Többet nem szánnék autóra max 500 plusz átírás és egyebek! Évi 8-10e km et megyek úgyhogy semmi értelme drágábbat venni! Szerintem egyébként az ár nem feltétlen tükrözi az állapotot, sz@r is van drágán,meg ki lehet fogni jót is korrekt áron! Képek alapján is hiába hirdetnek 6-700e ért xsarákat,azok valószínűleg tényleg csak hirdetve maradnak,már képről esztétikailag is gyatrák,akkor műszakilag milyenek lehetnek..., 400-500között meg felvillannak egész szépek!
Ha 500ezer a határ és II-es xsara, akkor nagy átlagban számíts arra, hogy utána még bőven költhetsz az autóra, ha rendben akarod használni. Ez látható az árakból, legyen az 2001-es, vagy 2003-as.
Ekkora összegből, ha rendben tartott autót akarsz, én inkább az első szériából nézelődnék.
Köszi a válaszokat:) Hát akkor jó sok mindent át kell nézni rajtuk! Még gondolkozom hasonló évjáratú 5ajtós megánokon is melyik lehet a megbízhatóbb típus?
Van HaHu-n egy 2002es coupe, ami sérülésmentesnek van írva, 1.6 16V, és 147e km - ha a 3 ajtó nem akadály, megnézném. Ezekbõl 1. és 3. Nézni? Hátsóhíd, váltó, fûtés, kormányzás, ajtóátvezetôk, trafók (bár ezt nehéz lebuktatni), kormánymû.... sok tételt :-)
Xsara II vásárlásán gondolkozom igazából 500e ft-ig,ha olcsóbb az nem baj:) Jól tudom,hogy a hátsó futóműre kell legjobban figyelni,illetve a trafók adhatják meg magukat,esetleg a fűtőradiátor szivároghat? Vagy még mikre kell figyelni? Belinkelek pál autót ami kép alapján tetszik,esetleg ha valakinek van róla infója azt megköszönném!
Jelentkezzen, aki két párhuzamos illesztést fel tud fedezni az autón :) Ezt is megveszik. Valami okos majd dicsekszik vele, hogy 3 kiló alatt vett egy 150ezer alatt futott citroent. Pedig ha tudná...