Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gaben649 Creative Commons License 2014.08.28 0 0 56718

Hello!

 

Nekem a Yatour virtuális cdtár nagyon bevált. Minőségre jobb mint az fm transmitterek, mp3-hoz szerintem ennél jobb lejátszó nem kell. A gyári kijelzővel és kormánykapcsolóval nagyon jól működik. Én nem vettem meg hozzá a bt kiegészítőt de azzal telefonról is tudsz zenét lejátszani

 

.

Előzmény: jahugo (56705)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.28 0 0 56717

Van egy komplett Xsara II műszerfalam, ha érdekel :D

Előzmény: Filber (56716)
Filber Creative Commons License 2014.08.28 0 0 56716

Sziasztok!

 

Vettem a bátorságot, és egy hete berendeltem egy bontóstól műanyag alkatrészeket, úgymint: szellőzők, váltógomb, autohifi feletti kis rádió-ablakemelő keret, középső szellőző. Ennek oka, hogy iszonyatosan csálán állt minden elem. Ma délután szétbontottuk... bár ne tettük volna. Olyan mértékű kókányolás volt benne, amilyet én még nem láttam. A középső szellőző, illetve az autohifi közötti keret teljesen szétvolt barmolva, sarkokon lemezcsavarral betekerve, belül sziloplaszttal kinyomva, és még hasonló megoldások. Az egység mögött konkrétan nincsen semmi (illetve van, egy ilyen fehér, odagányolt vasszerkezet, képen látszik), így nem tudjuk hogyan odailleszteni a bontóból beszerzett, majdnem jó állapotú műanyag alkatrészt.


Kérdésem, hogy ti néztetek-e már oda be, minek kéne ott egyáltalán lennie. Valami műyanyag keret féleségnek, amivel odalehet fogatni a szellőzőt és keretet... gondolom én. Addig is töltöt fel róla képet, milyen helyzet uralkodik ott.

Másik kérdésem, hogy van egyáltalán esély erre, hogy ezt valahol egy szerelő rendbetudja rakni? 

 

         

FeZ_ Creative Commons License 2014.08.28 0 0 56715

A Bosch és a Beru nálunk franciában nem túl jól üzemelt, ezek mellé még a Championt is betenném, bár egy fokkal jobb volt.

Az Eyquem régen gyári beszállító volt, én csak azért nem tenném be, mert több autónál szívtunk vele. 

A listából én az NGK-t választanám, de különben meg Denso-t vennék. Eddig azzal voltak a legjobb tapasztalatok. (nálunk!)

Talán majd más is jön és megosztja a tapasztalatait, több szem többet lát alapon. :-)

 

FeZ

 

Előzmény: isaacnoel (56714)
isaacnoel Creative Commons License 2014.08.28 0 0 56714

Sziasztok!

 

Gyertya csere előtt állok, módomban álnak olcsón hozzájutni a következő tipusokhoz, csak nem tudok, vmeyik megfelel-e, ezért kérném hozzáértő segítségét! Előre is köszönöm!

 

NGK -N1 BKR6EK (ezt a típust egyszer ajánlották fórumon, csak az utolsó K karakter nélkül BKR6E)

       - BP6ES

 

EYQUEM - RFC52LS

              - J65

 

BERU - UXF79

          - R1 136

 

CHAMPION - N12YC

 

BOSCH - HR78

 

köszönöm még 1x!

Üdv Csaba

menya003 Creative Commons License 2014.08.28 0 0 56713

Szia!

 

OK, lehet hogy ez csak barnás de az biztos hogy ne teljesen kék

de a kipufogó vég fekete és kormos

 

tisztelettel:MJ

Előzmény: toji76 (56708)
Tuzmester84 Creative Commons License 2014.08.28 0 0 56712

Szerintem itt mi mind találkoztunk már ezzel a hibával... :)

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=126484891&t=9031935

Előzmény: m.Lajos (56711)
m.Lajos Creative Commons License 2014.08.28 0 0 56711

Kedves fórumtársak segítsetek picit!

