Ma végre volt annyi időm, hogy megjavítsam az ülésmagasság állítót, valóban nem bonyolult ez sem. Csak az archívum kedvéért: Az ülést célszerű teljesen előre húzni, az oldalán lévő műanyag takaróelemet két torx csavar tartja, egy az ülés elején alul, és egy az ülés közepén oldalról. Ezután elforgatható az útból, és elénk tárul a takarítási szokásaink függvényében többé, vagy kevésbé piszkos valóság. Nálam az ülésmagasság állítót egyetlen csavar sem tartotta már, ezeket az ülés alatt sem találtam, gondolom valamelyik porszívózás alkalmával fel lettek szippantva. Ha másnak is lenne ilyen gondja, 2 db M5x25-ös csavarral pótolható. Én még egy-egy ellenanyát is tettem a belső oldalra, hátha tovább bírja kilazulás/leesés nélkül, ha lett volna otthon, tuti bekenem csavarrögzítővel is (más néven menetragasztó). Kis ügyességgel ezután már visszacsavarozható a kart tartó egység az ülés oldalára. Ég és föld a különbség, a korábbi "lötyögés" is megszűnt, az ülés stabilan áll a helyén.
Jobb első helyzetjelzőt is cseréltem, a szokásos kínok árán. A lapát kezem alig fért be az izzóhoz, pedig a jobb oldalihoz aránylag jól hozzá lehet férni a balhoz képest. Az ismerősöm off Ford Focusában mennyivel egyszerűbb volt, egy csavar kicsavarásával kijött az egész lámpatest. A fűtés panel világításának és az ajtóhatárolónak továbbra sem fogtam még neki, úgy érzem azok nem félórás melók lesznek.
Ez így igaz ebben teljesen igazat adok,én is hibáztam a szöveg olvasásakor úgy értelmeztem hogy mind a négyet olyanra cserélné.Egy fontos szót pedig kifelejtettem az általam írt szővegből 'A gyártó álltal meghatározott paraméterektől ne térjen el" mivel számos gyártó szereli az autóit tengelyenként eltérő méretű,szélességű és mintázatú gumival ezért a kresz-ben már nem szerepel ez a dolog ezért ezt sokan félreértik.:)
Ha fogod, és a homologizáció ellenére felteszel egy más átmérőjű gumit és mindezt megtetézed azzal, hogy még ráadásul a gumi szélessége _és_ a kérékátmérő is más elől, mint hátul: mennyiben tértél el attól, amit a gyártó előír a biztonságos üzemeléshez?
Érdemes megjegyezni, hogy forgalomban nem csak a saját kis tyúkszaros életével játszik az autós.
Ha nincs pénz gumira, fékre akkor attól tartok nem érdemes kocsiban sem gondolkodni.
Nem kötekedni szeretnék de mi indokolja hogy ugyan olyan méretű(4db) gumi kell legyen mindkét tengelyen személyautón,mert a kresz az biztos hogy nem,csak azt irja elő hogy tengelyenként(2db) legyen teljesen azonos.Ha paramétereiben megeggyezik akkor fel lehet tenni csak legyenek egymás tűréshatáron belüli váltóméretei.
Szaizstok urak így estére még egy észrevétel ennek mi az oka? az 1.6-os Xarát látom hirdetve 70 kW95 le-s motorral és látom 65KW 88le-s motorral is ? kinek milyen van még esetleg? melyik a jobb esetleg?
Ugyanilyen gondom volt régebben nekem is. Úgy oldottam meg, hogy nem a kapcsolót módosítottam, hanem ha a távolságira kapcsoltam, akkor meghúzott egy relé, aminek a nyitó érintkezője a tompítottat tudta megszakítani. Tehát ötlábú (morze) relét használtam.
Hol lehet szerintetek 99-es Xsara-hoz nagynyomású benzincsövet venni (amelyik a benzintantól megy a motorhoz). A kasztni kikoptatta egy részen és csöpög a benzin. A szerelő azt mondta, hogy sehol nem talált 99-es Xsarához ilyen alkatrészt.
Sziasztok így estére ismét én jöttem :D elég lesz a bajotok velem kinéztem egy kocsit nem messze hozzánk tetszik is úgy döntöttem hogy az 1.8-as benzines mellett érvelek, mert ha netén utánfutót is kell húzzak akkor azért biztos jól jön az a pár ló +.Amúgy kényelmesben olyan 100 km/h val mit eszik kb az 1.8 as ha nem nagyon kell váltogatni? 100km/h náál mennyit forog a motor? autópályán 130-1410 nem fáj még neki folyamat?