Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rudiapus Creative Commons License 2014.02.18 0 0 54930

Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni. Ha gyári kazettás rádiót gyári cd-sre cserélünk, és nem fogadja el a kocsi, hogyan kell összetanítani? Citroen szerint alvázszám alapján a cd-nek nem kell kód(most beszéltem velük), "de lehet, hogy össze kell tanítani". Mondom kösz... Ja, 7 ropiért megcsinálják.   :S

pheco Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54929

Sziasztok! Keresek sári 2-hez hátsó bontott lökhárítót.

Az ideális bordó, tólatóradar nyílásos, volna.

Már több bontót hívtam, eddig sikertelenül.

Van ötletetek?  

BXtwelve Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54928

A lényeg lemaradt: BV

Előzmény: K.Zoli. (54926)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54927

Nálam 90 alatt van, valamivel. Városban felmegy 90 fölé.

Előzmény: Max009 (54917)
K.Zoli. Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54926

Gyári könyv szerint: 75W-80W

Előzmény: HMEX (54925)
HMEX Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54925

Sziasztok!

 

Tudnátok segíteni, hogy I-es Xsaraba milyen váltóolajat lehet tenni? 5 seb, benzines,1,6.

Köszönöm.

bordoxsara Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54924

Köszönöm, megpróbálom a bárdinál megkeresni :)

Előzmény: rudiapus (54920)
Max009 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54923

Ok, köszönöm szépen a segítséget!

Előzmény: bordoxsara (54919)
rudiapus Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54922

Folttisztító benzin, denaturált szesz. Először persze próba, mondjuk a motorháztető belső felén.

Előzmény: vackor39 (54912)
FeZ_ Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54921

Gondolom nem mindegy, hogy milyen ragasztószalagról van szó.

Nekem van egy fúróba fogható gumikorongom (mondhatnám, hogy karosszéria radír), ami pont erre van kitalálva, de eddig csak a gyári ragasztócsíkok (amik a díszítő elemek leszedése után maradnak) eltávolítására használtam. (nem túl drága különben, 1000-1500 ft. rémlik) Házi praktikát sajnos nem tudok. :-(

 

FeZ

 

Előzmény: vackor39 (54912)
rudiapus Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54920

Szia! Egy mezei autós boltban rendeltem patentet a motortér burkolathoz gyári cikkszám alapján. 80 huf/db.

:)

Előzmény: bordoxsara (54919)
bordoxsara Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54919

Szia!
Termosztát beragadt nyitott állapotban, nekem akkor csinálta ezt, mindenképpen nézesd meg. Most olyan 92-93 fokra is felmegy ha lámpánál ácsorgás témája van. Főleg nyáron.

Előzmény: Max009 (54915)
francecoupe Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54918

Szia!

 

Ellenőriztesd a termosztátot és hőmérséklet jeladót!

Előzmény: Max009 (54915)
Max009 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54917

16

Előzmény: BallyS16 (54916)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54916

8V vagy 16V?

Előzmény: Max009 (54915)
Max009 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 54915

Sziasztok!

 

Sziasztok!

1.6-os benzines kocsiknál mekkora értékig szokott felszökni a hűtővíz hőmérséklete?

Nekem általában 60-70 fok körül szokott lenni, főleg városban. (Városon kívül sem megy 80 fölé.)

BallyS16 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54914

Right :-)

Nekem sem a szívem csücske - de ugyanakkor egyik kocsim sem volt az.

Könyörgöm, ezek _kocsik_ ... tárgyak...

Előzmény: Törölt nick (54908)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54913

Hja, ismerős :-)

De ez nem "olyan" kopogás - ezt mintha a csomagtartó környékén csinálna valami - rosszul illesztett műanyag, maga az ajtó...

