Valakinek esetleg ha kell egy szép felni :) Baja nincs, viszont szegény verda régebben farba lett csapva, és valamit nem jól csináltak meg, mert a jobb hátuljába beleér :(
Szrintem nem érdemes vesződi ezzel a kütyüvel. Én 3 különbözőt vásároltam,mind passzolt a tipushoz,még sem volt jó. 3000-ért kiolvassák a hibákat, az a tuti.
Abban kérném segítségeteket hogy van két xsara 2-esem mind a kettő 1.9 d csak az egyik össze van törve.
A másikba bsi hibát a lexi már az összes vezeték át lett nézve mind jó.
Az lenne a kérdésem ha egy az egybe átcserélem a bsi-t a motor vezérlőt és a műszer falat akkor a másik autóba működni fog vagy fog elő jönni valami probléma? A két autó között anyi a különbség hogy amibe be akarom rakni az oldalégzsákos és abs-es
Xsara 1.6 16-ben cseréltem kompletten üzemanyag szivattyút szintmérővel. Nagyon nem azt mutatja az üzemanyag szintmérő ami a valóság. Kérdésem hogy számítógépesen kalibráltatni kell az újat ilyenkor vagy csak elég ha egyszer telelököm anyaggal. Vagyis önkalibrálós-e?
Üdv, annak aki olvassa, és kérem segítsen ha tud! 1.4-es Citroen Xara kombim van, ami hónapok óta főleg alacsony sebességen, gondol egyet és mintha kihagyna egy henger. Szóval csökken az ereje, elkezd rázkódni, olyan érzést kelt mint egy "zárlatos" vill. motor. Több szerelőnél jártam már vele, de értetlenül tárják szét a karjukat, ha ők nem tudják mi a baja, akkor ki?
Ráadásul a jobb oldalon iszonyatosan nyikorog a fék egy bizonyos fékerőhatásnál ( persze ott ahol a leggyakrabban fékezek ) erre valami ötlet? Rezgéscsillapító lemezek bent vannak. Olvastam olyant, hogy meg kell próbálni kicsit lekerekíteni reszelővel a pofa széleit. Nem értem mitől javulna.
Ma megnéztük, úgy néz ki a belső csuklóban van egy rugó, az lehet elferdülve, vagy letörve belőle egy darab. Szétszedéskor derül ki felújításra szorul-e maga a csukló, vagy cserélni kell-e esetleg.
Más. Féktárcsa ütésem az új tárcsával is előjött... Megnézzük majd a kerékagy nem üt-e, ha igen csere és remélem végleg megoldódik ez a problémám, mert már tele a t.köm.
Egy kis fogyi info: tegnap voltunk Prága környékén, pályán végig, óra szerinti 130-140 (kivéve a munkálatoknál, ott 90-100), odafele klíma, két személy, átlagom kerek 6 liter lett. Brno környéki pálya minősége nem az én futóművemnek lett kitalálva. Dettó, mint a régi M7.