 

Adott egy 2004.évi citroen xsara 1.6 benzin, két gondom is akad vele.

 

Az egyik a folyamatosan, külső behatástól mentesen hangosodó gyári autórádió

nem tudok vele mit kezdeni, szerelő is megnézte a rádiót, szétszedte kipucolta, állitólag a belseje le volt szakadva (ehhh?!) de nem javult meg nagyon zavar mivel max hangerőre felvágja magát...... 

Volt valakinek hasonló élménye? Dobjam ki ? Nem szívesen tenném, a kormányról vezérlés miatt....

Mi lehet a gond? Bármilyen ötletet elfogadok.

 

A másik már sajnos komolyabb, antipollution failure hiba, lámpa ég. Kiolvasást követően lambda szonda hiba, az autó olyan érzésre mintha fojtaná valami, nehezen, kedvetlenül pörög fel, 4e től kezd el értelmesen húzni. Más hibakód nincs, vizet, olajat nem eszi  100 e km van benne.... A vezeték sérültnek tünik a szondánál, a fogyasztásom viszont nem nőtt, stabil 7l. 

Oscilloskóppal nem volt nézve, csak a hibakódra hagyatkozhatom, javasoltak egy komplett elektromos rendszer átnézést, mielőtt költségbe verném magam, ami szép és jó, de az is költség.....

 

Igazából ki szeretném zárni, és az érdekelne okozhat e bármilyen jeladó hiba stb ilyen hibakódot(hőgomba bármi) mert 23 e Ft egy szonda és nem vagyok róla meggyőződve hogy megszűnik a hiba a cserével.

 

Mielőtt komolyabb költségekbe merülnék érdekelne a véleményetek bármelyik témában, találkozott e már valaki ilyennel? Minden ötletre vevő vagyok, kissé bizonytalan vagyok ..vagy mégsem? :)

 

köszönöm a segítséget.

BallyS16 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 56710

Kell:

1 - BT-s, vezérelhető fejegység

2 - vezérlő és esetleg kijelző adapter

Ennyi :-)

Ja meg egy vagon pénz, mert az adapter kb. egy közepes fej árában lesz.

Előzmény: jahugo (56705)
Hf1968 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 56709

Hello

A Minőségi megoldás az 40-50e Ft.(szerelő írta a Net-en.Ezzel foglalkozik.PROFI) Nekem is ez volt a problémám. Ez arra igaz ha a gyári kijelzőt szeretnéd használni. Transzmittert vásároltam, 3800Ft-ért de a kukába is dobhattam volna a pénzt. Gagyi. Nem tudom hogy a 6-7-8-10e Ft-os készülékek mit tudnak,de az alatt szerintem felejtős. Az olcsobb kínai cucchoz nincs megfelelő leírás,magamtól kellett rájönni,hogy csak FAT32-ben tud írni. Amúgy meg sem szólalt se a pendrive,se a SD-card. A minőségről annyit,amennyit a gyári rádió tud,hiába lehet állítani a transzmittert 5 hangzásképpel, szart se ér.Inkább egy jobb fejegység,és nem használod a gyári kijelzőt.Ez a véleményem.

 

Előzmény: jahugo (56705)
toji76 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 56708

Bocsi, de láttál már olajat égető autót?

 

Miért lenne barna a füst?

 

kékes füstje van az olajat égető autónak.

Előzmény: menya003 (56704)
wastegate Creative Commons License 2014.08.27 0 0 56707

Köszi srácok, a hiba a szívó cső alatt található stekkerben volt ... beázott.

Az a köteg megy az injektorokhoz ...

Hogy mi köze volt a melegedéshez azt Én sem vágom, de a lényeg, hogy müxik rendeletetés szerűen a paripa.

