Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Adammer Creative Commons License 2014.12.05 0 0 58053
Sziasztok!

jelenleg egy 2001es, 1,4 benzines xsara ll-t hajtok, évi 10-12ezer kmt. fogyi 6.5-9között
januártol uj munkahelyre megyek, napi 50km kocsival 90%ban a nulláson
ez igy évi plusz 12ezer km.
dieselre váltáson gondolkozok.
minden xsarában megtalálhato dieselröl érdekel fogyasztás, hibalehetöségek, fenntartás.
csak motorikusan, többi dolgot tudom a sajátomrol.

elöre is köszönöm.
idiotaindex Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58052

koszonom mindenkinek aki segitett!

most hogy hidegebb lett mar feltunt, hogy ero kell az emelesehez...

Előzmény: Törölt nick (58036)
zimurgy Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58051

 

1999 szeptemberéig a kormánytávvezérlő vezetékei a fekete 8-kamrás ISO csatlakozóban vannak:

2-3-5-8: kormánytávvezérlőhöz

6: háttérvilágítás

4: állandó +

7: gyújtásról +

8: test

 

1999 októberétől a kormánytávvezérlő vezetékei a 20-kamrás mini ISO csatlakozóba kerültek át. (az 1-2-3-4 kamrákba)

 

Ha a fentiek közül érint téged valamelyik, a távvezérlő pontosabb kamrakiosztásáról még tudok infot adni.

 

Xsara2-nél nem tudom a kiosztást, de ott egészen biztosan BSI-n keresztül megy, nem közvetlenül.

 

Előzmény: Törölt nick (58045)
Ztn74 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58050

Most konkrétan hátul indult meg.... de volt már elől is.

 

Mind a 3 tömítés GATES volt , nem gyári.

 

ha a cooler hűtő le van véve akkor látni ,h a szelepfedél alól jön. Ok. onnan is jön. melyik fele , melyik jobbsarok? tűzfal vagy hűtő felől?

 

Előzmény: BallyS16 (58040)
toji76 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58049

Ez normális, a töltés csak 30-40 mp múlva indul meg, ha hagyod ennyi ideig alapjáraton elvileg szép lassan kialszik.

Az akkud nincs teljesen bejáródva és nagyobb induló áramot vesz fel.

 

Akkor sincs semmi gond ha így marad

Előzmény: Ben73 (58041)
tedi83 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58048

sziasztok xsara2 esem van benzines 1,4 es 75 lovas  az lenne a problémám hogy ha eléri az űzemi hömérséklettet akor az alapjáratom nagyon ingadozik ha egy kis gázt adok akkor minden rendben jó az alapjárat de kis idö mulva elkezdi megint az ingadozást, tuná valaki mi lehet a baj, és a csekk lámpám vilog mikor ingadozik az alapjárat..tudnátok valami okosat mondani ,mi lehet a baja...

bordoxsara Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58047

+1, a service.citroen.com -on lehet venni 1-2 órát asszem ilyen 5 ojróért

Előzmény: FeZ_ (58046)
FeZ_ Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58046

"Úgy tudom, hogy rendes szerelési kézikönyve nem létezik az autónak. "

 

:-O   Ezt miből gondolod ? A szakszervizben szerinted miből dolgoznak ?

 

"Van esetleg tuti forrás, ahonnan beszerezhető lenne az autóhoz komplett vezetékelési diagram "

 

A Citroën Hungáriától pl. be kellene tudni szerezni (venni), de gyári doksikat néha árulnak az e-bayen is. A Xsarát nem tudom pontosan, hogy fent van-e a service.citroen.com -on, de ha megkérdezed a C.H.-t és fent van, akkor lehet bérelni barangolási időt tőlük az oldalukhoz és alvázszám alapján a netről ki tudod nyomtatni a keresett kapcsolásokat.

FeZ

 

Előzmény: paragraf85 (58042)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58045

El írtam :) Kéne tudjam, hogy a csatlakozón belül melyik szál micsoda...

Előzmény: Törölt nick (58044)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58044

Kéne tudjam, hogy a csatlakozón belül melyik szám micsoda...

Előzmény: baka38 (58043)
baka38 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58043

Sok sikert !

Nekem I Xsarám van azon a legnagyobb csatlakozo a kormányvezérlöé.

Előzmény: Törölt nick (58037)
paragraf85 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58042

Azt lehet tudni, hogy a Xsara I és II kábelezése megegyezik-e ? Úgy tudom, hogy rendes szerelési kézikönyve nem létezik az autónak. Van esetleg tuti forrás, ahonnan beszerezhető lenne az autóhoz komplett vezetékelési diagram (az már maga az álom lenne, ha fel lenne tüntetve, hogy melyik kábelkorbács merre van elvezetve) ?

 

Előzmény: zimurgy (58021)
Ben73 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58041
Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy a motor beindítása után töltésjelző lámpa nem alszik el azonnal, csak nagyobb gázadás hatására, de onnantól tölt rendesen alapjáraton is(14.4V)?
Mi okozhatja a hibát?
Akku teljesen új, generátor kábelek rendben lévőnek tűnnek.
A beteg: XsaraII 1.6 16V SX

Elöre is köszi a segítséget!
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 58040

Ha XU akkor máshonnan is jöhet az olaj... szelepfedél tömítés, vezérműtengely tömítés, hengerfej tömítés. Többnyire a blokk jobb felső oldalától indul.

