Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54665

Azt hiszem, 4-5%-os emelkedő a max ott.

A lustaság meg furi, mert az elmúlt 20e km-t végig M31 / M0 / M1 tengelyen mozogta, persze lehet, hogy a max 110 kmh is lustít.

Holnap majd kipróbálom én is... viszont nem értem, hogy akkor 3.-ban és 4.-ben miért húz szépen ~végig.

Az ecsetelt eset 5.-ben történt.

Előzmény: francecoupe (54664)
francecoupe Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54664

Ezzel a mocival óra szerint simán mennie kellene 200-at, még két személlyel is, no nem 20%-os emelkedőn.

Több oka lehet.

Motor el van lustulva a sok várostól, illetve a kevés pörgéstől.

Rossz minőségű benya

+ amiket írtál

 

Előzmény: BallyS16 (54662)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54663

Illetve azt tudom, hogy haverom 306-ba épített ilyen motorja a Xsara légszűrőház nélkül szintén kb. ennyire volt képes.

Előzmény: BallyS16 (54662)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54662

Egy kollégám vezette az 1.6 16V-m és megkérdezte, megnézheti-e, kb hol a vége a sebességének. M31, este 8, sehol senki, száraz út, eléggé egyenes, "H"-s gumi, gondoltam, miért ne, legalább megtudom én is... sosem jártam 140 felett...

Hát hm. Majdnem most sem... dombnak felfelé 150 max, egyenesben *talán* ment volna 160 fölé ha még tapossa...

Ugyan nem kéne, hogy zavarjon, mert tényleg nem megyek soha gyorsan, de azért kíváncsi lennék, hogy ezt mi okozhatja?

- koszos benzinszűrő? (40e km)

- koszos légszűrő? (20e km)

- harmatos gyertyák? (ezek ~40e km-t mentek)

- kifújó kipufogó? (nem fúj ki)

És nem volt se check engine, se semmi más. Kocsi holt normál módon viselkedik. Fogyi most 5.71...

soryton Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54661

...ha fém görgő akkor ki lehet préselni belőle a csapágyat és másik kettőt /mert az eredeti széles/megfelelő méretűt bele préselni ...2500-3000 E a két csapágy ...én legalábbis így szoktam csinálni ... nincs "kedvem " kiadni  a komplett feszítőért 27000 E-t  ...  lehet a müa. -ot is kilehet óvatosan de ha picit is megreped fennáll a veszélye hogy menet közben elszáll...  

Előzmény: Borsos83 (54659)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54660

A pillangószeleppel minden úgy volt, ahogy írtad, és jó is lett a pucolás után! Most hogy láttam, mi van ott bent, minden márkatársnak tudom javasolni hogy a 120ezres szervizkor tisztítsa ki ezt is! Nem is értem miért nincs benne a karbantartási tervben.

Ezer köszönet még egyszer!

 

Nick

Előzmény: francecoupe (54574)
Borsos83 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 54659

Hello.

Köszi válaszod. :D Bontóból csere lett most a szervó nagyon jó. De viszont a ciripelés nem szűnt meg. De nem tudjuk honnan jöhet valahonnan a görgőktől csak nem tudni melyik az. Amúgy a autó 1.4 benzin II-es xsara. Októberbe volt teljes vezérlés csere. Most meg csak találgatunk melyik lehet a ludas. A klíma vagy a generátor vagy főtengely valamelyik feszítő görgő. Valakinek volt már ilyen? Mert most mindet kicserélni kicsit húzós lenne. Köszi ha valaki tud valamit.

Előzmény: soryton (54598)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54658

Ja és kb. 150 km mire a mutató elmozdul a tele jeltől.

Előzmény: BallyS16 (54657)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54657

Sok...

1. negyed tank ~350 km

2. negyed tank ~160 km

3. negyed tank ~190 km

4. negyed tank ~130 km (+ valamennyi, de nem szoktam sokat menni, ha már világít a tank visszajelző)

Előzmény: BXtwelve (54656)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54656

Ez hányismeretlenes egyenlet?

Előzmény: BallyS16 (54653)
BallyS16 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54655

Elsők komponens szettek... amit oda néztél az nem az. Nem fogod szeretni :-)

(amúgy a Xsara I gyári cuccai mérföldekkel jobbak, mint a II-é - ezt csak az én két coupe-m alapján mondom, persze)

Előzmény: travis99 (54654)
travis99 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54654

Sziasztok! Egy kis helyzetjelentés: a piros stop lámpa bevillanása megszűnt, a megszűnés okát nem tudom... A lényeg, hogy hiba most nincs.

Egy másik kérdés, nézegettem/hallgatgattam a hangfalakat, elől van 2, meg az ajtókba 2-2. Van valami bevált szett nektek amit használtatok, vagy használtok?

Valamiért nem vagyok megelégedve ezekkel a gyáriakkal.

Az első ajtókba ilyet néztem: Pioneer TS-1701i (http://www.pioneer.eu/uk/products/25/131/201/TS-1701i/page.html)

A hátsókba meg szintén ez a márka: Pioner TS 1301i (http://www.pioneer.eu/uk/products/25/131/201/TS-1301i/page.html)

A cég oldalán azt írja, hogy belevaló az autóba. Előre nem találtam a picik helyére semmit.

Ha van jobb ötletetek, várom válaszaitokat :) Előre is köszönöm.

