Igazából ez az Utasvédelmi Egység, amiről beszéltem. (UV Egység)
Persze a központit is ez vezérli.
A kapcsoló rajza lett csak meg eddig, de már nem nagyon emlékszem a részletekre. :-( Az UV egység 18-as lábát használtam és a bal első ajtó központi motorjának a 3-as lábát. Úgyhogy ezek közül az egyik testre rakva dolgozik (most arra sem emlékszem, hogy testre zár-e vagy nyit), a másikra meg +12V-ot rakva dolgozik.
Én ha próbálgatnék, akkor először a testelést próbálgatnám és azt is csak érintgetve.
Sajnos egy Lexiával történt baleset miatt nem akaródzik rádugni. :-(
A befúvó motort én is hangosnak találtam. Már évekkel ezelőtt egy hangszigetelőt építettem be a motor alá. Nem mondom, hogy nagyon, de észrevehetően halkabb lett.
Ha jól emlékszem akkor igen de, hogy köze van hozzá az tuti :)
BXtwelve: Sok sikert, majd írd mire jutottál, nálam az a része eddig ok...remélem sokáig jó :) Csak most mondom, a befúvó motorja rohadt hangos, azt "hekkelem" remélem jó lesz :) Elméletileg a Lexiával hiteles infókat tudsz kapni a gombjaidról te is...
Gombnak tűnt, de mint írtam is a kompresszor alján lévő csatit lehúztam, WD40, majd vissza és jó lett. Most a befúvó motort próbálom csendesíteni :) Megyek is vissza a garázsba....
Már egy éve kezdte, hogy a nyomógomb nem működött elsőre. Több gombnyomás kellett a be, ill. a kikapcsoláshoz. Volt, hogy egy nyomással be- és kikapcsoltam egyszerre.:-)
Mostanra végleg megadta magát. Csak a sokadik nyomásra tudtam bekapcsolni (10+)
Az alábbi probléma megoldásában kérném a segítségeteket vagy ötleteteket a megoldásra:
Adott egy 2001-es Xsara kombi. Eltört a bal első rugója, amit sikeresen ki is cseréltem, azonban a csere után elkezdett "ropogni" ez a rugóstag.
A ropogás akkor jelentkezik mikor a kormányt teljesen kitekerem balra. Az utólsó 3-4 cm-en roppan egyet (vagy kettőt). A roppanás oka, hogy a kormánymű fordítja az agyat és vele együtt ugye a gólyalábat is, ám az utolsó pár centin a toronycsapágy-rugótányér-szilent combó nem fordul tovább, így csak a rugó tekeredik, ami roppanó hangot ad ki. A toronycsapágyat már kicseréltem (ugyan szétszedve hiba nem látszott rajta, de hátha terhelés alatt mégis megszorul) de a tünet maradt.
Már azon gondolkodtam, hogy talán csak egy irányba szerelhető be a rugó és én pont fordítva raktam? Olvastam itt korábban olyanokat, hogy a szilentet fogó három csavar közül talán a középső rövidebb és azok felcserélése okozhat problémát, de az enyémnél mindhárom egyforma hosszúságú. :(
Még mielőtt nekiálltam volna szétszedni bármit is, megnéztem a kompresszor alján lévő vezetéket. Lehúztam, kis WD40 majd vissza. Próba, és működik :) Szerencsére ez jó, de a befúvó motor zaját már megszüntetném. Elég görbén áll a tengelyen, és azon agyalok, hogy meg kéne csapágyazni, mert ez a perselyes megoldás nem tetszik... Valakinek tapasztalat?
Citroen Xsara 1.4HDI 2003-as évjáratú autóhoz manuális klímás,fűtés "vezérlő panel" ami középen van a tekerőkkel meg a klíma gombbal együtt komplett. Akinek van kérem jelezze árban megegyezünk ;) Ha tudtok légyszíves képet is mellékeljetek hogy lássam hogy olyan-e!
Segítséget,ötletet szeretnék kérni, mert nem tudom kinyitni a 2-es xsarám motorházát. Keveset használom mostanában, és szerencsére azelőtt sem kellett nyitogatni sűrűn. Szóval az a gond, hogy a bowden szépen nyit, és meg is van a rés a lökhárító és a motorház között, de a kis kart nem tudom eltolni jobbra. Pontosabban szólva egy kicsit lötyög az egész. Lehet, hogy szétesett, vagy berozsdásodott. Jól emlékszem , hogy azt a kart jobbra kell nyomni? Próbáltam már mindenféle állásban húzni, tolni, rángatni. De ennél erősebben nem nagyon merem erőltetni.
Segítséget szeretnék kérni, hogy Budapesten vagy környékén kit ajánlanátok egy 2002-es Citroen Xsara kilakatolásához és fényezés javításához? Elől a zárhíd több helyen is kezd rozsdásodni, a bal első sárvédőt a lámpa felett nemrég megnyomták, a bal hátsó ajtó oldalán pedig korábbi parkolási balesetek során összeszedett horpadások és karcolások találhatók meg.
...lehet a benzin pumpa adta meg magát ... egyébként az önindító teker ...? de a másik valószínű ok lehet még a kettős relé ...beszereznék egyet kölcsönbe kipróbálásra de ha meg kell venni akkor is ez az olcsóbb mint mint esetleg egy új pumpával kísérletezni ...
...nagy valószínűséggel a zárszerkezetben lévő kapcsolók nem működnek rendesen és nem feltétlenül az ajtóban lévő csatlakozó a hibás .... bár előbb megnézném nincs-e kábel szakadás és aztán zárszerkezet ...
....nálad előtét ellenállásos megoldás van , mintegy 4700- ft márka szervizben ...de előbb megpróbálnék próbára kölcsön kérni egyet vagy bontóban beszerezni ...
Nem tudom, nekem eddig nem ilyen volt. Most meg be sem tudom kapcsolni a klimat es a Lexia szerint a homerseklet szabalyzom se jo. Vagy max hideg vagy max meleg, akar hova tekerem...
Utolért sajnos engem is egy probléma. A klíma/fűtés vezérlő panel a ludas szerintem. A klímát nem tudom bekapcsolni, a kis visszajelzője világít. Lexiaval ránéztem a dologra, és akármit nyomok inkatívnak jelzi. Sőt a hőmérséklet szabályzó is csak vagy max hideget, vagy max meleget mutat, akár hová teszem. Télen is gyanús volt néha :) A lényeg, hogy nincs klíma és keresem a hibát. Szerintem az említett panel a ludas. Bár nem néztem meg, hogy van-e gáz a klímában, de szerintem az ok. Egyik napról a másikra jött ez a jelenség...és még annyi, hogy ha bekapcsolom a klíma gombot akkor nem kapcsolódik ki, ha leveszem a gyújtást csak ah én kapcsolom ki, azaz mindig visszajön a jelzése neki.
Sziasztok! Sürgős segítségetek kérném. Nyaralásból hazajövet, menet közbe leállt az autó, mintha kifogyott volna a benzin. Az van benne. Gyújtáskor nincs az a megszokott búgó hang. Látatlanba tudom hogy nehéz megállapítani, de mire gondoltok? Hazavontatásnál végig gyújtáson volt, hogy tudjam tekerni a kormányt. Mire sikeresen megérkeztünk, economy mod activeba váltott és az ablakokat se tudom felhuzni. Az autó nem indul, így vegyem ki az aksit, töltsem fel? Ugy megszünik ez a kiirás? Leengedett ablak miatt most örzött parkoloba van. :(