A legtöbb adalékban a kerozin van jelen 99%-ban,a maradék egy a hatóanyag. Én használtam egy CataClean nevű terméket mert az alapjáratom nem volt megfelelő,és az értékek sem voltak normálisak. Használat után vizsgáztattam az autót, a manus 3x tette rá a műszert mert, nem hitt a szemének. A fél liter 8500ft-be fájt, de úgy érzem megérte. Nézz utánna neten a terméknek,szerintem érdemes. Elötte én is minden szarral próbálkoztam.
Épp cserélem a Xsara I-esem bal-első zárszerkezetét egy gyári újra, mert már a harmadik bontott mondja fel a szolgálatot, és nem igazán találni régi típusú, szögletes csatlakozósat bontókban.
Mivel még a csatlakozó is más az újon, ezért rendeltem egy új csatlakozót is, de sajnos bekötési rajzot nem kaptam. Ha minden igaz, akkor az újabb I-es, és az összes II-es Xsaraba ilyen való (lekerekített sarkú csatlakozófej).
5 kábelem van, 6 érintkezőre, ami sajnos elég sok permutáció. Nincs valakinek meg véletlenül a bekötési rajzra/tud nekem fényképezni egy bontottat/tudja a szín-érintkező sorszám párosítást?
sziasztok. van 4 db 185/65 R14 - KORMORAN SNOWPRO B2 TÉLI GUMIM- hibátlan állapotban, csak 1 szezont futott kb. 3000 km-t és 7.5 mm profillal. Bp. ÁRA:40 EZER A 4DB, ÚJ ÁRA 13200 FT MOST. TEL.: 06-HARMINC-KILENC-194-911
Érik egy akkucsere. 1-2 nap állás után is már elég ványadtan teker a mostani. Látszólag kisebb akku van most benne, mint ami belefér, a szervízkönyv meg nem írja: pontosan milyen típusú akksi kell bele? 2001 X2 1.6 16V SX Ha van tippetek, hol lehet jó áron venni Pesten, azt is szívesen fogadom :) Köszi!
Érdeklődnék van-e valakinek ötlete a következő jelenségre ...
Reggelente nem indul pöcre az autó. 3-4 indítás mire beindul és kicsit rángat is. Utána minden okés vele. (ac pumpa volt cserélve ,régebben volt egy ilyen baja) akkor az alapjárati nem tudom micsoda meg lett pucolva .
Hibakódot nem ír ki és utána faszán működik a gépezet. hmmm
Elég drága ez az üzemanyagszűrő, arra készülj fel!
Egy jeladó elvileg alapból benne van, de a másik az opcionális. Ha a tiédben eredetileg van, akkor azt át kell tenni majd az újba. (az újban egy jeladó benne lesz, legalábbis én még nem láttam olyan gyártmányt amiben ne lett volna) Ne lepődj meg, a menet az megvan, de a luk mögötte nincsen, a jeladó betekerésével töröd ki a lukat neki.
A csövek adják magukat, úgyhogy kb. ennyi.
Ezután légtelenítesz (pumpálsz 1000-el jó sokat, mert gondolom a Xsara 1,4 HDi-ben sincsen kisnyomású szivattyú. Ha véletlenül van, akkor csak párszor gyújtásra kell tenni, amíg hallod a kuruttyolást) és utána indíthatsz.
..a pollenszűrő..... az anyós ülés lábterében leveszed alulról a kárpitot és a baloldalon alulról keresel egy kb. 3x20 centis elemet azt eltolod hosszában és kijön lefelé a szűrő ...
...a kezelési könyvben le van írva a menete... de kb . annyi hogy bedugod a helyére gyújtást adsz és nyomomd a záró gombot 15-20 mp-ig... ha nem megy akkor Lexiával /diagműszer/ kell betanítani ...
Az előfordulhat, hogy kiürül a tank és akkor természetesen le fog állni a motor. Sajnos az üzemanyagszintjelző nagyon pontatlanul működik nálam is, pl. épp a minap tankoltam tele, a szintjelző gyakorlatilag nullán volt, világított a sárga figyelmeztető lámpa és mágis 13 liter volt a tankban, ami azért elég sok. Tehát a sárga lámpa se megbízható. Én mindig nullázom a fedkompot tankolásnál és mindig tele tankolok, így nagyjából ki tudom számolni h mikor fogy el az üzemanyag. Én is szeretném már ezt megjavítani, elég idegesítő
Nézz körül, elég hülye helyen, de ott lesz az! Keress rá google-ben, sok fotó van róla!
Kis mennyiségű (10 liternél kevesebb) tankolást a mutató gyakran nem mutat, másoknál sem. Majd ha világít a lámpa, akkor tankolj bele, mert akkor már csak 6-8 liter van benne! Ha tele tankolod, akkor fog a mutató koppig felmenni és rendesen mutatni!
Sziasztok!Ismét a segitségetekre lenne szükségem, 2001-es 1.6-os Xsarának hol a pollenszűrője mert a kesztyűtartó alatti műanyag részt levettem de ott egy halom kábel fut meg egy fűtőventillátor van és nem látni a szűrőnek a helyét?
A másik problémám az lenne hogy ma 4000 forintos tankolás után sem emelkedett meg az üzemanyagszint mutatója pedig volt még a tankban 140 kilométernyi üzemanyag de olyan mintha nem is tankoltam volna bele!!Van esetleg valami ötlete valakinek hogy mi lehet a hiba és hogyan lehet orvosolni?Remélem az autó nem fog emiatt leállni mert nem érzékeli a plusz üzemanyag mennyiséget... :((((
Sziasztok! Tudnátok ajánlani nekem valahol a főváros, vagy Nógrád megye környékéről egy generátorral és egyéb elektronikai hibákkal foglalkozó szakit, aki érti is amit csinál? Tegnap hazafelé jövet ismét megállt alattam a szekér, már második alkalommal, generátor hibájából valószínűleg. Nagyon bosszantó a dolog, ugyanis 150km-re van a munkahelyem az otthonomtól, és bár nem naponta ingázok, de attól függetlenül nem szeretnék még 1x kötélvégen hazaérkezni. Előre is köszönöm a segítségeteket! :D
Nekem is gyanus volt a dolog és gondolom hogy erős tulzás a dolog csak ha használ a kocsinak ha néha nyomok bele valami ilyesmit mondjuk tisztitja a rendszert vagy lerakódást vagy bármit meg tisztít akkor gondoltam 1-1et belenyomok! nem akarok nagy csodát 5,5-6 l kajál mosta hdi (90LE) klímával ugy h nem finomkodok vele de ha ér valamit akkor gondoltam veszek bele ! Köszi a választ
Nem tölem kérdezted,de válaszolok.Nálam ugy müködött,hogy az alvázon a hűtők alatt levő műanyag lemezt lecsavaroztam és onnan már feltudtam nyulni a bovdenhez.A hűtőrácson benyulkálás nem hozott eredményt.Egy kicsit lassú,de biztos modszer.