Tapasztalt már valaki hűtővíz melegedést jelző hibaüzenetet? Xsara II, 1.6 16V benzin.
A jelenség nyáron kezdődött dugóban egyszercsak sípolni kezdett, kiírta hogy magas a hűtővíz hőmérséklete, kigyulladt a piros visszajelző és a stop felirat, valamint lement nullára a vízhőfok mutató. Félreállás, pár perc várakozás után tudtunk tovább haladni, nem is jelentkezett újra a probléma kb. 1 hónapig. Aztán újra csinálta ezt, szintén dugóban, de akkor 30 fok alatt volt a külső hőmérséklet. Vízhőfok mutató alapján a termosztát kinyit, mikor felmelegszik a motor. Ha haladok 50-el 90° fok körül áll a mutató, ha 90-el megyek akkor 90° alatt., de amint megállok rögtön megy fel a hőfok. Álláskor vagy lassú haladásnál 100° körül bekapcsol a ventillátor és visszahűti a vizet 90°-ra. Ez a folyamat ismétlődik, van hogy egy órás dugót is kibír jelzés nélkül, van pedig amikor rögtön jelez, mikor utolérem a kocsisort. Termosztátot kivettem, tökéletesen működik, de legutóbb kicseréltem újra, amellyel ugyanígy viselkedik. Többszöri légtelenítésnél sem tapasztaltam benne levegőt, csak víz jött a csavarnál. Legutóbbi jelzésnél azonban azt vettem észre, hogy 90-on állt a mutató, amikor ismét sípolt.
Maga a szonda kábelét nem hiszem, hogy forrasztották, mert hagyományos módon nem lehet. (olyan anyagból van a vezeték)
Ha a kábelköteg felöli részéről van szó, ott nem baj a forrasztás, ha tisztességesen meg van csinálva és nincsenek összekeverve a vezetékek és rendesen le vannak szigetelve. (zsugorcső, bandázs-szalag)
Szerintem nagyon gondosan nézzétek át az akkutól kiindulva a testkábelek csatlakozásait, illetve az injektorcsatlakozók házaiban az érintkezőkön szorítanék.
Az lenne vele a probléma, hogy a motor szörnyen rángat. Valószínűleg kihagy az egyik henger.
A fiam készített egy videót is:
A videó készülte óta ki lett cserélve a gyújtótrafó valamint a gyertyák. Cserélték továbbá az injektorokat is. A hibakódok az alábbiak: Az 1. mérés során: -P0350 Ignition Coil Prinary/Secondary Circuit -P0135 O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 1) -P0141 Ugyanaz csak bank 1 sensor 2 -P0200 Injector Circuit -P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected -P0130 O2 Sensor Circuit (Bank 1 Sensor 1) -P1523 csak a neten találtam, h Önindító behúzómágnes hiba -P0110 Intake Air Temperature Circuit
Ezek törlése után az alábbiak jönnek elő akárhányszor is törlöm: -P0200 -P0130 -P1523 -P0110 Végigböngésztem már a hasonló kérdéseket és mindent kipróbáltam, de a hiba ugyanaz. Eddig már 360ezer forintot öltem bele és még mindig ugyan úgy rángat (ennyiből egy alig használt 2.0-ás exclusive felszereltségű xsarát kapsz). Kérlek segítsetek!!!!
Szép napot! Citroen Xsara SX2-nél ami elől tárcsafékes, de hátul dobfékes az ABS jeladó ugyanolyan? Szóval ha veszek egy hátra dobfékre való ABS jeladót, de én azt előre szeretném bekötni akkor az úgy működik? Köszönöm
Van eg 2003-as évjáratú citroen xsara 1.4-esem. Nemrég vásároltam, nem is volt vele probléma egészen mostanáig. Beindítom, motor elindul majd alapjárat nullára esik. többszöri indítás esetén indításgátló hibát jelez. Előfordul, hogy az óra és a dátum lenullázódik. Csak úgy indul, hogy gázt adok és magas alapjáratom járatom a motort, így 1 percen belül meg is marad az alapjárat. utána tökéletesen üzemel. (legalábbis eddig) Az akkumulátor elég régi,,,,, legelőször akkor csinálta, amikor a ment a rádió több mint fél órát motorműködés nélkül. Volt valakinek hasonló tapasztalata? Előre is köszönök minden választ!
Nem olyan régen vásároltam Citroen Xsara 1.6 16V 2001 évjáratú autót, és a következött vettem észre, hogy 4000-4500-as fordulatszám tartományban letilt.
Valaki esetleg találkozott már ilyennel, vagy valami ötlet? Üdv.
A fűtésállító motor hangját hallhatod. Hőmérséklet függvényében állítja a hideg-meleg levegő arányát, annak függvényében, hány fokra van állítva a hőmérséklet. Ezért dolgozik, hogy tartsa a kívánt hőfokot.
A betanítást gondolom próbáltad már.
Ha cseréled a panelt, hogy akarod betanítani a nem oda illő kulccsal? Szerintem nem fog menni. Inkább rakd át az elemeket a jóba, ha működik, akkor gond van a panellel. Villamossági helyen ki tudják próbálni, hogy ad-e jelet.
Sziasztok! A kinyomó csapággyal nem jutattam semmire, ugyanúgy zörög. Na de van az én Sárámnak más problémája is.. 2 éve amikor összetörtem,megjavittatuk, de azóta ott virít az abs hiba jel. Az abs maga működik,ki lett próbálva,de mégis ott a hiba jel. Ebből gondolom hogy a jeladóval van a baj, mivel a bal eleje volt törve gondolom a bal első jeladó a nem jó (mert elötte jó volt,meg mindíg amikor megcsúsznak a kerekek, csak a bal első kerék csúszik meg, semmelyik másik) . Eddig nem nagyon érdekelt, de ma majdnem megpörögtem az autóval amikor csak lassítani akartam a vizes aszfalt, és csak a bal első megcsúszott.. Eléggé meglepett mert nem számítottam rá. Na de, néztem a jeladó árakat 15.000-nél kezdődnek. Igaz ez? Tényleg ilyen árban tartják ezt az alkatrészt: