Nekem a Yatour virtuális cdtár nagyon bevált. Minőségre jobb mint az fm transmitterek, mp3-hoz szerintem ennél jobb lejátszó nem kell. A gyári kijelzővel és kormánykapcsolóval nagyon jól működik. Én nem vettem meg hozzá a bt kiegészítőt de azzal telefonról is tudsz zenét lejátszani
Vettem a bátorságot, és egy hete berendeltem egy bontóstól műanyag alkatrészeket, úgymint: szellőzők, váltógomb, autohifi feletti kis rádió-ablakemelő keret, középső szellőző. Ennek oka, hogy iszonyatosan csálán állt minden elem. Ma délután szétbontottuk... bár ne tettük volna. Olyan mértékű kókányolás volt benne, amilyet én még nem láttam. A középső szellőző, illetve az autohifi közötti keret teljesen szétvolt barmolva, sarkokon lemezcsavarral betekerve, belül sziloplaszttal kinyomva, és még hasonló megoldások. Az egység mögött konkrétan nincsen semmi (illetve van, egy ilyen fehér, odagányolt vasszerkezet, képen látszik), így nem tudjuk hogyan odailleszteni a bontóból beszerzett, majdnem jó állapotú műanyag alkatrészt.
Kérdésem, hogy ti néztetek-e már oda be, minek kéne ott egyáltalán lennie. Valami műyanyag keret féleségnek, amivel odalehet fogatni a szellőzőt és keretet... gondolom én. Addig is töltöt fel róla képet, milyen helyzet uralkodik ott.
Másik kérdésem, hogy van egyáltalán esély erre, hogy ezt valahol egy szerelő rendbetudja rakni?
Gyertya csere előtt állok, módomban álnak olcsón hozzájutni a következő tipusokhoz, csak nem tudok, vmeyik megfelel-e, ezért kérném hozzáértő segítségét! Előre is köszönöm!
NGK -N1 BKR6EK (ezt a típust egyszer ajánlották fórumon, csak az utolsó K karakter nélkül BKR6E)
Adott egy 2004.évi citroen xsara 1.6 benzin, két gondom is akad vele.
Az egyik a folyamatosan, külső behatástól mentesen hangosodó gyári autórádió
nem tudok vele mit kezdeni, szerelő is megnézte a rádiót, szétszedte kipucolta, állitólag a belseje le volt szakadva (ehhh?!) de nem javult meg nagyon zavar mivel max hangerőre felvágja magát......
Volt valakinek hasonló élménye? Dobjam ki ? Nem szívesen tenném, a kormányról vezérlés miatt....
Mi lehet a gond? Bármilyen ötletet elfogadok.
A másik már sajnos komolyabb, antipollution failure hiba, lámpa ég. Kiolvasást követően lambda szonda hiba, az autó olyan érzésre mintha fojtaná valami, nehezen, kedvetlenül pörög fel, 4e től kezd el értelmesen húzni. Más hibakód nincs, vizet, olajat nem eszi 100 e km van benne.... A vezeték sérültnek tünik a szondánál, a fogyasztásom viszont nem nőtt, stabil 7l.
Oscilloskóppal nem volt nézve, csak a hibakódra hagyatkozhatom, javasoltak egy komplett elektromos rendszer átnézést, mielőtt költségbe verném magam, ami szép és jó, de az is költség.....
Igazából ki szeretném zárni, és az érdekelne okozhat e bármilyen jeladó hiba stb ilyen hibakódot(hőgomba bármi) mert 23 e Ft egy szonda és nem vagyok róla meggyőződve hogy megszűnik a hiba a cserével.
Mielőtt komolyabb költségekbe merülnék érdekelne a véleményetek bármelyik témában, találkozott e már valaki ilyennel? Minden ötletre vevő vagyok, kissé bizonytalan vagyok ..vagy mégsem? :)
A Minőségi megoldás az 40-50e Ft.(szerelő írta a Net-en.Ezzel foglalkozik.PROFI) Nekem is ez volt a problémám. Ez arra igaz ha a gyári kijelzőt szeretnéd használni. Transzmittert vásároltam, 3800Ft-ért de a kukába is dobhattam volna a pénzt. Gagyi. Nem tudom hogy a 6-7-8-10e Ft-os készülékek mit tudnak,de az alatt szerintem felejtős. Az olcsobb kínai cucchoz nincs megfelelő leírás,magamtól kellett rájönni,hogy csak FAT32-ben tud írni. Amúgy meg sem szólalt se a pendrive,se a SD-card. A minőségről annyit,amennyit a gyári rádió tud,hiába lehet állítani a transzmittert 5 hangzásképpel, szart se ér.Inkább egy jobb fejegység,és nem használod a gyári kijelzőt.Ez a véleményem.