 

 

BallyS16 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54653

Szerintem sosem :-)

1 - 3/4 -> 3xx km

3/4 - 1/2 -> 500 km

1/2 - 1/4 -> 7xx km

1/4 - lámpa -> 800 - 860 km

Előzmény: lacibristol (54652)
lacibristol Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54652

Akkor lehet hogy az haldoklik, mivel előfordul, hogy

nem a valódi üzemanyag szintet mutatja a műszer.

Köszi a válaszokat.

Előzmény: BXtwelve (54648)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54651

Amúgy Unixnál is tudsz rendelni gyári cuccot, csak tudd a cikkszámot :)

Előzmény: Törölt nick (54650)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54650

Gyári cikkszáma: 7159 09

Bemész a hozzád legközelebbi Citroen kereskedésbe és megrendeled. 74 Ft darabja...

Előzmény: bordoxsara (54647)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54649

Nemrég írta egy topiktárs, 75 Ft márkaszervizben.

Nem érdemes ilyenekkel vacakolni, filléres tételek gyáriban is.

Előzmény: bordoxsara (54647)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54648

A műszerfalból gyújtás ráadáskor az üzemanyag szintjelző léptetőmotorja ad érdekes percegő hangot, addig amíg be nem áll a szintre. Nem ezt hallod?

Előzmény: lacibristol (54646)
bordoxsara Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54647

Sziasztok! Mi a neve ennek a patentnek? Motorter burkolatot fog de a depon nem taltam meg.. Köszi

lacibristol Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54646

A műszerfal felől hallom, de valószínűleg a motortérből jön. Ha hátulról jönne

azt gondolnám az üzemanyag szivattyú.

Előzmény: BXtwelve (54645)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54645

Nem hiszem hogy ennyire gyenge lenne az indítónyomatéka

 

Pedig de.

 

Kuplung automata utánállítású, kézi állítás nem lehetséges.

 

5 másodpercig nagyon fura recsegős zajt hallok

 

De honnan?

Előzmény: lacibristol (54644)
lacibristol Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54644

Sziasztok, üdv mindenkinek, most regisztráltam be a fórumra.

kb 2 éve használok egy xsara 2.0 HDI 110 lovas autót, meg vagyok vele elégedve.

most viszont szükség lett egy második autóra, amit ritkábban használunk, de nem elég mindig egy

autó, ezért vettem pár hete egy xsara kombi 1.4 benzinest. A két autó vezetése között

ég és föld különbség van. Eleinte sokszor lefulladtam induláskor, csak nagyon óvatosan ,

vagy sportosa, nagy gázzal indul. Nem hiszem hogy ennyire gyenge lenne az indítónyomatéka,

egyébként menet közben jól húz. Szóval arra gondoltam, hogy megpróbálok állítani a kuplungon.

bovdenes a kuplungja, de sem a váltónál, sem a pedálnál nem látok állítási lehetőséget.

A kérdésem ez lenne, hogy állítható e a bovdenes kuplung, és hogyan. Illetve egy másik dolog,

amikor ráadom a gyujtást, kb 5 másodpercig nagyon fura recsegős zajt hallok, ez mi lehet?

 

 

bigacsiga84 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 54643

AGR-szelep nem okozhat ilyen hibát?De akkor hidegen is indulnia kéne gondolom.hm.....

BXfan Creative Commons License 2014.02.01 0 0 54642

Nekem ugyanezt csinálja a BX-em

Előzmény: bigacsiga84 (54640)
BXtwelve Creative Commons License 2014.02.01 0 0 54641

Aki ezt így meg tudja mondani, vagy a jóisten, vagy OV.

Vidd el egy kiolvasásra, ez az alap. Ez nem az a kategória, amit lehet távgyógyítani.

Előzmény: bigacsiga84 (54640)
bigacsiga84 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 54640

Sziasztok van egy Citroen Xara break 2.0 HDI-m nemrég vettem ezert sajnos az autót még nem ismerem tanácsot kérnék tőletek austriában dolgozom, második útján probléma lett vele kiértem a munkahelyre.Reggel indítottam volna de nem indult pöcre mint azelőtt 15-20 mp folyamatos indítózás után indult be aztán 6 km-en belül 3-szor állt le.aztán játszottam vele megint beindult megint leállt,de hirtelen állt le és halottam mindíg a motortérből egy koppanást!!üzemanyagszűrő tiszta megnéztem.Ha ráadom a gyújtást 8-10 másodpercig hallom hogy dolgozik a szivattyú  leveszem a gyujtást megint ráadom megint majdnem ugyan ennyit működik a szivattyú.Szervízlámpám világít de van hogy elalszik!

Légyszi írjatok minnél hamarabb mi okozhatja ezt nagyon fontos lenne!

mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.01.30 0 0 54639

ha nyitva van, akkor nem igazán.

Előzmény: Törölt nick (54638)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.30 0 0 54638

A fene tudja :) Lexiaban elvileg megnézhető, hogy mikor nyit a termosztát nem?

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (54637)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.01.30 0 0 54637

ennyi embernek?

Előzmény: Törölt nick (54636)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.30 0 0 54636

Nem szeretnék bele szólni, de ha ennyi embernek van problémája a hőfokkal, nem lehet, hogy a jeladó a rossz?

Előzmény: _Twins_ (54632)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!