Így van! Ha először csinálod, nem könnyű leszedni, de abbahagyja a morgást a benzinpumpa, ha jó alaposan kifújod a nyomásszabályzót a tank mellett a kocsi jobb oldalán!
Nincs valakinek leírása vagy képei arról, hogyan kell lebontani a műszerfalalt? Lehet fűtőradiátort kell cserélnem és jobb ha lépésről lépésra tudom mikor hová kell nyúlnom.
Segítséget szeretnék kérni olyan ügyben, hogy van egy 2002-es citroen xsarám üzemanyag szűrőt cseréltettem kb 1 hónapja attól kezdve egy rezgő morgó hang hallható véletlen szerűen a tank irányából.Az elmúlt hét végén az autó megállt üzemanyagszivattyút kellett benne cserélni.Ez két napja megtörtént de a rezgő morgó hang mikor a gyújtást ráadom illetve véletlen szerűen menet közben is hallható.Létezik egy úgynevezett üzemanyag nyomásszabályzó ami a tank oldalára van rögzítve és egy szerelő szerint ennek a hibálya okozza ezt a jelenséget igaz lehet-e ez mert kb 40000ft-t mondtak ennek a cseréjére.
Kicsit offtopic a téma, de azért remélem tudtok segíteni.
A szüleimet leszorította az útról egy szemből jövő motoros, aki természetesen továbbhajtott, az autójuk valószínűleg totálkáros lett (nem Xsara). Van kaszkó az autón, állítólag a Mabisz is fog fizetni.
Mire kell odafigyelni? Mit lehet tenni? Érdemes megtartani a roncsot? Hogyan lehet ebből a legjobban kijönni?
Köszi szépen!
üdv.
u.i. az én Xsarám szépen muzsikál, jól megy és keveset fogyaszt:) (1.4HDI)
Mitől lehet az, hogy a slusszkulcsom olyan mintha szurkos lenne? Alig akar belemenni az önindítóba, ami szintén "koszos". Arra gondolok hogy a baromi meleg hatására megolvadthatott az önindítóba valamilyen műanyag. Van ötlet? Köszönöm előre is!
hajlíts meg egy erős drótot...pl. bicikliküllő. Aztán keressed meg kívűlről a rácson átnézve, átnyúlva a bovdet....Házastól, mindenestől...akaszd rá a drót kampót és húzzad...Mert valszeg a támasztékból bukott ki a bovden páncélzat, s mivel így nincs ami ellent tartson a húzásnak, mozog az egész bovden szál és a páncélzata egyben....Tehát keresd meg...s húzzad kifele....Engedni fog....Alulról felnyúlni??Hát nem tudom hogy sikerülhet-e? Burkolt motortér, meg felül megy el a bovden a hűtő előtt...szóval jól el van dugva....
Én is jártam így, s fél óra alatt kinyitottam a fenti módszerrel....Xsara I.-es.
Ez konkrétan kuplung bovden probléma, az automata állítós bovden racsnija tönkremegy, javítani szerintem nem nagyon lehet. Nekem utángyártott automata állítós van benne, de lehet kapni manuálisat is, ami tuti nem fog összecsuklani.
Ma kiakartam nyitni a motorhaztetot de sajna kiakadt a bowden a motorteto alatti nyito fulecskebol es hiaba probalom huzni fogoval sajna nem nyillik...
Valaki tudna nekem ezugyben segiteni hogy tudnam kinyitni?
Mentem ma az autóval és egyszercsak váltok...kuplung beragadt...aztán meg utána jó lett nagy nehezen, de megint szar...szal most mindig az van hogy beesik a kuplung. és beragad nem jön ki de ha beesik akkor sincs benyomva a kuplung mert nem engedi el..és nem lehet tőle váltani.
Ez kuplungtárcsa probléma vagy csak bowden vagy mi lehet a baj? köszi előre is üdv Alex.
sziasztok. van 4 db 185/65 R14 - KORMORAN SNOWPRO B2 TÉLI GUMIM- hibátlan állapotban, csak 1 szezont futott kb. 3000 km-t. autó eladása miatt eladó. Bp. ÁRA:40 EZER A 4DB, ÚJ ÁRA 13200 FT MOST. TEL.: 06-HARMINC-KILENC-194-911