Előzmény: zimurgy (58039)
zimurgy Creative Commons License 2014.12.03 0 0 58039

Az álmoskönyv szerint ilyenkor gyári szelepfedél-tömítést érdemes venni, márkaszervizből...

Előzmény: Ztn74 (58035)
RGerg Creative Commons License 2014.12.03 0 0 58038
Előzmény: idiotaindex (58034)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.03 0 0 58037

Ma érkezett meg a fejegység :)

Hétvégén szobrászkodom és ha lesz valami kézzelfogható eredmény közlöm :) Érdekelne továbbá, hogy a GYÁRI kábelkötegen melyik a kormányvezérlő vezetéke és melyik ami a rádió világítását adja... Van valakinek rajza esetleg?

Előzmény: Törölt nick (57943)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.03 0 0 58036

Gyári cikkszám: 8731 E3

Előzmény: idiotaindex (58034)
Ztn74 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 58035

Xsara I 1,9 TD

 

Hello!

 

Tud valaki sárkányfüvet vagy vajákos asszonyt vagy amulettet  a szelepfedél alól szivárgó olaj megszüntetésére? 

3x gumitömítés csere, 1x pasztával, 2 különböző szerelő......

Lassan de stabilan, mindig előbukkan az olaj. 

 

Köszi

idiotaindex Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58034

csomitarto gazrugo cikkszamat megtudna adni valaki? 2003 1.4sx

koszike!

francecoupe Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58033

Anyós ülés lábtérnél a műszerfal alatti kárpit elemet lehajtod (3 csavaros patent fogja előről ). Ezután látni fogsz a fűtőmotor kerek burkolata mellett átlósan egy fedelet, amit 1 csavar fog. Oldalirányba eltolva lejön, ez felett van a szűrő. Húzd ki és tegyél bele újat, vagy próbáld ki üresen a fedelet visszarakva, letolja-e a párát páramentesítő fokozatban.

Előzmény: Béka44 (58031)
gun111 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58032

Akkor annak sztem még semmi baja sem lehetne...

Előzmény: Béka44 (58031)
Béka44 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58031

Az több mint egy éve, kb. 5000 km-rel ezelőtt. Én azt ki tudom cserélni? Műszaki és elektromos ember vagyok, de nem autóvill. szerelő..

 

francecoupe Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58030

.... és még valami. Az automota párátlanítóval próbáltad? Jobb szélső tekerő, hova fújjon választó gombot teljesen jobbra tekerve és auto állásban működik. Ilyenkor automatán kapcsolja a klímát és vezérli a fordulatot. De mondom, először pollenszűrő, ha nem most volt cserélve.

Előzmény: Béka44 (58028)
francecoupe Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58029

Ez trafó és pipák. Az ECU-tól kapja a vezérlést. 

 

Béka44: első körben pollenszűrőt cserélnék.

Előzmény: baka38 (58025)
Béka44 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58028

Ja! Klímát bekapcsolva 19-20 fokra állítva is baromi meleget fúj. Ha koppanásig letekerem 18 fokig, csak akkor hidegebb. 20 foktól a felső hőhatárig tekerve semmi különbség nincs a hőfokban. Ha kikapcsolom a klímát akkor sem párásodik jobban, illetve nem viszi le a párát jobban. Ha kapcsolom a klímát a gombjával, valami kattan és indul a motortérben...

 

Béka44 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58027

Üdv! Egy xsara2 1.6 16V autónk van. Klímával nem volt problémánk ezidáig, de ma (ebben a gyönyörű időben) nem szándékozott levinni a párát semelyik ablakról sem. Próbáltam hideget ill. meleget fújatni nagy erővel fújatni és egyéb, automatára téve is, de gyakorlatilag semmilyen változás nem volt. Pár napja is ilyen idő volt, akkor nem tűnt fel, hogy sz*r lenne. A kormány alatti biztosíték jó.. Próbáltam kissé lehúzott ablakkal teljes gőzön kifújatni a kocsiból a párát (ha volt), de semmi... Tönkremehetett valami?

BXtwelve Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58026

Igen.

 

 

Előzmény: RGerg (58024)
baka38 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58025

Ezek nem csak a trafok és a gyertyák?

Honnan "tudja" hogy mikor mely hengerbe kell a szikra? Van jelado valahol? A lendkeréken vagy hol ?

Elnézést a sok kérdésért de nagyon érdekel mert reggelente ha ilyen nedves hideg az idö akkor egy két henger nehezen indul el. Valoszinü gyujtás gondom van a nedvesség végett.

Előzmény: francecoupe (58022)
RGerg Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58024

Köszi! Az se rossz, de ha a kijelzőnek van csatlakozója akkor a bajuszkapcsolónak is?

Előzmény: BXtwelve (58015)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!