Szerintem meg pont városba, rövid utakra nem jó a dízel... Pl télen be sem melegszik, városban kellemetlen a nyomatékkarakterisztikája, stb. Én inkább az 1.6 8 szelepes benzinest javaslom, feltéve hogy nem vagy sietős sofőr. (ha igen, akkor 16V) :-)
Már posztoltam párat, de egyetlen választ se kaptam kérdéseimre, így remélem ez most máshogy lesz.
Van egy 2003-as Xsaram, mely csomagtartójának az alja esős időben vizes lesz, de néztem a tömítéseket és kerestem befolyás nyomokat, de semmit se találtam. Esetleg valakinek nincs valami ötlete, hogy honnan kerülhet oda víz?
Mostanában egy újabb probléma ütötte fel a fejét a Xsarában. Indításnál nem mindig indul a motor. Konkrétan gyujtás az van, odáig minden ok, lehet hallani a (nemrég cserélt) benzinpumpa hangját. Aztán továbbfordítom a kulcsot, és semmi nem történik. Aztán várok 10 máésodpercet.... semmi. Néha első beindul, néha viszont ötödjére. Létezik, hogy a kulccsal van valami baja? Mert néha ha kulcsot cserélünk, akkor egyből beindul.
Ötletek?
Xsara 1.4 '97
ui.: egyébként nemrég írta valaki mennyibe kerül a benzinmpumpa leszorítógyűrűje. Én most rendeltem, 2.200 Ft volt kb., eredeti citroen alkatrész(gyűrű + gumitömítés).
Valami állat teljesen szétrágta a motortér szigetelő takaróját az autómban.
Valaki pótolta már más anyaggal ezt a takarót?
Én azt tervezem hogy a kazánokhoz használatos,hőálló,alumíniummal borított polifoam-ot rakok a helyére,plusz még aluminium hőtükrőt egy nagyobb részre a motor fölé.
Ez megfelelő megoldás a pótlásra?Mert az új takaró 28.000 ft lenne,bontottat meg nem találtam.
Segeítséget szeretnék kérni. Van egy Xsaram coupem 1.6i 8V amit szeretnék lecserélni Picassora.
Picassoból csak benzines érdekelne. Melyiket ajánlanátok? 1.8 vagy 1.6 abból 16V vagy 8V legyen? Városban mászkálok vele nagyrészben évente 20-30e kilómétert megyek.
Az este csak kutyafuttából pillantottam az ülések alá, van ott több csatlakozó is, melyik a bűnös, vagy mind beavatkozásra szorul? Ki kell szedni hozzá az üléseket?
Alvázszám alapján meg lehet mondani melyik radiátor kell bele. A gyári cikkszámot minden boltban be tudnak váltani más cikkszámra.
A lényeges azonban a csőcsatlakozásnál van ! Jártam már úgy utángyártott radiátorral, hogy a fűtéscső műanyag vége nem ment bele méretpontatlanság miatt. Persze már csak akkor derült ki, amikor be volt szerelve a műszarfal. :-O
Azóta úgy megyek radiátor venni, hogy viszek egy ilyen kis csőcsonkot és belepróbálom.
Persze ez nem mindenkinek van kéznél, de azért leírtam. :-)
Az sem biztosíték ma már, hogy márkás terméket veszel, mert pl. a legutóbbi Valeo amit vettem, szintén kínai volt és a csövet csiszolni kellett hozzá kicsit. :-(
Tegnap porszívóztam az autót, az üléseket tologattam előre hátra hogy alattuk is ki tujam porszívózni a szőnyeget. Este melóba induláskor arra lettem figyelmes hogy az AIR BAG lámpa indítás után pár másodpercre elkezd folyamatosan villogni.
Olvastam már itt róla hogy az ülések alatti csatlakozók okozhatják a hibát, nálam is ez az eset állhat fenn?
Köszönöm a segítséget szerencsére az olaj az szép tiszta!! :-) Akkor valószínűleg fűtő radiátor lesz a probléma ahhoz gondolom a műszerfalat komplett ki kell vennem!!Azzal el lehet játszani! :-) kérdeztem az autósboltban,hogy mennyire számítsak de nem tudta behatárolni melyik fajta van benne ebben még esetleg tudtok segíteni jobb lenne ha egyből kéznél lenne az alkatrész mert rakhatnám is össze mert a munkába járáshoz kellene az autó citroen xsara 1999 1,4 benzin!! Még egyszer köszönök mindent!!
Attól függ, hol csináltatod és miket rakatsz be. És, hogy mennyi kedvezmény van az adott tételre. Utcáról betérve egy szerviz olyan 75e körül fog első és hátsó betéteket, tárcsákat cserélni.
Ez jó eséllyel pára + olaj keveréke, nem aggasztó. Olaj azért nem ilyen? :-)
Fulladás lehet sok mindentől.
Pl. azoktól, amiket írtál. Ha van kéznél cseredarab (mondjuk hűtőfolyadék hőmérséklet szenzor) akkor azt egyszerű kipróbálni. Alapjárati léptető nem tudom hol van 1.4-ben.
A műanyag keretet kipattintod és utána 2 torx fejű csavar lesz ott. Kiszeded és jön is a kijelző. Hátul lesz 3 izzó foglalat amiből ki lehet húzni a rízsszem izzókat...
A légtelenítés biztos rendben megcsináltam egyedül is utána pedig gondoltam valamit elrontottam és szerelővel is megcsináltuk!!De azt hozzáteszem,h tényleg rövidtávokon használom az autót ritkán megyek vele hosszú távon!!Úgy látszik most előjön minden tegnap is meg ma is reggel 2 szer is leállt alapjáraton utánna indítom és pöcc röff indul amíg el nem indul a vízhőfok felfelé utána nem csinálja!!Vízhőfokmérő,alapjárati szabájzó vagy esetleg ezzel egybefüggő probléma??Küldöm a képet!Köszönöm a segítséget!!Szép napot!
Sziasztok! Műszaki vizsga előtt állok és az lenne a kérdésem kb. menyiből lehet megúszni.Fékbetéteket cseréltetni akarom,amúgy semmi különös.Illetve milyen betéteket javasoltok és kb. menyibe kerül az alkatrész és a munkadíj.Köszi.
4. Xsaránál nem vagyok biztos, de Xantiánál magasabb felszereltségekhez járt lábtér világítás. Xsaránál is utána kellene járni és ha volt, a gyári megoldást alkalmazni.
5. szerintem a Xsarának elég jó lámpája van, ha jó a foncsor és nem teljesen sárgult/opál a burkolat, akkor jónak kell lenni akármilyen normál izzóval is.
Sziasztok
2002-es 1.6 16v xsara váltójából hol kell az olajat leengedni? Hol kell betölteni és holvan az olajszint ellenörzönyilás? A válaszokat elöreis köszönöm.