Előzmény: soryton (54909)
vackor39 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54912

Sziasztok!Ragasztószalagot,mivel lehet letisztítani a kaszniról úgy,hogy ne sérüljön a fényezés?

francecoupe Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54911

Próbálkozz egy betanítással. Gyújtás rá, majd 10 másodpercig tövig nyomva tartani a gázpedált. Bár elvileg menet közben is újratanulja. Ha nem sikerül, nézd meg mit fújattál szét a kompresszorral, vagy hogy jól helyén van-e a csati :)

Előzmény: Pender01 (54906)
Pender01 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54910

Természetesen igen :-) 

Előzmény: ladasjani (54907)
soryton Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54909

""hogy valami kopogás jön hátulról, de nem tudom, honnan""  

 

akkor nézesd meg a kutyacsontokat de lehetőleg csápos emelőn ...   nem kell rá mérget venni de a múlt télen megszívatott rendesen ...  pedig hárman is egyértelműen hátulról hallottuk....

Előzmény: BallyS16 (54895)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54908

Olvastam időközben a kommenteket is...

Hát szerintem a legtöbben csak szajkózzák a f-f-f-et, de egyiknek sem volt soha. Csak a szomszédjának az ismerősének, aki hallotta a szobatársától még 69-ben...

Nekem volt öreg fiatom; szerettem, nagy baja soha nem volt. 4 év alatt kb 2milliót költöttem benzinre úgy, h az autó kb 200k-t sem ért. Van aki ezt fordítva csinálja...

Most van ez (xsara 16 8v) a franciám, nagy baja ennek sincs. Nem állítanám, hogy nagyon szeretem, de klímás és elvisz mindenhová.

 

A második autónk egy micra k11, nah azzal több a baj, mint az előző kettővel összesen. Szal ennyit a megbízható 'japánról'. Ezt egyébként (ha minden jól megy) egy fordra fogjuk cserélni...

Előzmény: BallyS16 (54902)
ladasjani Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54907

Vissza raktad a csatlakozót a fojtószelepre? :-D

Előzmény: Pender01 (54906)
Pender01 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54906

Sziasztok!

 

Egy problémával fordulnék hozzátok,amit nagy valószínűséggel én generáltam. A művelet,amit elvégeztem az a fojtószelep tisztítása,túl nagy gond nem volt vele,de elindulásnál kicsit bakkecskézett az autó és az alapjárat is picit ingadozott, de abszolút nem volt vészes és én hülye most már bánom,hogy belepiszkáltam. A tisztítást egyébként WD-40-el és egy ronggyal végeztem,majd legvégül kompresszorral kifújattam és összeraktam. A probléma az lett,hogy az alapjárat a normálisról (800-900 rpm) felugrott 1200-1300-ra és pár másodpercenként kihagy a motor egy pillanatra,mintha egy henger szarakodna, aztán menet közben,ha beállok egy fix sebességre pl. 60 km/h,akkor olyan mintha megindulna majd motorfék és ez váltakozva, olyan érzés,mint amikor tempotaos autóval az ember egy kis lejtőhöz ér és az elektronika hol gázt ad, hol elvesz,hogy tartsa a tempót, gyorsításoknál különben nincs gond és motorféknél sincs. A kérdés az,hogy ilyenkor mit lehet tenni,mit ronthattam el esetleg hol lehet alapjáratot állítani?

Bocsánat,hogy ilyen hosszú voltam,de csak így tudtam leírni a pontosan a problémát. Az autó: Xsara II, 1.6 16V, 2000-es novemberi.

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

Üdv.: Orosz László

bjanos405 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54905

Vagy esetleg a gumi szál szakatt.

Előzmény: ladasjani (54904)
ladasjani Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54904

Szerintem a gumi vagy a feli a ludas, esetleg elvesztetted az ólomsüjt a kerékről! 

 

Tedd hátra az első kerekeket próbának! 

Előzmény: vlezlee (54900)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54903

Köszi :-)

Egy dolog van azért, ami a Hondáknál jobb, sokkal: a minôség következetessége.

Előzmény: BXtwelve (54899)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54902

Nem ismerem (eléggé) :-)

Előzmény: Törölt nick (54897)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 54901

Féltengelyek.

Előzmény: vlezlee (54900)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!