Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

slaci 1.4 sx Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57383

Hát ezt már próbáltam az elején is,mondom hátha de akkor se csinált semmit az égvilágon....

Azért próbáltam 1ből a pótkulccsal is de azt se fogadta el sajnos!

Azért köszönöm a tippet!!

 

Előzmény: vilagtalan7esugynok (57359)
slaci 1.4 sx Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57382

Szia!

Igen kiírja sajnos a kezdetektől fogva,hogy immobilizer default.... :/

A csatlakozót pedig most megyek és megnézem!

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: Törölt nick (57360)
slaci 1.4 sx Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57381

Hát igen,ez a másik probléma.:a kódkártya....

Épp most érdeklődtem az előző tulajnál,hogy véletlenül nem maradt-e nála.

Mert a kereskedésben mikor vettem kb. 1 éve akkor azt nem kaptam meg.

És még 1 olyan kérdésem lenne,hogy kb 1,5 hónapja lett nekem is kicserélve a COM 2000 kapcsoló és lehetséges-e,hogy köze van a dologhoz?

Előzmény: Kárász00 (57363)
FeZ_ Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57380

Azt írtam, hogy a gyári diaggal nem iktatható ki. Más úton igen, de az megint egy más történet: komolyabb felszerelés kell hozzá, mint egy OBD-s diag.

 

FeZ

 

Előzmény: toji76 (57379)
toji76 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57379

letöltöttem egy angol leírást a bsi-ről, olyan informatikusi leírást az szerint bármi ami az autóban van hangolható, ki-be kapcsolható.

 

Olyan a leírás pl. hogyha a kocsi mondjuk eco-módban kapcsol mit kapcsoljon ki mit hagyjon meg stb.

 

Előzmény: FeZ_ (57377)
BallyS16 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57378

Ha nem COM2000-es (és a leírt hiba alapján nem az) akkor:

- kapcsoló kiszerel

- kiszerelve szétszed

- zsírtalanít belül (merthogy grafitporos lett és emiatt áthúz)

- újraken

- összeszerel

- visszarak

vagy 1x000 Ft-ért vesz újat.

Előzmény: Feli99 (57367)
FeZ_ Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57377

A képzelet és a valóság gyakran távol áll egymástól.

Gyári diagnosztikával nem iktatható ki az immo.

 

FeZ

 

Előzmény: toji76 (57373)
Adam87G Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57376

Szia!

Ugyanez volt nekem kb. fél éve. Nekem 2001-es II-es Xsara van, de még nem COM2000-es, így elég volt a bal oldali kapcsolót cserélni. Ha jól emlékszek kb. 13ezerbe került a Valeo gyártmányú kapcsoló. Csere után megszűnt a hiba, és azóta sem produkálja.

Előzmény: Feli99 (57367)
BXtwelve Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57375

Ez jellemző hiba a COM 2000 előtti kapcsolókra.

Előzmény: Feli99 (57367)
francecoupe Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57374

2001-es az autó, nem biztos hogy már COM2000-es.

 

Feli99 3 órája  57367: Szóval 2 vagy több bajuszkapcsolód van

 

Ilyen? 

 

Vagy ilyen?

 

Előzmény: Törölt nick (57368)
toji76 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57373

Úgy képzelem el hogy a lexiával a részegységek programozhatók, ki-be kapcsolhatók.

Ha ki akarom iktatni az immot elviszem egy márka szervizbe, (mert nincs lexiám) és egyszerűen szoftveresen kikapcsoltatom az immot.

Előzmény: Törölt nick (57366)
toji76 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57372

Az akksit hiba kizárás céljából ellenőrizd le mennyire van esetleg lemerülve és ha kell akkor töltsd fel, ez azért hogy az akksi hiba kizárható legyen.

 

 

Az ajtót pedig a hagyományos módszerrel ki tudod nyitni, kulcs a zárba és elfordítod mechanikusan azért működik a zár.

Előzmény: Apa27 (57364)
toji76 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57371

udv.: egy ember aki mar fekezett motort es tudja, ha a belsoEGESU motor robban, az nem'uzemszeru'

 

ez egy értelmezhetetlen mondat, kifejtenéd hogy mit takar hogy fékeztél motort, mert én is szoktam mikor rálépek a fékpedálra.

 

A belsőégésű motort az úgy hívják hogy robbanó motor, a hengerekben robbanással ég el az üzemanyag programozott körülmények között, és ez üzemszerű állapot.

Előzmény: vilagtalan7esugynok (57361)
R_end_es Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57370

Biztos, hogy a lendkerék?

 

Nekem a főtengely ékszíjtárcsa ment meg, vezérlés cserére készülve, és az általad leírt fémes hangot produkálta. Úgy hogy már egyszer cserélve volt 80e-nél gyárira, és most 240e. előtt kijött, így ennek is a vezérlés élettartalma van kb.