Autóhifi témában lenne egy kérdésem, egészen pontosan egy problémám, amire egy megoldást keresek.
Adva van egy C3-as egy gyári Clarion rádióval (lásd kép, azt hiszem a Xsarakhoz mást adtak). Tökéletesen működik, viszont össze szeretném valahogy kötni a telefonommal, hogy az onnan jövő zene a kocsi hangszórójáról szóljon, esetleg az iGo utasításait is onnan halljam. Szerintetek hogyan lehetne ezt a legjobban megoldani?
- Vegyek egy új fejegységet? Ebben az esetben gondolom lőttek a kormányról vezérelhetőségnek?
- Esetleg egy Yatour gatewayt, amit kössek a cd váltóra?
- Gondolkozzak egy FM transzmitterben? Ezeknek mennyire jó a minőségük?
Én ezt találtam: P0200 Injector Circuit Malfunction P0200 befecskendező Circuit Üzemzavar
Nekem egyszer antipollution fault hibaüzenet mellett csinálta ezt de kb. 30-50 km után kezdte el a rángatást és a check engine-t. Állítólag egy apró szennyeződést felkapott ami belejutott a fúvókába/injektorba.
Érdekes volt a dolog mert ha megálltam és hagytam visszahűlni a motort kicsit akkor megint jó volt egy pár kilóméteren át. Nem tudom mi köze lehet a melegedésnek a szennyeződéshez de én ezt tapasztaltam ugyan ilyen xsaránál.
Az hogy zabálja az olajat nem biztos hogy motor hiba.
Ki kell cserélni az összes szimmeringet.
Vezérmű tengely, főtengely szimmering mindkét oldalon, szelepszár szimmerimegek.
Nekem egy TD temprám volt előtte 7500km-en 4 liter olajat evett meg, pedig a turbó tudja enni az olajat.
Összes szimmering csere, kuplung le korom fekete volt minden vastagon,alig tudtam kimosni.
Szimmeringeknél folytak az olajak.
Azután motor bontása nélkül 7500km/3-4 deci volt az olaj fogyás pedig a turbo már eresztette az olajat.
Azért mondom hogy nem valószínű a motor tönkre menetele, főleg benzinesnél. Ha ott baj van a motor elveszti az erejét.
Ha megy szépen és van benne erő akkor csak a szimmeringek engedhetnek.
Ne csinálj hülyeséget.
Indítsd el a motort járasd, pörgesd meg stb. ha kékesen füstöl vagy olajos szaga van a kipuffogónak vagy olaj permet van a kipuffogó csőben biztosan szimmeringes főleg szelepszár szimmeringes a kocsi.
Ha igen akkor a katalizátort tisztítani kell, vagy cserélni mert az menthetetlen.
A szimmeringek párszáz forintba kerülnek, a meló vele szervizben húzósabb, otthon két nap meg egy tálca sör.
Ha te csinálod olcsó a szerviz a váltó le-fel szerelésért egy 20-ast szokott kérni, akkor is megúszod 30-50-ből és megy a géped nem kell átírni semmit vagy szereltetni.
Megveszed a motort 50.000, berakatod 30-40.000, átíratod 5-10.000, és nem biztos hogy fél év után is menni fog.
Lenne egy szakmai kérdésem francia vonalon dolgozó kollégák felé ...
Az alany egy xara 2 (1.4 benya)
P0200 kódot dobál egy henger nem megy
Kopmresszió Ok
Trafó Ok
Gyertyák Ok
Benzin nyomás Ok
Befecsi mind a négy OK
Hőpatron Ok
Szívócső nyomás érzékelő Ok
Lambda Ok
Teljesen hideg állapotban reggel első indítás minden rendben megy mint a doxa!
4-5 perc járás után kezd chek engint villogtatni és elkezd rángatni, három hengerezni ...
Emberi számítás szerint már csak a motvezen belül makkan meg valami, de azért kérdeznék ... van valami tipusra jellemző hiba ami elkerülte a figyelmem.