Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

francecoupe Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54696
Előzmény: BXtwelve (54691)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54695

Mi van??? :O Nekem 197 vége, van képem is róla...

Előzmény: BallyS16 (54662)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54694

az sem.

Előzmény: BallyS16 (54685)
francecoupe Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54693

Én úgy érzem, minden sebességnél ugyanakkora erőt igényel a kormány elfordítása. Főleg szembetűnő lehet egy nem sebességfüggő autó vezetésekor ennek hiánya, ami még agyon is van szervózva.

Azért csalóka, mert pl. 130-nál közel se forgatunk annyit a kormányon, mint 40-nél.

Előzmény: BXtwelve (54684)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54692

A nyomáskapcsolóra gondolnak?

Előzmény: BXtwelve (54691)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54691

És hol van ez a fojtás fizikailag?

Előzmény: francecoupe (54689)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54690

Akkor nálam fordítva kötötték be :-)

(mint pl. apámék Corolla-ján az utólagos klímát Pesten)

Előzmény: francecoupe (54689)
francecoupe Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54689

"A szervoszelepbe elektromosan működtetett, szabályozható fojtást építettek, mely a gépkocsi sebességének növekedésével arányosan csökkenti a hidraulika munkanyomást. A legnagyobb szervohatás a gépkocsi álló helyzetében, kis sebességénél alakul ki."

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (54677)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54688

Jaja :-)

Könnyű is így télen - vagy a jég, vagy a borda...

Érdekes módon a Civic-em kevésbé hintázott, de pl. az ültetett 306-om meg pont olyan volt, mint most a Xsara. OK, nem teljesen, mert az oldalszél ennyire nem volt érezhető.

Tehát szél + M0 + tél: tisztára mint annó a Skoda :-D

Előzmény: BXtwelve (54686)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54687

Akkor biztos az én parám.

Többet kéne járnom autópályán. :-)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (54682)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54686

Az már 100-nál hintáztatja a kocsit. :-)

Előzmény: BallyS16 (54681)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54685

Akkor a Saxo meg igen? Abban a szervó elektromos volt. Amúgy egyszer valaki fordulat függő szervónak hívta, de nekem mindegy, nem nagyon érzek difit - lassan tán még nehezebb is a kormány. VTS-en meg még könnyebb. Mindig és mindenhol. Bár az I-es.

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (54683)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54684

Megnéztem, el van mentve pdf-ben az C. Hungária honlapjáról a Xsara adatai.

Két helyen, műszaki adatoknál, és a felszereltségnél is írja: széria a változó rásegítésű szervó minden modellben.

Mondjuk még sosem éreztem. :-)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (54677)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54683

a nem elektromos szervós autók közül elég kevés tudja csak a valós sebességfüggő szervókormányzást.

többek közt a xsara és a picasso sem.

Előzmény: BallyS16 (54680)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54682

amíg rendszeresen jártam autópályán budapestre, az enyém simán ment két kilót tempomattal.

jó, mondjuk emelkedőn meglassul, de megoldja magának.

sose éreztem semm ijelét a bizonytalanságnak.

Előzmény: BXtwelve (54675)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54681

M0-n minden kocsi bizonytalan - hosszborda rulez :-)

Előzmény: BXtwelve (54675)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54680

Nem csak a Picasso-nak?

Előzmény: francecoupe (54676)
francecoupe Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54679

Az első érvvel abszolút nem értek egyet.

Előzmény: BXtwelve (54675)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54678

Heti ~1000 km-t megyek, azt azért nem élném túl 36-os átlaggal :-D

Előzmény: BXtwelve (54674)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54677

és mi produkálja a sebességfüggést, azt lehet tudni?

Előzmény: francecoupe (54676)
francecoupe Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54676

Bár nagy sebességnél a kormányzása nem teszik, sem ennek, sem a VTS-nek. Túl könnyű.

 

Pedig sebességfüggő a szervója. Legalábbis Xsara II-nél.

Előzmény: BallyS16 (54673)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54675

Bizonytalannak érződik, + ordít a motor, nagy a szélzaj.

Előzmény: francecoupe (54671)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54674

Így könnyű. :-)

Az én 36km/h átlagomhoz képest.

Előzmény: BallyS16 (54669)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54673

Jelentem, én sem féltem - inkább "bosszankodtam" csak :-)

Bár nagy sebességnél a kormányzása nem teszik, sem ennek, sem a VTS-nek. Túl könnyű.

Előzmény: francecoupe (54671)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54672

Légszűrő amúgy nem vészesen koszos, de nem is új - most szedtem ki. De holnap kicserélem.

Előzmény: BXtwelve (54667)
francecoupe Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54671

Egyébként is, a Xsara 140 felett már halálfélelem kategória.

 

Miért?

Előzmény: BXtwelve (54667)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54670

Erre gondoltam. Első és könnyű feladat: légszűrő

Előzmény: francecoupe (54668)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54669

Mivel geek is vagyok, van track log-om :-)

Tehát.

88.75 km

1:04:35 - ebből 58:05 mozgásban.

Max: 124.83 kmh

Átlag: 82.44 kmh

Átlag mozgásban: 91.66 kmh

szint: -4% max - 3% max

140.91 m - 317.82 m

Előzmény: BXtwelve (54667)
francecoupe Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54668

A lustaság meg furi, mert az elmúlt 20e km-t végig M31 / M0 / M1 tengelyen mozogta, persze lehet, hogy a max 110 kmh is lustít.

 

Az nem. Ettől épp szép kitisztultnak kéne lennie. Más gond lesz.

Előzmény: BallyS16 (54665)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54667

Kíváncsi vagyok az átlagsebességedre. Mi adja ki ezt a fogyasztást.

 

Én a helyedben nem foglalkoznék vele. Egyébként is, a Xsara 140 felett már halálfélelem kategória. :-) Inkább a gyorsulást, rugalmasságot mérném meg.

 

Illetve, a szűrők ilyen ritka cseréje Magyarisztánban...én egyszer mentem 20e km-t a légszűrővel, a szahara minden homokja benne volt. :-) Azóta 10e a csereintervallum.

Előzmény: BallyS16 (54665)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!