Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

D.Zoli Creative Commons License 2013.11.14 0 0 53624

Sziasztok!

 

Tapasztalt már valaki hűtővíz melegedést jelző hibaüzenetet? Xsara II, 1.6 16V benzin.

A jelenség nyáron kezdődött dugóban egyszercsak sípolni kezdett, kiírta hogy magas a hűtővíz hőmérséklete, kigyulladt a piros visszajelző és a stop felirat, valamint lement nullára a vízhőfok mutató. Félreállás, pár perc várakozás után tudtunk tovább haladni, nem is jelentkezett újra a probléma kb. 1 hónapig. Aztán újra csinálta ezt, szintén dugóban, de akkor 30 fok alatt volt a külső hőmérséklet. Vízhőfok mutató alapján a termosztát kinyit, mikor felmelegszik a motor. Ha haladok 50-el 90° fok körül áll a mutató, ha 90-el megyek akkor 90° alatt., de amint megállok rögtön megy fel a hőfok. Álláskor vagy lassú haladásnál 100° körül bekapcsol a ventillátor és visszahűti a vizet 90°-ra. Ez a folyamat ismétlődik, van hogy egy órás dugót is kibír jelzés nélkül, van pedig amikor rögtön jelez, mikor utolérem a kocsisort. Termosztátot kivettem, tökéletesen működik, de legutóbb kicseréltem újra, amellyel ugyanígy viselkedik. Többszöri légtelenítésnél sem tapasztaltam benne levegőt, csak víz jött a csavarnál. Legutóbbi jelzésnél azonban azt vettem észre, hogy 90-on állt a mutató, amikor ismét sípolt.

 

Van erre valakinek ötlete?

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.14 0 0 53623

AC pumpa?

Előzmény: Tizedes, HG7 GUT (53622)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2013.11.14 0 0 53622

Szia!

Már egyszer leírtm (53503 hsz). Szerintem hengerfejes!

 

Tizedes

 

Előzmény: Törölt nick (53610)
francecoupe Creative Commons License 2013.11.14 0 0 53621

Hát azt ellenőriztesd le és inkább sarukkal legyen kijavítva.

Előzmény: Törölt nick (53617)
Kivágni 1 fát heringgel? Creative Commons License 2013.11.14 0 0 53620

Elég durva kezed lehet... :D

 

Előzmény: Törölt nick (53619)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.14 0 0 53619

Én a saját kezemmel forrasztottam a lambdaszonda kábelét.

FeZ_ Creative Commons License 2013.11.14 0 0 53618

Maga a szonda kábelét nem hiszem, hogy forrasztották, mert hagyományos módon nem lehet. (olyan anyagból van a vezeték)

Ha a kábelköteg felöli részéről van szó, ott nem baj a forrasztás, ha tisztességesen meg van csinálva és nincsenek összekeverve a vezetékek és rendesen le vannak szigetelve. (zsugorcső, bandázs-szalag)

 

FeZ

 

Előzmény: Törölt nick (53617)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.14 0 0 53617

Attól lehet a rángatás hogy a lambdaszonda kábele mind el lett vágva és utána gányolva lett összeforrasztva?

zimurgy Creative Commons License 2013.11.13 0 0 53616

Az előbbieken túl:

Szerintem nagyon gondosan nézzétek át az akkutól kiindulva a testkábelek csatlakozásait, illetve az injektorcsatlakozók házaiban az érintkezőkön szorítanék.

Előzmény: Törölt nick (53610)
francecoupe Creative Commons License 2013.11.13 0 0 53615

1 .Gyertyák hogy néztek ki? Sokmindent elárulhat. Ha egyformán őzbarnák:

2. Ki kellene mérni a trafó vezetékkötegét, nincs-e valahol szakadás, majd ugyanezt az injektoroknál.

Ha ezek is okék:

3. Kompressziómérés.

Ha ok:

4. Lambda szonda csatik széthúzása, kezdve az elsővel - 

5. Benzinszűrő mikor lett cserélve?

6. Termosztátban a hűtővíz állaga?

 

Trafó 1000% hogy cserélve lett?