Előzmény: jani255 (57357)
gun111 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57369

Pár 100 fordulat a különbség: V6 290nm @3750, 1.6 147nm @4000, a görbék is nagyon hasonlóak. A V6 amúgy 1640kg, a C3 pedig 1070, szóval azért ott is van különbség, az 1.6-nak "alig" kell terhet cipelnie.

Mind1, részemről 1500-on (is) használom kis terheléssel az 1.6-ot, ha éppen olyan a szitu... :-)

Előzmény: francecoupe (57362)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57368

Az index,világításkapcsoló,ablaktörlő első hátsó stb.. Kompet kis vezérlő melynek neve: COM 2000 (ő csak ) a kapcsoló elemek információit begyűjtve Vezérli a BSI-ben a teljesítmény elektronikát ami fizikálisan kapcsolja be a vezérelt elemeket!

 

Szétszerelése az alábbi linken érhető el:http://www.aussiefrogs.com/forum/archive-common-faults-fixes/109825-comm-2000-inner-look.html

 

Előzmény: Feli99 (57367)
Feli99 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57367

Sziasztok,

 

Segítséget szeretnék kérni a következő hibához, ha már valakinek volt hasonló !

( Xsara II.  2.0 HDI  2001 )

A hiba a következő.

100-150 km-t megtéve autópályán esős időben egyszer csak bevillant a jobb oldali index visszajelzőm a műszerfalon. Először ráhagytam, aztán már egyre többször is felvillant.Az egyik autós elkerülve, mutatta, hogy megy az indexem, de a műszerfal szerinti visszajelzőn nem kapta róla visszajelzést.

Benzinkúton ellenőrizem, ide-oda kapcsolással és produkált olyat is, hogy balra kapcsoltam az index kapcsolót, ment is balra az index, de belül a műszerfalon jobbra mutatta az indexelést.

Aztán többször láttam piros lámpánál megállva az előttem lévő autó hátulján, hogy a jobb indexem megy, holott az indexkar nem volt index állásban.

Az utazásról hazaérve a jobb oldali index végig üzemelt már ( villogó üzem módban ), de nem igazán reagált az indexkar megmozgatására.

Este a garázsba beállva próbáltam balra-jobbra, minden működött rendben. A műszerfalon is volt visszajelzés.

 

Tompított, reflektor, ködlámpák...stb minden üzemel, azzal nem volt probléma.

 

Én azt gyanítom, hogy valami relé mehetett tönkre vagy valami nedvességet kaphatott az eső és nagy menetszél végett.

 

A fentiek alapján tudok ellenőrizni vagy javítani valamit vagy komolyabb lehet a probléma és vigyem el autó villamossági szakihoz ?

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57366

Csak érdeklődnék hogy az immo kiiktatását hogyan képzelted el!! Ugyan is az 1,4 -ben 

Sagem S2000 ECU van ami ki van öntve egy gumis anyaggal fizikálisan nem férsz az eeprom tartalomhoz !!! Sőt amíg az ENGINE IMMOBILIZER DEFAULT hibaüzenet fent  áll   még Kulcsot sem tudsz programozni!! BSI-ECU soros átvitel!!!

Előzmény: toji76 (57339)
Hf1968 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57365

Nekem is 2003 1.4 benzines. Én egy időbem vettem ki az akksit,és a gombelemet a kulcsból, nem kellett újratanítani. Sőt volt már hogy teljesen lemerült akksi töltés után sem.

Előzmény: slaci 1.4 sx (57349)
Apa27 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 57364

Nem értem egészen ezt az akksis és kulcsos dolgot. Ha kivenném az akksit, mert tölteni kiellene bele...és visszaszerelném, akkor a kulccsal nem tudnám kinyitni az ajtókat? Nem reagálna semmit? Újra be kellene programozni a kulcsot? Hát azt meg hogyan kellene? 2001-es az autóm.

Kárász00 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 57363

Azt elfelejtettem írni hogy szükség lesz a kódkártyára.

Meg persze mint ahogy Domino70 is írta, lehet hardware hiba is, de arra elég kevés esély van. Immo transzponder, BSI, ECU, kontakthiba, stb...

Meg nem lehet tudni hogy a szerelő esetlegesen mit rontott még el. Nem értem miért indítgatta addig hogy lemerüljön az akksi. Ha világít az immo jel akkor úgy sem fog elindulni ha eljár egy törzsi táncot, elmond két miatyánkot és csinál egy rontáslevételt :)

 

Előzmény: slaci 1.4 sx (57355)
francecoupe Creative Commons License 2014.10.24 0 0 57362

Nézd meg annak a v6-nak mennyivel kisebb fordulaton jön meg a max nyomatéka, mint az 1.6-nak. A v12-ről már ne is beszéljünk. Nézz meg neten egy sor4 aut váltós videót. Részterhelésen sem fog 2000-nél váltani.

