Csak azért lett volna a kérdés, mert tegnap "magától" elváltott egy másik adatra, eddig a pillanatnyi fogyasztáson állt, most pedig az átlagsebességet mutatja.
Persze tervben van az, hogy meg lesz csináltatva, kaptam is itt egy tel.számot, csak munka miatt még nem tudtam egyeztetni, megnézetni.
A STOP-túl meleg jelzés még néha felugrik, de pár perc után elhallgat, eltűnik. Amikor éppen olyanja van.
Megpróbálom majd kitakarítani a hétvégén.
Köszönöm a segítséget!
Elvittük egy akkumulátorokkal foglalkozó helyre, s ott közölték velünk, hogy teljesen rossz fajta aksi van benne, ami már haldoklik is, végül 54 fontért vettünk egy újat, ami passzol a kocsihoz.
Hát nem akarom minősíteni a szerelődet, de a zárszerkezetben benne vannak a végállás kapcsolók amik a nyitott és zárt állást érzékelik becsukáskor/kinyitáskor.
Ha ezen mikro kapcsolók közül valamelyik beszarik, akkor a kp. zár nem érzékeli a nyitott/zárt állapotot és visszanyit.
Meg kell keresni hogy melyik ajtózár a szar, mert nem szétszedhető és azt a zárat cserélni kell és kész.
Ez így berhálás az ő kreálmányuk.
De persze senkit sem akarok megbántani...
Mielőtt megkérdeznétek, le kell húzni az összes csatlakozót, majd egy ajtóét visszadugni, próba, ha megy akkor még egyet és így haladni amíg meg nem lesz a rossz, azt kicseréled és kész.
Az előző hozzászólásomban jeleztem, hogy töröltem a korábbi nick nevem.
Kérlek legyetek óvatosak és senki ismeretlennek ne küldjetek el semmilyen elektronikus anyagot (szereléési könvet, használaati útmutató), mert van aki azzal próbál pénzt keresni (könyvkiadó alkalmazottak), hogy fórumon terjedő kiadványokat elkér, majd bírósági úton próbál tetemes összeget beszedni jogdíj és visszaélés címén, merthogy átküldted, ezáltal terjesztetted, stb. Többet nem szeretnék írni erről, csak legyetek óvatosak!
Korábban többször írtam - más nick néven, amit törölnöm kellett - hogy szívok a xsara központi zárral, mert mindig visszanyit, vagy le sem engedi zárni az ajtókat. Hiába vittem el autóvillamossági szerelőhöz, az ajtókábelek mind rendben voltak, és nem tudták megjavítani.
Aki esetleg hasonló problémával küzd, annak ajánlom Montágh Péter féle Elektromontag szervizt (Mártonffy utca / tel: 285-7596). Nem hirdetik sehol maguk, nem is nagyon találni meg őket a neten, pedig nagyon profik. Nekem ráépítettek egy plusz motort az ajtókban lévő kp zárakra, így a funkcionalitás megmaradt a régi, észre sem venni a különbséget (csak a hangja lett más az új motorok miatt), és tökéletesen működik. 5ezer ft-t kért ajtónként. Nekem hatalmas szenvedést oldottak meg, majdnem 1,5 évig szenvedtem vele.
Ha valaki szenved elektromos problémával, ajánlom őket, nagyon profik!
Azért ez nem teljesen igaz, mert nagyon sokan etetik az autoikat 10 literekkel mégsem egy elterjedt hiba az üzemanyagszint mérö akadozása. Olvastam azt is hogy a felsö harmadban is "csinálja" ezt. Akkor azokat pedig egész "életükben" teletankolva hajtották? Szerintem egyszerüen ez egy gyenge pont de mondom ez legyen a legnagyobb baj !
Nem, távolról sem. Az előélet, na az jön elő általában. Sokan csinálják a dolgokat "okosba'" - és itt nem a hobbistákról van szó, hanem a ladán / skodán felnőtt "szerelőkről", akik hajlamosak a gyors és egyszerű megoldást alkalmazni. És ezeknek a megoldásoknak az árát majd sok-sok km múlva fizeti meg valaki. Aki ezek után majd jól lehordja a kocsit mindennek. "Szar Citroen" felkiáltást elterjedni a 90-es évek elején láttam, mikor a sok "szerelő" kezdett már nemcsak az említett szoci kocsikkal foglalkozni. Hidrós futómű, torx... ismeretlen dolgok. Ha láttad a Zoolander-t ("az adatok nem a számítógépen vannak" rész) - na így néztek ezekre a szerkezetekre az említett krém tagjai.