még jo a kapcsolom.
ezért is szeretném most megccsinálni, mert olvastam hogy elkophat arézkarika és macera.
és nappal is szoktam világitani mert a szürke kocsi igy jobban látszik.
de ugye ahhoz meg kapcsolgatni kell.
ezért lenne jo olyan megoldás hogy mindig világitok, nem kell kapcsolgatni.
Nekem is volt hasonló problémám. Csepelen az Ady E. úton megnézettem. Nálam a hiba az volt, hogy az injektor tömítéseit kellett cserélni, mert szinte nem is voltak ott. Az enyém 2003-as 1.4B. Kicseréltem,probléma megszünt. A szakszervízben lehet tömítést venni kompletten, mind a négy befecskendezőhöz 12e Ft-ért (darabonként nincs). Az ellenőrzéshez csak egy kis fék tisztító szükséges, amit rá fújsz az inj.szelepeire, és egyből megváltozik a motor járása. De ha kézzel megnyomod az inj.házat akkor is hallható a külömbség a motor járásában(levegőt szív). Nincs 1 órás munka, nem kell hozzá gurunak lenni. A szervízben 1.5-2 órára taksálták az időt 11.500 Ft óraköltséggel. Egy próbát meg ér.
Mosd át a rendszert Brigeciollal. Motorlemosó nem károsítja a gumi alkatrészeket, és megtisztul az egész hűtőrendszer. Az összes szutykot kihozza. Én pár éve csináltam, azóta tiszta a hűtővíz,mint amikor beleöntöttem. Egy próbát meg ér.
Szerintem a töltéseddel lesz probléma. A francia autók nagyon érzékenyek a feszültség ingadozásra. Aksi csere elött nekem pl.negyedig jelzett a tank, csere után majd nem félig volt.
Ha jó a kapcsolód akkor aut. működnie kellene(benne van a nevében). De ha nem jó mint nekem, akkor a legváratlanabb helyzetekbe kapcsol be. Szerintem sok értelme nincs. Legalább spórolsz egy kicsit az akkunak.
Egy 1.4-es 2002-es Xsarának az a gondja (már évek óta), hogy nem megy a 4-es henger. A szerelőknek fogalmuk sincs, hogy mi baja lehet az autónak. Van 1 ismerősöm, akinek ugyanilyen gondja volt, és azt mondja, hogy valami injektor vezérlőszelep, de nem találtam neten ilyesmit, nem tudjátok mi ez? Vagy ha nem ez akkor mi okozhatja a hibát?
Ha nem hőgomba hiba, akkor lehet hogy nem megy a közepes fokozat a hűtőventin.
És amikor ezen a fordulaton kéne mennie, akkor ahelyett hogy lassan visszahülne, inkább éppen emelkedik a hőfok. Ezért gondolja hogy valami gond van, kivillantja a vészjelzőt és maxra pörgeti a ventit.
Megvan az a lamella, 3 egyforma hiányzik...majd szétnézek jobban, de nem találtam eddig. Vigyem magammal BP-re? Az ülést 6.500 Ft-ért adom légzsák nélkül.
Én első körben végig rángatnám/ütögetném a kipufogó csövet a katalizátortól a hátsó dobig, esetleg a hővédő lemezeket is. Nekem a hátsó dob előtt van egy bilincses csatlakozás. Mikor ott meglazult, annak pont ilyen hangja volt, igaz nem csak hidegen és indításkor.
Ha az a lamella megvan amelyikkel állítgatni lehet, akkor kell a rács.
Lambda szonda?
Komplett anyósüléssel nemsok mindent tudnék kezdeni, mert az enyém is tökéletes.
Viszont a sofőrülés ülőlapját kiültem, amiből újszerű bontott nem nagyon létezik. Mivel az ülőlap egyforma mindkét oldalon, ezért inkább egy jobb oldalit raknék bele.
Más. Lehetséges az, hogy a vészvillogóban lévő immo led villogásának az intenzitása összefüggésben van az akksi állapotával? Nemrég kellett akkut cserélnem és azóta kb másodpercenként villog, előtte kb csak minden második másodpercben.
Vízhőfokcproblémához további info, hogy megfigyelésem szerint csak akkor csinálja, amikor a mutató ~95ºra ér, és amíg világít a hőfokjelző lámpája, addig maximumon forog a ventillátor is.