Előzmény: gun111 (57333)
vilagtalan7esugynok Creative Commons License 2014.10.24 0 0 57361

nincs ilyen gepeszeti torveny.

amirol irsz azok a munkapontok es ha tudnad is mi az, akkor valaszt is kapnal sok kerdesre. visszaterve az EREDETI 'problemara' az akksi koszoni a toltest amit a generator biztosit azon korulmenyek kozott amit taglaltam (varos). 

nagyon elsiklott a figyelem a LENYEGROL.

udv.: egy ember aki mar fekezett motort es tudja, ha a belsoEGESU motor robban, az nem'uzemszeru'

 

Előzmény: toji76 (57310)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.24 0 0 57360

Szia! Sajnos lehet a motorvezérlőd adta meg magát, nézd meg légyszíves az akkumulátor mögött van a motorvezérlő számítógéped az akksi műanyag tartójára van  fölfogatva, 3 darab csatlakozót találsz a vezérlőn a Fekete jelülésű (hozzád közelebb eső) csatlakozót vedd ki a vezérlő dugaszoló aljzatából a következőképpen a csatlakozó közepén(tetején) egy kis fület benyomva tudod a zárófület elmozdítani, ütközésig lenyomod majd a csatlakozót ki tudod húzni a helyéről! Nézd meg van e benne víz!! ill a többit is nézd meg de ebbe szokott az ablaktörlő mosó fúvóka felől bejutni a víz!!

 

-Ha tudsz olyan szerelőt nem kell feltétlen márkaszerviz csak egy jobb fajta interfész!

- A gyújtás ráadásakor nézzétek meg van e kommunikáció a motorvezérlő ECU-val

-mert ha nincs kommunikáció (immobilizer Default) hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn!

 

A BSI-nem tudja lekérni a motorvezérlő immo kódjait Soros átvitel!

 

Valamint vigyázz!! ne hagyd sokáig a gyújtást az autón! mert elmegy a BSI (ECONOMY MODE-ba! és mondjuk ha le lett húzva az első ablakot akkor felhúzni nem fogod!!  

 

ECONOMY MÓDBÓL NORMÁL módba csak a motor beindulása után jön vissza!

 

 

Előzmény: slaci 1.4 sx (57355)
vilagtalan7esugynok Creative Commons License 2014.10.24 0 0 57359

miota megvan az auto ketszer csinalta velem, 180fokkal elforditottam a kulcsot ( hossz tengelyiranyban:) ) es mindketszer indult. nem azt mondom, hogy ez a megoldas, azt mondom, egy probat meger

Előzmény: slaci 1.4 sx (57337)
Kárász00 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 57358

Sima egytömegű.

Előzmény: jani255 (57357)
jani255 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 57357

Valaki nem tudja hogy milyen lenkerék van a 2000 HDI 2001-es xsarán?

 

A hibajelenség, Leállításkor fémesen csikorgó hang a motortérből, És menet közben búgó hang hallatszikami kuplung kinyomásra megszűnik. A válaszokat előre is köszönöm.

 

BallyS16 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 57356

Ezt így nem lehet megmondani.

Futóműveshez el, és meg kell méretni.

Van egy tól-ig határ, amíg "jó" a dőlés, merthogy gyárilag is van valamennyi.

 

Előzmény: Apa27 (57352)
slaci 1.4 sx Creative Commons License 2014.10.24 0 0 57355

Nem tudom a szerelő mivel próbálkozott...

Csak ennyit mondott,hogy nem reagált a lap top-ra.

A továbbiakat meg majd meglátom,mert a hétköznapok kilőve,a hétvégi zaklatásnak meg nem minden szerelő örül. :)

Amúgy helyileg Fejér megyei vagyok,ha valaki tud vmi jó kis szerelőt aki otthon van az ilyen elektronikai dolgokban az ne tartsa magában! :)

Köszönöm még1szer a hasznos infókat!

 

Előzmény: Kárász00 (57354)
Kárász00 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 57354

A laptop és a kocsi közé kell még egy márkaspecifikus eszköz is. Léteznek univerzálisak is, de azok általában nem működnek a PSA autókon. A szerelő mivel próbálkozott?

 

Több lehetőség van.

 

1. Márkaszervíz.

2. Leírod hogy merre vagy és hátha tud valaki segíteni, vagy ajánlani valakit.

3. Keresgélsz a neten szervízeket. Csak hát egy üzemképtelen kocsit nem egyszerű bizonytalanra egyik szervizből a másikba hurcolni.

 

Előzmény: slaci 1.4 sx (57353)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!