Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kárász00 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 56344

Szia!

 

Van két garnitúra eladó fékbetétem(első) Debrecenben.

 

Delphi LP1679

Meyle 0252359919

3500Ft/db

 

A Delphi drágább kategória, de a Meyle mégis igényesebben néz ki. Van a hátulján rezgéscsillapító réteg is.

 

 

Meg van még néhány eladó Xsara alkatrészem(thermostat, vízpumpa 1.4B-hez, stb..), van egy Berlingo gyári kuplungbowdenem, meg sok egyéb márkákhoz való alkatrészem. Többnyire kopó-fogyó alkatrészek(szűrők, fékbetétek, fékpofák, vezető-feszítőgörgők, kerékcsapágyak, gömbfejek, stb..).

Természetesen minden jóárasítva.

 

Ha esetleg van rá érdeklődés itt a fórumon, akkor készítek egy listát.

 

Előzmény: bordoxsara (56334)
bordoxsara Creative Commons License 2014.06.30 0 0 56343

nem bízom az automata állítósban..

Előzmény: francecoupe (56335)
bordoxsara Creative Commons License 2014.06.30 0 0 56342

Ez remek, köszi az infókat :)

Előzmény: Tizedes, HG7 GUT (56341)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2014.06.30 0 0 56341

Igen, delphi a tárcsa is.

 

http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/235658/1/webaruhaz/citroen/xsara/2003/15638/fekberendezes/fektarcsa/

 

Kb. 3000km-t mentem a csere óta, de idáig még nem nyikorog.

Előzmény: bordoxsara (56340)
bordoxsara Creative Commons License 2014.06.30 0 0 56340

delphi tárcsát tettél bele, gondolom ha már a betét is olyan lett. nem nyikorog fékezéskor? ez volt itt régebben feszegetve, valaki így járt az új betétekkel.

Előzmény: Tizedes, HG7 GUT (56336)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2014.06.30 0 0 56339
Előzmény: citroenX (56338)
citroenX Creative Commons License 2014.06.30 0 0 56338
Előzmény: Tizedes, HG7 GUT (56336)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2014.06.30 0 0 56337

A képek valamiért lemaradtak.

 

Előzmény: Tizedes, HG7 GUT (56336)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2014.06.30 0 0 56336

Szia!

Én nemrég cseréltem és ilyent vettem:

http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/1/431862/1/elozoalkatreszek/webaruhaz/citroen/xsara/2003/15638/

Tárcsát is cseréltem. Még a gyári tárcsák és betétek voltak (116.000 km).

 

Előzmény: bordoxsara (56334)
francecoupe Creative Commons License 2014.06.30 0 0 56335

Lehet, de miért? Elektromos ablakot is lehet manuálisra cserélni...

Előzmény: bordoxsara (56332)
bordoxsara Creative Commons License 2014.06.29 0 0 56334

valaki? senki? :(

Előzmény: bordoxsara (56291)
bordoxsara Creative Commons License 2014.06.29 0 0 56333

milyen gyártmányra cserélted?

Előzmény: BallyS16 (56309)
bordoxsara Creative Commons License 2014.06.29 0 0 56332

bowdenen nem lehet valamennyit állítani? automatát manuálisra lehet cserélni?

Előzmény: Hf1968 (56331)
Hf1968 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 56331

Nekem is LUK kuplungot tettek be,azóta meg kell erőszakolni a váltót egyesben, szó szerint. Xsara II(2003)-ról van szó. Igaz hogy a szett csak 21e ft volt.

 

Előzmény: bordoxsara (56308)
Hf1968 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 56330

Mosd át a hűtőrendszert is Brigo-val. Én megcsináltam, 3x átmostam, az összes trutyi kijött. Ez 2011-ben volt,azóta tiszta a hűtővíz. Mondjuk én, 2évente cserélem.

Előzmény: BallyS16 (56316)
Hf1968 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 56329

Igy van. Semmi gond a nagynyomású mosással. Bátram lehet ajánlani.

Előzmény: toji76 (56328)
toji76 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56328

havonta egyszer telibe verem vele a motorteret évek óta, semmi gond

BallyS16 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56327

Nagynyomásút nem nagyon használnék motortérnél, jobb a biztonság.

Előzmény: toji76 (56318)
BallyS16 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56326

Hallottam már olyat, hogy nagyobb lyukat varázsolnak a szelepre... de az kicsit sufni feeling.

Előzmény: BXtwelve (56325)
BXtwelve Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56325

Sehogy. Ez ilyen.

A Xsara Picasso-é sokkal könnyebb.

Előzmény: toji76 (56322)
toji76 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56324

bocsi, arra nem figyeltem.

Előzmény: BXtwelve (56323)
BXtwelve Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56323

Termosztát.

Látom nem veszed figyelembe, hogy az enyém dízel. :-)

Előzmény: toji76 (56321)
toji76 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56322

nekem viszont olyan kérdésem lenne hogy lehet emelni a kormány szervo rásegítését?

 

Van-e rajta nyomás állító szelep vagy lehetőség?

toji76 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56321

mindig így mostam ki és soha semmi baja nem volt.

 

Másik, a termosztát 88 fokon nyit, és kb. 82 fokon zárnia kéne.

Előzmény: BXtwelve (56320)
BXtwelve Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56320

Ezzel meg jól el lehet b....ni a hűtőt, csak óvatosan. A lamellák papír erősségűek.

Brigéciol, vagy más motortisztító, és normál csapvízi slag.

Előzmény: toji76 (56318)
BXtwelve Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56319

Nem tudom, de mikor zárjon, ha 83 fokon nyit? :-)

 

Előzmény: toji76 (56317)
toji76 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56318

Menj be egy mosóba és ne sajnáld, adj neki nagynyomású mosóval, ki lehet vele mosni.

Előzmény: BallyS16 (56316)
toji76 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56317

Neked meg túl későn zár vissza a termosztát. Bár az még a jobb eset.

 

Nekem 90 fok, ha bekapcsolom a klímát kb. 87-88 fokot tart azaz az üzemit.

Előzmény: BXtwelve (56315)
BallyS16 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56316

Jövő héten lecserélem a hűtőfolyadékot és akkor a csöveket, termosztátot is átnézem. Lehet hogy marad energia a hűtő kivételére is, és akkor kifújatom kompresszorral. Aztán kiderül :-)

Előzmény: BXtwelve (56315)
BXtwelve Creative Commons License 2014.06.27 0 0 56315

Ez a gondolatmenet logikusnak tűnik.

Mégis nekem ha megy a klíma, mindig hidegebb a motorom.

 

Példa a mai nap. 25 fok, klíma nélkül 90 fokon állta mutató. Bekapcsoltam a klímát, lement 75-re. :-)

 

Előzmény: toji76 (56311)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!