Az 5ajtós xsara II-höz kellene nekem egy jó állapotú (lehetőleg jobbkormányosból) Ajtó tömítés (ajtókéder) Nincs véletlen valakinek egy elfekvőbe?
Plusz egy problémával küzdök, az autó 3000 fordulatig néha- néha megtorpan. Tehát erőtlen a szerencsételn, néha elindulásnál is okoz meglepetéseket. xsara 1.6 16V Most lett cserélve szívósor, a szonda sem túl régi, NTK márkájú, olaj vezérlés minden cserélve volt nemrég, diagnosztikára is vittem és semmi hibát nem produkál. Pillangó szelep is tiszta.
A két oldallégzsák-vezérlőre így biztosan nem lesz szükséged, de az 100%, hogy ha voltak a donorban oldallégzsákok, akkor utasoldalon is volt.
Tehát ha ezt építed be a saját autódba, akkor a vezérlő vélhetően "keresni fogja" az utasoldali légzsákot.
A legjobb megoldás talán az volna, ha egyúttal a felső kesztyűtartó helyére vennél egy utasoldali légzsákot, plusz a letiltó-kapcsolót. A kábelezése nagy valószínűséggel bent van előre.
Szerintem ha személyesen mégy a bontott vezérlőért, akkor a helyszínen be kell próbálni, és csak akkor kifizetni, ha szépen kialszik a jelzőlámpa. (Helyileg a padlólemezre van csavarozva a váltókar előtti részen.)
1-es Xsaram van és a válaszoddal meg is kaptam azt az infot, amire szükségem van. :) A hirdetésben szereplő jó lenne nekem (csak kormány légzsák van az autóban), feltéve ha még nem nyitott légzsákot.
Ez Xsara1-ből van, tudtommal Xsara2-nél csak egy légzsákvezérlős megoldás létezett (nem 18, hanem 50-pol csatija van, és a küszöböknél nincsenek külön oldallégzsák-vezérlők, hanem csak ütésérzékelők). Úgy rémlik, hogy neked 2-es Xsarád van.
A bontott cucc amúgy rizikós, hogy vajon nyílt-e a donorban a légzsák.
Vannak helyek, ahol újraírják a légzsákvezérlőket, ám én például paráztam annyira, hogy mikor vezérlő-gondom akadt, inkább vettem gyári újat, és márkaszervizben installáltattam.
2002-es 90 lovas xsara 2 HDI-m van. Még 1 évvel ezelőtt javítottam a fűtőventillátorom, mert max fokozaton fújta a levegőt minden állásban. Akkor a netes leírás alapján elvégeztem a tranzisztorcserét, és az megoldotta a problémát, bár picit hangosabb lett a ventillátor, de fokozatoknak megfelelően, szépen dolgozott.
Tegnap azt tapasztaltam, hogy folyton forró levegőt fúj be. Igazából két állása lett a hőfokszabályzónak. Ha letekerem teljesen balra, a leghidegebb hőfokra, akkor a hideg levegőt fúj be, ha ettől eltérő bármilyen hőfokot állítok be, akkor forró levegőt fúj be. Mi lehet a probléma?
A hőfokszabályzó problémáját is a ventillátoron lévő tranzisztorok okozhatják, vagy ez más típusú hiba?
mostanában én is sok gumit adtam el. minden használt gumit vevő a dot számon lovagol. ha 2-3 éves a gumi akkor már ingyen akarja. DE, a kereskedésben 5 éves korig újként árulják és újként árulhatják, mert ha megfelelően van tárolva akkor ugyan olyan a minősége mint ha fél éves gumit vennél újjonan.
Kb ennyi, régi kép, de hasznos. Oldalról a három piros karikánál, a csavarokon kívül, vannak még a lökhárítón bemarások, azokat is ki kell pattintani. Elég szívós rész, illetve a gyakorlottak is törik ezt.
Ajjaj... Az aló csavart még csak látom hogy hol van, de hozzáférni alig. Azt se látni milyen csavar fogja. Torx gondolom, mimás...
Tehát marad a lökhárító leszedés... :(
Az jó meló. Összesen 4 csavart látok ami fogja, tudja valaki hogy hol van még? (2 elöl 2 oldalt a doblemeznél)Az vízszintes alsó burkolatot leszámítva.