Ma vettem észre, hogy valami csöpög a kocsiból...Hátul a kipufogódobnál. Tudnátok segíteni abban, hogy mi lehet ez? Szabályosan tócsa van alatta. A kocsi még be sem volt indítva. A légkondit nem használom. Xsara II-m van.
A teljesen véletlenszerű fekvőrendőrökön úgy hajtok át 10el, mert a lökhárítón a koptató súrol, ha gyorsan huppanok át. A belvárosi változatos padkaméretről nem is beszélve. Na meg én a rugózási komfort miatt szeretem a Xsarát, habár az a sok hidrós Citroen után kissé visszalépés, de még így is jó.
Tökéletesen elégedett vagyok ezzel a motorral :) Szemezgettem 1 VTS-el is, de a fogyasztása nem jött be :)
A célom az optika lenne, de normális minőségben...tehát ha ültetek és kell akkor gátlókat is cserélek, de az akkor jó legyen. Nekem sincs problémám vele kanyarokban... A hátsó lökös csavarjánál néztem én is. Elvileg hátul kb. 10mm-el szélesebb a sárvédő mint elöl, de attól még figyelembe kell venni :) Most rendesen elgondolkodtattál ezzel a 30mm-el...
Sokan mondanak sokmindent. Főleg azok, akik kevés pénzből akarnak nagy változásokat elsősorban optikailag. Nekem az első szériás Xsara-n volt 40mm-es ültetőszett és tapasztalatom alapján változtatni kell a telón, mert nem tud mit kezdeni a keményebb és alacsonyabb magassággal, bizonytalan lesz az eleje. Én inkább 30mm-nél húznám meg ezt a határt.
Észrevehető, de mégsem terheli túl a futóművet, kicsi a felütés veszélye.
Állítható? Magassága, vagy keménysége? Ezekről a szettekről nincs tapasztalatom. Vigyázz, hamar visszasírható a gyári állapot, persze tudom, fiatalság bolondság. Írom ezt úgy, hogy nem ismerem a korodat.
Egyébként mi a cél? A kanyarstabilitás, vagy a kinézet? Mert előbbiben szerintem gyárilag is nagyon jó a Xsara, utóbbiról meg annyit, hogy lehet VTS-t kellett volna venni :)
Véleményem szerint maradj a 30mm-nél, a pogácsákat meg próbáld ki, főleg hátul kérdés a lökhárító csavarnál, ha terhelve van.
Sziasztok! Nemrég letem Xara I,2.0 HDI tulaj. Kérdésem az lenne,hogy lehetséges-e a porlasztócsúcsokat,üzemanyagrendszert,magasnyomású rendszert bontás nélkül,adalékkal tisztítani? 235e van az autóban,ha nagyon szépen megyek vele akkor sem tudom 6 alá vinni a fogyasztást,erős használat melett pedig 7,6 jött ki. Mennyire számítanak ezek "jó" értéknek?
Nagyjából ezeket hallottam én is :) Viszont a pogácsáknál lenne még kérdésem tőled...írtad, hogy 10mm alatt nem számottevő. Itt mire gondolsz? Gyári ET 18, az új pedig 25 lenne. Az 7mm különbséget jelent, befele. Én kifele szeretném hozni, így minimum 7mm kellene, hogy a gyári érték legyen, de 15mm-es pogikkal számoltam. Ha azok lennének akkor a gyárti értékhez képest 8mm-el lenne kifelé a kerék. Plusz gyárilag 6" széles a felni, ez meg 7". Az összesen 25.4mm, ami oldalanként 12.7mm. Az ültetéshez még annyit, hogy sokan mondják, hogy 40mm-ig nem kell gátlókat cserélni... Erről mi a véleményed? Szemezek még a TA Technix szettjével, ami állítható.
Ültetésnél érdemes a hátsó lengőkarszilenteket is annyival elforgatni, amekkora lesz az ültetés, mert különben folyamatosan előfeszítésnek lesznek kitéve, így idő előtt tönkre mennek.
Érdemes lenne a telókat is keményíteni, vagy legalább az ültetőrugóhoz igazítani, mert a gyári teló ültetésnél már nem az optimális helyzetében fog dolgozni, hisz ne feledjük, ha nem tudnak egymással jól dolgozni, akkor az az úttartás és komfort kárára fog menni.
