Az 1.6 vti ami 125le körül van annak a motorvezérlő szofterét rá lehet tenni a sima 1.6 16v-re úgy hogy az jól működjön. Gondolok fogyasztás, menetteljesítmények stb.
Az a szerelésnél derül csak ki, hogy mennyire van összeállva. Ha nincs egyértelmű jel (nyikorgás, ropogás, kerékdőlés) a hátsó híd hibájára, akkor kb. 40-50 ezerből megvan egy felújítás (tűgörgők és szimmeringek cseréje, munkadíjjal) a rugók állításával együtt.
Érdemes rá áldozni, mert ezután jó eséllyel csak sok év után kell újból hozzányúlni, ha meg már megvan a baj, ez a költség úgy 100ezer is lehet.
Járasd meg nagyobb fordulaton, hogy legyen ideje kipárologni a víznek, vagy fúrj egy lyukat a dob alsó részébe, ha sokat jársz rövid úton. Különben hamar szétrohad a bele.
Visszatérve torzióhoz kicsit, szerinted mennyire lehet összerohadva? Ha nem ültetem az autót akkor is gyári magasságra szeretném hozni a hátulját...van rá esély, hogy sikerülni fog nagyon összeg ráfordítása nélkül?
ÁÁh, semmi extra. Csak szeretem :) Sajnos van 1-2 ajtórányitás ami képeken talán nem is látszik, meg a jobb hátsó ajtóm enyhén horpadt, azt még az előző tulaj rendezte meg, de annyira nem zavar :) Sajnos utcai használatnál tökéletes és hibátlan nem lesz :( Keresek 1-2 képet és akkor feltöltöm mindjárt...
Ilyen hidegben rövid utakon és óvatosan használva, megtelhet a dob vízzel. Nem melegszik fel annyira a rendszer, hogy elpárologhasson, amitől aztán rohad is rendesen. Lehet, hogy ez szivárog lassan a kipufogó valamely részén. Nem egyszer láttam már előttem kigyorsító autó kipuffogó végéből úgy folyt a víz, mintha egy csapot nyitottak volna meg.