Fűtőventilátor, a szokásos hiba: nem kapcsolható ki járó motornál, érzéketlen a fokozat kapcsoló állására, teljes sebességgel pörög. Sajnos, nálam is bejött.
A segítségeteket abban kérem, hogy a megoldásként sokszor leírt tranzisztor cserét tudja-e vállalni valaki, akár maszekban, akár szervízben, be-és visszaszereléssel, vagy anélkül. Ha a fórumozók közül senki, akkor esetleg tudtok-e ajánlani valakit? (Budapesten).
Kétféle híd van: az egyik a dodfékes ABS-eshez való, és a másik a többi. :-)
Annyi van még, hogy a tárcsafékesnek és a dobfékesnek más hosszúságú az agycsapágy tengelycsonkja, ezt át kell rakni (práselni, kevésbé igényes megoldásként átütni) a lengőkarból, ha másmilyen híd kerül beépítésre.
A torzió erőssége is lehet más, de ez csak rugózási karakterisztika különbségben nyilvánul meg, ettől még beszerelhető a híd.
Magyarul ha a te dobfékesed nem ABS-es, akkor betehető a híd.
Sziasztok . Van eg 1.6 16v 2002-es xsaram ,ma tankolás után nem sokal leáltam vele és nem indult be. Az önindito hajtot de nem indult ,a müszerfalon világitot az akksi jel és egy !-jel volt mellete. elkeztük vontatni de pár méter vontatás után beindult simán. tudja esetleg valaki hogy mi lehetett a probléma.
Az lenne a kérdésem hogy az 1.4-es kupé xsara I-es hátsó hídját át lehet e tenni egy 1.6 16v-es II xsara kupéba. Tudom hülyén hangzik de az enyémet porrá törték és szeretném tudni hogy ha vennék egy másikat akkor mit tudnék kimenteni belőle. Már csak azért is mert ki tudja mikor fizet a biztosító és mennyit...
nincs valakinek hangszórója a műszerfalba? az a kis pici ami a magasat adja lehet valahol kapni ? jah az első ajtóban lévőt most cseréltem 206 ba ugyan ez van !
Igen, le kell venni. Szépen kihajtod valamelyik irányba a lapot, és akkor látni fogod mögötte a felfogatást. Van körben 1 drót, ami "oda feszíti" a lapot, hogy ne essen le. Azt egy csavarhúzóval vagy valamivel szépen leemeled, utána magadfelé lehúzod a lapot. A kábeleket ne felejtsd el :)