Hol megy az autó leginkább? Város, országút, pálya?

Előzmény: Törölt nick (53610)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.13 0 0 53614

Tényleg nem kötöszködni akarok de ezt a 360 rugót 5 év alatt zépen folyamatosan költöttem rá :D

BXtwelve Creative Commons License 2013.11.13 0 0 53613

360 ezer után neked ez drága??

 

Egy próbát megérne. Lehet, hogy öt perc után meglenne a hiba. Az meg nem kerülne annyiba. Olvasd el a cikkeit.

De Te tudod...

Előzmény: Törölt nick (53612)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.13 0 0 53612

Tudom, köszi csak hát ez egy kicsit drága egy tanárnak.

Azért írtam ki megint, hogy hátha van valakinek valami olcsó ötlete.

BXtwelve Creative Commons License 2013.11.13 0 0 53611

Már egyszer írtam. Vidd el ide:http://www.novothauto.hu/

Előzmény: Törölt nick (53610)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.13 0 0 53610

Sziasztok!

Adott egy Citroen Xsara 1.4i Break.

Az lenne vele a probléma, hogy a motor szörnyen rángat. Valószínűleg kihagy az egyik henger.

A fiam készített egy videót is: 

 
A videó készülte óta ki lett cserélve a gyújtótrafó valamint a gyertyák. 
Cserélték továbbá az injektorokat is. 
A hibakódok az alábbiak: 
Az 1. mérés során: 
-P0350 Ignition Coil Prinary/Secondary Circuit 
-P0135 O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 1) 
-P0141 Ugyanaz csak bank 1 sensor 2 
-P0200 Injector Circuit 
-P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
-P0130 O2 Sensor Circuit (Bank 1 Sensor 1) 
-P1523 csak a neten találtam, h Önindító behúzómágnes hiba 
-P0110 Intake Air Temperature Circuit 

Ezek törlése után az alábbiak jönnek elő akárhányszor is törlöm: 
-P0200 
-P0130 
-P1523 
-P0110  
Végigböngésztem már a hasonló kérdéseket és mindent kipróbáltam, de a hiba ugyanaz. 
Eddig már 360ezer forintot öltem bele és még mindig ugyan úgy rángat (ennyiből egy alig használt 2.0-ás exclusive felszereltségű xsarát kapsz). 
Kérlek segítsetek!!!!

Trungel Richárd Creative Commons License 2013.11.13 0 0 53609

Szép napot! 
Citroen Xsara SX2-nél ami elől tárcsafékes, de hátul dobfékes az ABS jeladó ugyanolyan? Szóval ha veszek egy hátra dobfékre való ABS jeladót, de én azt előre szeretném bekötni akkor az úgy működik? 
Köszönöm

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.12 0 0 53608

Szoftverfrissítés után ha valamit rosszul csinálsz szokott ilyen lenni, de ha jól emlékszem ott 3e. fordulat körül...

Előzmény: xsara 16V (53601)
francecoupe Creative Commons License 2013.11.12 0 0 53607

Talán valami hiba miatt vészüzemmódra kapcsol az ECU, nem engedi tovább pörgetni a motort. Egy hibakód olvasást kellene csinálni.

Előzmény: xsara 16V (53601)
ladasjani Creative Commons License 2013.11.12 0 0 53606

Az akkud az biztos hogy gyenge a leírtak alapján! 

Előzmény: szanita0103 (53605)
szanita0103 Creative Commons License 2013.11.12 0 0 53605

Sziasztok!

