Sziasztok! Használatra kaptam egy kettes sárit, ezt-azt rendbe raktam rajta. Azután meg is vásároltam. Most hogy már az enyém, keresek hozzá két dolgot. Az egyik ami hiányzik, az a vonószem, amásik pedig a hűtőrácson lévő/nem lévő márka jelzés. Akinek van, kérem jelezze. Köszönöm.
igen, nagyon feldobja a kocsit szerintem. nem vagyok a híve az agyatlan tuningolásnak, de ez a maszkolásos történet elég ízléses :) viszont jó lenne, ha nem kellene vágni a búrát.. így nem merek nekiállni itthon semmiképp :(
Nos, a memóriámat nem frissítettem rendesen, sajnos az S2-es ami bent van, az 5 ajtós, ráadásul simán elfelejtettem, hogy a coupé kérpitjait elvitte a Twins múltkor. :-(
Úgyhogy sajna nem tudok segíteni könyöklő témában. :-(
Nos, először is a 100e-es hídfelújítás akkor van, amikor már a híd gyakorlatilag vashulladék és mindent (szó szerint mindent) cserélni kell, tehát kapsz egy másik hídat. Tehát az nem felújítás, hanem csere.
Azt viszont nem értem, hogy mitől biznisz 2 évenként 50e-ért csapágyat cserélni, ha egy felújítás 60e ? (mert van annyiért rendesen felújított híd)
Azt még megérteném, hogy 2 évente szimeringet, gumitömítéseket és műanyag lezárókat cseréltetsz, mert az közel nem ennyibe fáj. TMK-nak érdemes. Ha már csapágyakat is kell cserélni, akkor az szinte felújítás, 10e különbségért 2 évente....... az már erős túlbiztosítás.
Csak néhányatok véleményére szeretnék kíváncsi lenni, tekintve, hogy a gépkocsi árához képest tényleg marós lehet egy hátsóhíd gatyába rázása.
Hátsóhídba zsírzógomb ?
A szakik azt mondják, hogy nem ( lehet, hogy azért, mert akkor többet nem látják a verdát, hátsó híd problémával ).
Akinek meg már építettek be, az azt mondja, hogy ja, bele kell tenni és 3-4 ezrenként hadd menjen bele, ha van eltávozója is, tehát a régi zsír kinyomódik.
Mondjuk ezen a dolgokon már én is filóztam, mivel a hidam fel van újítva 260 ekm-nél. Aki csinálta, az azt mondta, hogy 2 év múlva hozzam el csapágy cserére. Ezt megúszom 50 ezerből. Ez nekem kb 40-50 ekm.
Ha azt számolom, hogy a teljes híd felújítás 60-110 eFt, akkor még mindig jobban megéri vinni teljes hídfelújításra mondjuk 7-8 évenként - 2022-ben ( mondjuk addigra már nagyon kihalófélben lesznek ezek a Xsara-k ) tekintve, hogy a legkorábbi példányok majdnem 25 évesek lesznek.
Sziasztok, az a problémám, hogy a motorháztetőt tartó lengéscsillapító elszállt, azaz nem tart semmit.
Voltam ma az Unix-nál, s kifejezetten ehez a tipushoz maximum hátsó csomagtartónak valót tudott volna adni, hosszát lemértük, de csak vastagabbat talált, Esetleg valaki járt már így ? és tudna oldalt / helyet mondani ahol tudnék venni odaillőt ? Köszi Handesen
Én erős vagyok, a fémet törtem ki az ülésből. Mindkét oldalon :-D
Amúgy S2 üléseket raksz S1-be?
Az elsőknél az oldallégzsákot le kell(ene) testelned valahová.
A tátsó traktus ülőlapjai passzolnak, a háttámlák nem annyira (csavarok száma nem stimmel, de ez nem vész - viszont a rögzítés 90 fokkal el van forgatva)