Mielőtt valaki rádiót cserélne amiatt, hogy már csak kevés adót lehet fogni vele, javaslom nézze meg az antenna rúd tartójában lévő erősítőt. Ez annyira eloxidálódhat, hogy leesnek róla az alkatrészek. A LEXIA is kijelzi hibásnak az antennát, mivel az erősítő is megkapja a 12v-ot a rádiótól. Az enyém is így járt, bontóból vettem egy másikat, aminek
szerencsére a panel másik része volt eloxidálódva, így a kettőből csinálhattam egy jó erősítőt. Most már újra tökéletesen működik a rádióm.
Befúvó tömítést orvosolom ezzel a projekttel együtt :) Tükörfűtésedre nézd meg a tükörlapra rámenő csatlakozót, valószínűleg oxidálódott, szar a kábel... És nem lököm árokba, meglesz javítva :) Bármelyik ennyi idős autónál lehetnek hibák.
A dieselhez annyit szolnék hozzá,hogy nekem adott egy 250000 km-es xara1 1.9td aminek 52 lityi a tankja ha óvatosan taposom,akkor 1200 kilométert elmegyek vele,de ment már el 1240-et is.
Nekem is kb ilyen, de vissza is fűt :) Majd ha végeztem ezzel a beépítéssel akkor kap egy külső belső nagytakarítást mert már 3 hete nem tudtam megcsinálni :( Aztán LEXIA...
Emez (II-es) felfűt, elég intenzíven, aztán elkezd visszavenni. Van, hogy mire hazaérek (100km) már elég "sportos" levegőt fúj cask. De mindezt elég fokozatosan. Mintha szépen lemerülne :-)
Persze kézzel lehet ráadni (melegebbre csavarni) - de akkor miért automata?
Lehet persze, hogy a kabinhő érzékelője nem jó - nincs Lexiám, hogy megnézzem.
de mondom, tegnap délután még azt beszéltem a kollégámmal, hogy fölmegyünk érte a céges autóval és elhozom, kb 130km re van a Frankfurti telepünktől, csak aztán péntek este engem hívott a diszpo, hogy hétfőn már Münchenben kezdek, így sehogy nem tudtam volna Magyarországra juttatni egy seggel a két autót, tréler meg aztán anyagilag full értelmetlen lett volna.
Kb 800 ért el lehetne hozni, 500 alatt lenne magyar rendszámmal névre írva . Munka autónak tökéletes. Bár ez mind idézőjeles, mert ugye tényleg klímás? tényleg szépen jár? stb....
Amúgy ma hajnalban pont azzal szórakoztam, hogy hazafelé a bécsi elkerülő elején , elég kemény emelkedő van, sebességkorlátozás nélkül, és ARAL gázolajjal, milyen szépen gyosítgat 130km/h ról kemény partnak fölfelé. Egy kamrás TD moci.....
Egyébként hasonló véleménnyel vagyok mint te. Néha kicsit csinosítgatom a gépet, mint pl a mostani projekt is, de azon kívül hetente takarítom, vigyázok rá, 15 ezrenként szűrőket és olajat cserélek benne és minden apró bajt (ha van) azonnal próbálok orvosolni. Futóművet teljesen felújítottam, fékek, gumik rendben... Nincs okom rá hogy eladjam. Meg kéne csinálni, hogy ne álljon le éles jobbos kanyarnál negyed tank alatt és a fűtés rendesen működjön :) Kb ezek vannak most :( :)
Fekete lesz (valószínűleg a karbon fólia ami volt is) csak ez nem az ami volt benne :) A fejegység körül a bontott autóm homokszínű kerete van szétvágva, a kijelző mostani helyén pedig saját készítésű (polikarbonátból) műanyag.