 

Üdv és köszönöm

 

w

BallyS16 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 56706

Barna??? Olyat én még nem láttam kocsiból távozni a kipuffon...

Előzmény: menya003 (56704)
jahugo Creative Commons License 2014.08.27 0 0 56705

Sziasztok márkatársak :)

Autóhifi témában lenne egy kérdésem, egészen pontosan egy problémám, amire egy megoldást keresek.

Adva van egy C3-as egy gyári Clarion rádióval (lásd kép, azt hiszem a Xsarakhoz mást adtak). Tökéletesen működik, viszont össze szeretném valahogy kötni a telefonommal, hogy az onnan jövő zene a kocsi hangszórójáról szóljon, esetleg az iGo utasításait is onnan halljam. Szerintetek hogyan lehetne ezt a legjobban megoldani?

 

- Vegyek egy új fejegységet? Ebben az esetben gondolom lőttek a kormányról vezérelhetőségnek?

- Esetleg egy Yatour gatewayt, amit kössek a cd váltóra?

- Gondolkozzak egy FM transzmitterben? Ezeknek mennyire jó a minőségük?

 

Bármilyen ötletet, véleményt szívesen veszek! :)

 

menya003 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 56704

Üdv!

 

Inkább barna a füst ,a kipufogó vég tiszta korom

Előzmény: toji76 (56699)
BallyS16 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 56703

Ha ez is a sagem trafós motorok egyike, akkor a az ki tudja nyírni az ECU-t. Bizonyos csillagállásnál áthúz.

Előzmény: wastegate (56693)
BallyS16 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 56702

Persze sok - de azért nem 2-3 liter :-)

 

Előzmény: toji76 (56697)
toji76 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 56701

Ha valamelyik holtpont jeladó beszarik, akkor félrevezérli a befecskendező rendszert, mert hibás jel alapján letiltja a befecskendezést.

 

Általános hiba üzenet, nem a befecskendező rendszer a rossz, hanem hibás jelet kap.

 

A holtponti jeladók szoktak melegedésre hibát produkálni, ott keress, megoldás a csere, kizárólag,

Előzmény: schrauber (56700)
schrauber Creative Commons License 2014.08.26 0 0 56700

Én ezt találtam: P0200 Injector Circuit Malfunction P0200 befecskendező Circuit Üzemzavar

 

Nekem egyszer antipollution fault hibaüzenet mellett csinálta ezt de kb. 30-50 km után kezdte el a rángatást és a check engine-t. Állítólag egy apró szennyeződést felkapott ami belejutott a fúvókába/injektorba. 

Érdekes volt a dolog mert ha megálltam és hagytam visszahűlni a motort kicsit akkor megint jó volt egy pár kilóméteren át. Nem tudom mi köze lehet a melegedésnek a szennyeződéshez de én ezt tapasztaltam ugyan ilyen xsaránál.

Előzmény: wastegate (56693)
toji76 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 56699

Az hogy zabálja az olajat nem biztos hogy motor hiba.

 

Ki kell cserélni az összes szimmeringet.

 

Vezérmű tengely, főtengely szimmering mindkét oldalon, szelepszár szimmerimegek.

 

Nekem egy TD temprám volt előtte 7500km-en 4 liter olajat evett meg, pedig a turbó tudja enni az olajat.

Összes szimmering csere, kuplung le korom fekete volt minden vastagon,alig tudtam kimosni.

 

Szimmeringeknél folytak az olajak.

 

Azután motor bontása nélkül 7500km/3-4 deci volt az olaj fogyás pedig a turbo már eresztette az olajat.

 

 

Azért mondom hogy nem valószínű a motor tönkre menetele, főleg benzinesnél. Ha ott baj van a motor elveszti az erejét.

Ha megy szépen és van benne erő akkor csak a szimmeringek engedhetnek.

 

Ne csinálj hülyeséget.

