ha jól rémlik, a kábel, amit keresel, az óra mögötti üregben bal oldalt van.

Esetleg szedd ki az órát, magnót, és világíts be az üregbe.

Esetleg csinálj egy képet (jót), hogy mit látni.

Hátha csak nem veszed észre.

Előzmény: Tomo1988 (58415)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!