1.4 benzin az enyém, leírom a saját tapasztalataimat ezzel kapcsolatban: ha a gyújtást ráadom, akkor az üzemanyagszint mutató beáll az éppen aktuális értékre, majd amikor elkezdek indítózni, visszaesik a minimumra, de ha beindult a motor újra visszaáll, tehát szerintem ez normális. Az is lehet, hogy az indítózás alatt nem kap energiát, és emiatt esik le.
Hát Urak, gyujtótrafó volt a hiba. És csak átmeneti hibát generált, nem állandót. Még akkor sem, mikor csak vánszorogni tudott dombnak fel. De új gyertyákat is kapott, hamár...
Ez teljesen normális. Indítózáskor az elektronika leveszi (vagy szimplán lecsökken a nagy áramfelvétel miatt) a többi fogyasztóról az áramot, hogy többet kapjon az önindító. Szerelő? Picasso-n biztos nem találkozott ilyennel, mert ott nincs is mutató...
Ha már a fórum vagyok, akkor 2.0 HDI-vel kapcsolatban szeretnék egy kérdést feltenni.
Amikor gyújtásra adás után az indítózás történik, akkor az üzemanyag mutató elmozdul ( teletanktól az üresig ), majd a motor beindulása után visszatér normál állapotába. Ez csak a 2 másodpercre értendő, amíg a motor be nem indul.
Ez normális jelenség ? ( az autószerelőm azt mondja, hogy furcsa még nem találkozott ilyennel, pedig Picassot is javított nem egyet, nem kettőt és azoknál nem volt ilyen.