 

Indítsd el a motort járasd, pörgesd meg stb. ha kékesen füstöl vagy olajos szaga van a kipuffogónak vagy olaj permet van a kipuffogó csőben biztosan szimmeringes főleg szelepszár szimmeringes a kocsi.

 

 Ha igen akkor a katalizátort tisztítani kell, vagy cserélni mert az menthetetlen.

 

A szimmeringek párszáz forintba kerülnek, a meló vele szervizben húzósabb, otthon két nap meg egy tálca sör.

Ha te csinálod olcsó a szerviz a váltó le-fel szerelésért egy 20-ast szokott kérni, akkor is megúszod 30-50-ből és megy a géped nem kell átírni semmit vagy szereltetni.

 

Megveszed a motort 50.000, berakatod 30-40.000, átíratod 5-10.000, és nem biztos hogy fél év után is menni fog.

 

 

SZÁMOLJ.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: menya003 (56670)
toji76 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 56698

Vezérmű tengely és főtengely helyzet érzékelő, röviden holtpont jeladó, valamelyik ludas lesz.

 

Egy henger nyomás veszteség mérés is megérne egy forintot.

 

Vizet nem forralja vagy buborékoltatja?

Előzmény: wastegate (56693)
toji76 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 56697

dehogynem, 1000km/1,2 liter a rekordom, szelepszár szimm. csere 20.000 Km/ 1 deci

Előzmény: BallyS16 (56688)
toji76 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 56696

Szelep szár szimmeringhez mióta kell levenni a hengerfejet?

 

Pár ezres a meló próbát megér, főleg ha kéken füstöl az autó.

Előzmény: bordoxsara (56686)
Hf1968 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 56695

Az fájni fog,nagyon. Ritka darab,15-30e ft között van. Ha találsz, epoxi ragasztóval erősítsd meg mielőtt felszereled.

Előzmény: ficus10 (56694)
ficus10 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 56694

Sziasztok! Sikerült elhagynom a krómozott Citroen díszlecet,vagy hogy is hívják.Ami az autó elején van.Tudnátok segíteni,hol lehet beszerezni?

wastegate Creative Commons License 2014.08.26 0 0 56693

Üdv az Úraknak!

 

Lenne egy szakmai kérdésem francia vonalon dolgozó kollégák felé ...

Az alany egy xara 2 (1.4 benya)

P0200 kódot dobál egy henger nem megy

 

Kopmresszió Ok

Trafó Ok

Gyertyák Ok

Benzin nyomás Ok

Befecsi mind a négy OK

Hőpatron Ok

Szívócső nyomás érzékelő Ok

Lambda Ok

 

Teljesen hideg állapotban reggel első indítás minden rendben megy mint a doxa!

4-5 perc járás után kezd chek engint villogtatni és elkezd rángatni, három hengerezni ...

 

Emberi számítás szerint már csak a motvezen belül makkan meg valami, de azért kérdeznék ... van valami tipusra jellemző hiba ami elkerülte a figyelmem.

 

Köszönettel!

w

Kárász00 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 56692

Arról nincs robbantott ábra, mivel az 1db alkatrész úgy ahogy kivetted a tankból.

 

Előzmény: bordoxsara (56691)
bordoxsara Creative Commons License 2014.08.25 0 0 56691

Üzemanyag szivattyúhoz nincs valakinek egy robbantott ábrája? Van egy kis műanyag karika, amit nem látok, hova kellene, hogy visszamenjen..

Kárász00 Creative Commons License 2014.08.25 0 0 56690

Holnap megyek ez ügyben Veresegyházára. Majd beszámolok az eredményről.

 

Előzmény: toji76 (56683)
StakkaBoo Creative Commons License 2014.08.25 0 0 56689

Eladó egy Xsara II 2004-es évj autóból egy kormánylégzsák és egy inditó (4 légzsákoshoz)

 

10e ft egyben.

 

kissdukai@gmail.com

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!