Ha hátul is ültetni akarsz a torziós rudak elforgatásával, akkor már érdemes helyben felújítani is a hidat ( megfelelő, hozzá értő helyen, nem perselyezve ), ha nem volt mostanában. Ezzel a későbbiekben sokat spórolhatsz.
A pogácsák a kerékcsapágyakat terhelhetik nagyobb mértékben, de 10mm alatt ez nem számottevő, én is használok már négy éve, nem cseréltem még kerékcsapágyat.
Az ültetés valamivel jobban fogja terhelni a futőmű szilentjeit, gömbfejeit, de ezt sem nevezném nagy mértékűnek, persze ez függ attól is, hogy mennyire keményítesz. A futőműre inkább nagyobb terhelést fog jelenteni a 16-os guriga a nagyobb tömege miatt.
Ezekkel a 16"-os felnikkel szeretném használni az autót. 205/45-ös gumik vannak a felnin. Mivel 25-ös az ET mérete a képen látható felniknek, és 7" szélesek, így mindenképpen kellene pogácsa. (Hátul éppen, de beleér a doblemezbe) Viszont ha már kell nyomtávszélesítő, akkor picit kijjebb hoznám a kerekeket, a gyári értéktől. Ezenkívül 4-6cm-el szeretném ültetni az autót. Nagyon tetszenek ezek a kerekek rajta, szerintem jól is nézne ki így ahogy leírtam...csak nagyon félek, hogy mik és mennyi idő alatt mennének tönkre az ültetés és a pogácsák miatt :)
..nekem ugyan még megúszta a tűgörgők cseréjével és ekkor be lett rakva 2-2 zsírzógomb is amin keresztül olajcserekor kap friss zsírt ... így örökös +1 nap... mind ez min.100e km-rel ezelött történt..
...és pl. Veresen csinálnak ilyet hogy a megbeszélt időre oda mégy kikapják a régit és betesznek egy felújítottat ... és megvárható...
...a hátsó törlőmotor+mechanika szétszedhető , kitakarítható, újrazsírozható és újra mmunkára fogható...így nézhet ki a tiéd is , ezért nem hajlandó dolgozni ...és ne is erőltesd mert még a motor is kimúlhat ...
"Nincs benne katalizátor!" .... ez így egy mondatban kissé kétértelmű..vagy a tények tagadása... csak erre szerettem volna felhívni a figyelmet .. :-))
Szia, Ha jól emlékszem Veresegyházán csinálták meg a kocsim, hátsó híd, azóta mentem vele 15e km. de még adott rá garancia ( talán 12-24 hónapot adnak rá )
Valahogy 60e Ft környékén ált meg, ez függ attól is milyen bakokat kérsz hozzá ( már ha kell ) s esetleges egyéb költség is közbejöhet.
Ott helyben meg lehet várni ( pár órás művelet ) én speciel megszívtam, mivel félreértettük egymással a telefonba, és 1 héttel hamarabb voltam ott mint kellett volna, így úgy csinálta meg, ahova bebírt szorítani ( ez volt valahogy 2-3 nap ) a rossz benne, nem itt volt, így buszozás egyebek. De bevitt minket Gödöllőig, így már tűrhető volt.
A spriccelő le/ki szedhető nekem már sikerült, bár nekem egy kis tűvel piszkálgatás megoldotta a problémát,s ugyan ez volt, az ablakig nem ért fel a mosószer.
Ha nyomkodás után nem látsz szivárgást a kocsi alatt, a vezetéktörés kilőve.
Hátsóhíd javítás. Van-e valakinek tapasztalata, hogy az országba hova érdemes vinni lábon az autót ahol megcsinálják mondjuk fél nap alatt. Árban kb mennyi lehet és van-e arra tapasztalat, hogy a javított hátsóhíddal már mentem kb 100 ezret vagy hasonló.
Másik.
Hátsó ablaktörlő motor-hajtómű, szétszedhető, javítható? Végzett már ilyet valaki, vagy eldobós ? Jelenlegi hiba: Meg sem moccan. Elötte is már csak lassított felvétellel működött.
Még egy:
A szélvédő mosó spriccelő alíg nyom valamit. A tartályba most tettem nemrégen 2-3 liter téli szélvédőmosót.
Mi lehet a hiba ? Szivattyú felszedett valami koszt ? Vagy a folyadék vezeték vagy eltörve vagy szétcsúszva ? A fúvóka leszedhető, tisztítható valahogy ?