És egy pár itt-ott törött, matt első lámpa pár, ez ingyen vihető, mert különben kukázom.
Ne egy fossá törött hugysárga lámpát képzelj el, én is akkor láttam hogy törött, amikor az új lámpákat raktam be és levettem az első lökhárítót. Volt egy kis koccanásom és akkor törhetett el.
A fényereje nem 100-as azért vettem az új lámpákat. Ha nagyon nem ment volna az autóeladás vissza tettem volna őket és az újakat külön eladom, de hamar ment és szimpatikus magánszemély vitte, így maradtak benne a fél éves újak.
Végül is az nem igaz hogy forr 100 fok körül, csak a tartályban látni, hogy aktívan áramlik a víz a miniatűr bubikkal. 105-nél hirtelen megindul, kupak rá mert akkor kilökné! De amint ráteszem semmi... Nem jön a túlfolyón ki víz! Venti indul, visszahűt... Rejtély...:(
Ma elindítottam, 90 fokig míg elért semmi, de 100 magasságában már nagyon apró buborékok jöttek de minimálisan, mikor elérte a 105 öt akkor viszont aktívabban!
Leírnám a történetemet, de várnám a tanácsokat!!!!
1.6i 8v '98
1-2 hónapja hallottam valami érdekes hangot. Motortól jött, de csak mikor nyomtam neki a gázt. Mindegy volt mennyi volt a ford, vagy a sebesség, vagyhogy hányadik sebességben volt. Eleinte süvített, mintha kifújt volna a dob. Meg is néztem mivel cserélve lett. Semmi hiba.
Általában meleg motornál jelentkezett. Később egyre hagosabb lett.
1 hete elindult a hűtőventim, mondom mif@asz? Még nyáron se szokott menni...
Nézem a vizet 105!! Elindultam vele, a menetszéltől semmi hiba max 90. Megálltam nem telt el 2 perc a víz rotty! 105!
Fűtés oké. Vízszint oké.
Mondom meghallgatom mi van a motornál. Alapjáraton is lehetett már hallani a hangot. Olyan volt mintha csapágy szorulna...Levettem a vezszíj burkolatát. Onnan még hangosabb volt. Mondom vízpumpa??
14ezer km-t mentem csere óta... Lehetetlen hogy besz@rt.
Lényeg, lett hozatva vízpumpa, plusz termosztát. Mindkettőt kicseréltük. Meg voltunk győződve hogy a pumpa, mivel síró hangot adott, mikor lassan tekertük.
De nem, összeraktuk, ugyanaz. Süvítő fémes hang. De már rettenetesen hangos.A víz ugyanúgy felforr de csak alapjáraton.
Ami változott, az az, hogy már csak alapjárat felett 100-300fordulattal hallani.
Megnéztük a vez szíj feszítőgörgőjét is, tettünk bele másikat, ugyanaz. Szervószivattyú, generátor lekötve.
Vezérműtengely se lóg...
Már csak tipp maradt:
Olajszivattyú.
Ott mi van ami tönkremehet? Szerelőszakim szerint lánc van ami csörögne...
"Fontos, hogy a felszerelni kívánt felni rendelkezzen az adott gépjárműre való szerelhetőséget igazoló hatósági jóváhagyással. A kiválasztott felninek nem csak méreteiben, hanem terhelhetőség szempontjából is megfelelőnek kell lennie. A felnik teherbírása (kilogrammban megadva) a hatósági engedélyben található.
A hazánkban megtalálható széles felni kínálat jelentős része nem rendelkezik ilyen jellegű megfelelőségi vizsgálatot igazoló engedéllyel. Ez nem csak egy esetleges rendőri ellenőrzés vagy műszaki vizsga esetén jelenthet problémát, de baleset bekövetkezéséhez is vezethet.
Az autoguminet.hu autógumi és felni webáruház csak TÜV, ABE, illetve H-engedéllyel rendelkező alufelniket forgalmaz, hogy Ön biztos lehessen abban, hogy autójára nem csak szép, de technikailag is megfelelő alufelnit választott. "
Ez a szemétség. Én értem, hogy a nyilvánvalóan nem megfelelő felniket kiszűrik (kilóg a kerékjáratból, ultraszéles felnin ultrakeskeny gumi, stb), de hogy az ő vádaskodásaira én bizonygassam az igazat.. így csak újabb ürügyet látok a pénz lehúzásra. Ahhoz nagyon értenek.