Valószínűleg valamelyik kis gombát romlott el, vagy a kék, vagy a zöld. az egyik megy az órához, a másik a komputerhez viszi a hőfokot. most nem tudom melyik melyik.
Nagy pozitívum, hogy legalább valami jól működik benne. :) Egyébként szinte a legtöbb részét nem szeretem az autónak kivéve a motorját. Szinte bolondbiztos, nagyon megbízható.
Más: váltócsere/ szervizre van szükség, mert olyan hangja van az autónak mintha dízel lenne. Eléggé nehezen veszi a sebességeket is és az 5-ket kidobálja. Tisztában vagyok vele, hogy nem nagyon szokták szervizelni, de ha veszek egy bontottat mivel leszek előrébb? 10 ezer kilométerrel? Van valakinek tapasztalata ezzel?
Nálam a hőmérséklet alapjáraton megy fel addig. Ha 1-2 percig 2000 körüli fordulatszámon járatom üresben, akkor felmegy 90 fokig bőven úgy, hogy a ventillátor is bekapcsol.
Egy kis tanács kellene. 2001-es sárikám a mostani csúszkálós időben olyanokat tesz, ami nem kevés ijedtségre ad okot.
Egészen pontosan a jobb oldali kerék néha úgy gondolja, hogy másik irányba szeretne menni, mint én.
A kormánygömbfej cserélve, stabilizátorok újak.Semmit nem látok rajta, megemelve, kerékrángatáskor viszont minimális kottyanást érzek. Van valakinek tippje, esetleg hasonló tapasztalata, hogy mi okozza?
Lehet kormánymű hiba, vagy esetleg trapéz szilentek?
Megnézegettem amit írtál, a hűtőfolyadék valóban kevés volt benne, már láttam szinte a folyadékdoboz alját, úgyhogy öntöttem bele plusz egy litert a max jelölésig.
Egy nap múlva megnéztem, ismét kb. középszinten volt (lehet hogy nem keringette át, és mikor beindítottam a motort, lentebb ment, nem tudom...)
A lényeg hogy továbbra is jelentkezett a probléma, néha bevillan a piros stop, és a piros kör (igen a hűtőhőmérséklet jelző feletti piros kör). Néha sípol néha nem. Mikor hogy tartja kedve.
A hőfok rendben van, mert 90 fokig sose megy fel, kb félúton van menet közben 60-90 között.
A fékfolyadékot szintén megnéztem, 1 dl-t töltöttem rá, de az rendben volt. Továbbra is csinálta.
Másnap megint feltöltöttem maximumra a hűtővizet (kb + fél liter) , de ezután szintén jelentkezett a hiba.
Szia! Átnéztem az átvezetést, nem találtam szemrvételezéssel szakadt vezetéket, csak egy szigetelés hiányt. Ha jobb idő lesz majd rámérek a vezetékekre. Amennyiben az sem hoz eredményt kénytelen leszek kicserélni a külső levegő hőmérséklet érzékelőt, be a tükörfűtés problémára ez még nem megoldás.
Igen működik. Az átvezetés vezetékeit átnéztem, szakadást nem találtam, de az egyik vezetéken a szigetelésből hiányzik egy darab. Nem tudom, hogy ez befolyásolhatja-e az értéket, be semmi képpen nem ad magyarázatot a tükörfűtés működésképtelenségére.
A hőfok problémával kapcsolatban szeretnék egy tapasztalatot megosztani. Mikor megvettem az autót, tiszta szutyok volt az autó hűtővize. Szerintem hét évig nem cserélték le. Úgy vettem észre hogy a hőfok jelző nem működik rendesen. Vettem 1 liter Brigeciolt motorlemosót (nem károsítja a motort és a gumi alkatrészeket),beleöntöttem, 3-szor átmostam vele a motort, és olyan retket hozott ki a motor hűtőrendszeréből amire nem is gondoltam. Azóta tökéletesen mutat a hőfok jelző, és ugyan olyan tiszta a tartály, és a hűtőfolyadék is a rendszerben, mint amikor beletöltöttem. Xsara II (2003).
Sajna bontásra kerül egy 2010. 10-havi 1.4 benzines Xsara II 1,5 év műszakival. A párom csinált egy előre bukfencet és kicsit eltorzult a formája. Csak a szélvédő tört ki, de az oszlopok elcsúsztak. Tulajdonképpen néhány elemen kívül minden tökéletes a motortól az elektronikán át a futóműig. Légzsákok nem nyíltak, ennek ellenére kék folt nélkül szállt ki belőle. Az elégedettség okán vettünk egy ugyan olyat, csak 2003-as.
Viszont abba egyenlőre, csak az egyébként 1 hónapos hátsó dobra lesz szükség hamarosan a többi alkatrész eladó ( COM 2000 kapcsoló, központi és motorvezérlő, motor, váltó, ajtók stb. ). Ha valakit bármi is érdekel jelentkezzen.