 

Van eg 2003-as évjáratú citroen xsara 1.4-esem. Nemrég vásároltam, nem is volt vele probléma egészen mostanáig. Beindítom, motor elindul majd alapjárat nullára esik. többszöri indítás esetén indításgátló hibát jelez. Előfordul, hogy az óra és a dátum lenullázódik. Csak úgy indul, hogy gázt adok és magas alapjáratom járatom a motort, így 1 percen belül meg is marad az alapjárat. utána tökéletesen üzemel. (legalábbis eddig) Az akkumulátor elég régi,,,,, legelőször akkor csinálta, amikor a ment a rádió több mint fél órát motorműködés nélkül. Volt valakinek hasonló tapasztalata? Előre is köszönök minden választ!

bravura2 Creative Commons License 2013.11.12 0 0 53604

közben megtaláltam a méretet:

M16*1,5 hossz: 12mm

bravura2 Creative Commons License 2013.11.12 0 0 53603

ha most M16 a menet, akkor a javítóval gondolom M17-re kell átvágni???

bravura2 Creative Commons License 2013.11.12 0 0 53602

köszönöm a segítségetek, egyre közelebb a megoldás:)

ezek a javító készletek miképp működnek?

xsara 16V Creative Commons License 2013.11.12 0 0 53601

Sziasztok!

 

Nem olyan régen vásároltam Citroen Xsara 1.6 16V 2001 évjáratú autót, és a következött vettem észre, hogy 4000-4500-as fordulatszám tartományban letilt.

Valaki esetleg találkozott már ilyennel, vagy valami ötlet? Üdv.

francecoupe Creative Commons License 2013.11.11 0 0 53600

A fűtésállító motor hangját hallhatod. Hőmérséklet függvényében állítja a hideg-meleg levegő arányát, annak függvényében, hány fokra van állítva a hőmérséklet. Ezért dolgozik, hogy tartsa a kívánt hőfokot.

 

A betanítást gondolom próbáltad már.

Ha cseréled a panelt, hogy akarod betanítani a nem oda illő kulccsal? Szerintem nem fog menni. Inkább rakd át az elemeket a jóba, ha működik, akkor gond van a panellel. Villamossági helyen ki tudják próbálni, hogy ad-e jelet.

Előzmény: Sparxx Xsara1,6 16vBreak (53589)
StakkaBoo Creative Commons License 2013.11.11 0 0 53599

Eladó egy 2003as xsarából egy kormánylégzsák és inditó.

Bontóban vettem de az enyémhez ez a fajta nem volt jó.

 

       ára:15 e ft egyben.

 

 

ejm285@freemail.hu

soryton Creative Commons License 2013.11.11 0 0 53598

olvastasd ki a hibát ...esetleg néz bontóban ..biztosan találsz...

http://aprod.hu/hirdetes/citroen-xsara-picasso-berlingo-abs-jelado-ID1ep0F.html

Előzmény: Trungel Richárd (53596)
soryton Creative Commons License 2013.11.11 0 0 53597
Előzmény: bravura2 (53593)
Trungel Richárd Creative Commons License 2013.11.11 0 0 53596

Sziasztok! A kinyomó csapággyal nem jutattam semmire, ugyanúgy zörög. Na de van az én Sárámnak más problémája is.. 2 éve amikor összetörtem,megjavittatuk, de azóta ott virít az abs hiba jel. Az abs maga működik,ki lett próbálva,de mégis ott a hiba jel. Ebből gondolom hogy a jeladóval van a baj, mivel a bal eleje volt törve gondolom a bal első jeladó a nem jó (mert elötte jó volt,meg mindíg amikor megcsúsznak a kerekek, csak a bal első kerék csúszik meg, semmelyik másik) . Eddig nem nagyon érdekelt, de ma majdnem megpörögtem az autóval amikor csak lassítani akartam a vizes aszfalt, és csak a bal első megcsúszott.. Eléggé meglepett mert nem számítottam rá. Na de, néztem a jeladó árakat 15.000-nél kezdődnek. Igaz ez? Tényleg ilyen árban tartják ezt az alkatrészt:

soryton Creative Commons License 2013.11.11 0 0 53595
Előzmény: soryton (53594)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!