Szerintem a nyugalomra itt neked van a legnagyobb szükséged. Bár nem vagyok moderátor, de vegyél vissza ebből a stílusból és arcból. Itt be is fejeztem a témát.
köszönöm....mondjuk segítséget kértem, nem arrogáns oktatást....Ám így is köszönöm!! :-) De ha indulatba hoz a kérdés....miért pazarlod az idődet rám????
Minek ezen ennyit görcsölni, ki kell cserélni és kész. Az 1.4es vezérlése amúgy is egy fakocka bonyolultságával vetekszik, gondolom az ára is ennek megfelelő. Kicseréled és nem lesz vele gond, jó esetben..
Kérem az írjon aki egészen BIZTOSAN tudja a frankót!!! :-)
1,4-es benzines '99-es xsara....Vezérműszíj+hozzávalók csereperiódusa érdekelne...Pontosan!!Kilomáter, s év szempontjából egyaránt....Kérek mindenkit, ki segíteni akar....Akkor tegye, ha totális biztosan tudja a megfelelő, gyári előírást!!!!
Egy kedves kollega ajánlására megnéztem a Fridcar alkatrészárait, és felhívtam a szervizt még egyszer,hogy mi lenne ha én vinném az alkatrészt. 25ezerről 35 ezerre emelték fel a munkadijat.
Természetesen az anyagokra nem vállalnak garit,csak a munkára.
Azt mondták ,hogy a vezérműszíj szetten kívül a hosszbordásszíj szettet is cserélni kellene.
Az anyag ára máris megemelkedett 45 ezer környékéről 110 ezer környékére.
Megnéztem a Fridcar honlapon kb. fele ára az alkatrész ,mint amit a szerviz diktált le nekem.
Remélem ha megveszem őket külön nem faragok rá,hogy rossz fajtákat veszek és a szerviz nem tudja betenni őket.
Ha szerencséd van elég a gumi csövet megbontani és hozzáférsz. Ha nem, akkor a csomagtér borítást is meg kell bontani, vagy még az utastér jobb oldalát (természetesen csak a csomagtér felőli hátsó részt).
Segítséget szeretnék kérni, ugyanis eltört a hátsó ablakmosó csővem a csomagtartó és a tető között levő gumicsőben. Kérdésem, mit és hogyan bontsam meg, valaki esetleg javított már ilyet?
Tavaly ősz óta van egy 2001 -es Xsara 1.6 SX-em.Két dologban kérném a véleményeteket.
Az első a vízérzékenysége az autómnak.Kora tavasszal egy nagyobb vízátfolyáson hajtottam át elég nagy sebességgel.Kb.egy óra parkolás után újraindítva nem reagált a gázadásra.A fordulatszám kb.1800-2000 volt a max tövig nyomott pedál esetén is.Többszöri újraindítás és vagy 20 perc tökölés után rendbe jött magától.Később ugyan ezt megismételte egy (alsó-felső) gépi mosás után is.Mi lehet az oka?
A másik kérdésem,hogy kb egy hónapja berregő hangot hallok a motor felől.Először a jobb első kerékcsapágyra gondoltam,de más lehet.Gyorsításnál és motorfékezésnél hallatszik.Üresben gurulva,vagy tartva a sebességet nem.Ez mi let? Köszönöm a válaszokat