Régen mikor sokat szereltem akkor ezt használtam ledarált fejű csavarokhoz. Előnye hogy nem túl hosszú, ezért szűkebb helyekre is befér és nem kell tekerés közben még az ősszenyomással is bajlódni. És ilyened lehet hogy van is. Csak az a lényeg hogy úgy kell beállítani a csavart hogy csak nagyon nehezen tudd összenyomni. Akkor biztos hogy nem forog meg.
Hello! Valakinek valami tapasztalat sport kipufogó téren. Milyet érdemes venni esetleg. Szeretnék egyet tenni alá de nem túl hangosat csak hogy szépen duruzsoljon. Meg ha esetleg valakinek eladó van azt is szívesen meghallgatom!
NEM.... vagy a hűtőd lyukas, vagy valamelyik gumicső.... a lyuk még kicsi ezért nem láthatod a folyást.... ám meleg, működő motornál meg kell hogy jelenjen valahol a szökevényvíz....vagy még lehet olan is, hogy hengerfejtömítés probléma...s a forró motoron a kibugyanó víz elpárolog....Hidegen, a hűlt motornál meg nincs nyomás..ezért nem folyik...
Nem ajánlott -részemről . Minden szaros zajt felhoz az utasterbe ez a megoldás. Nem véletlenül van a fej gumiagyban... SZVSZ máshol keresd a megoldást . Te tudod .
Nekem xsara 1-esem van, abban a tágulási tartály egyben van a vízhűtővel. Egy műanyag zárókupak van egy gumigyűrűvel az alján, de az nincs sem elszakadva, sem meggyűrődva.
Idézet a használati útmutatóból: "Elemcsere a távvezérlôben Az elem lemerülését – bekapcsolt gyújtás mellett – a távvezérlô valamelyik gombjának lenyomásakor az ajtók nyitva maradására figyelmeztetô jelzôlámpa felvillanása jelzi. Pattintsa le a dobozt, hogy hozzáférhessen az elemekhez. Az elemek típusa: CR 1620 / 3 V Az elemcserét követôen minden esetben újra be kell tanítani a távirányítót. A betanításhoz kapcsolja be a gyújtást, majd addig nyomogassa a távirányító tetszôleges gombját, míg a kívánt mûvelet meg nem történik. A betanítás kb. tíz másodpercet vesz igénybe."
Ismét akadt egy kis gondom a xsarámmal: eltűnik belőle a hűtővíz :(
A hűtőnél a kupakot levéve járó motornál nem látszódnak buborékok (egyik ismerős szerint ez a jele, ha rossz a hengerfejtömítés), ami viszont elsőre feltűnik, hogy a kupak alatti átlátszó csövön távozik víz a rendszerből, máshol nincs szemmel látható nyoma szivárgásnak.
Elképzelhető, hogy a hűtőkupaknál távozik átlag 500km-enként 3L víz a rendszerből?
Most hoztam el a szerelőtől a xsarát, motorhibakód olvasás volt, de előtte lamdaszondát cseréltünk benne. azt hittem azért maradt égve a lámpa. Elhoztam abban a pillanatan kigyulladt megint. Visszavittem és azt mondták, hogy alacsony üzemanyagszint hibát ír ki, meg valamilyen levegőztető szelep nem működik az üzemanyag randszerben.
Létezik ilyen? Hol kell keressem, és mit kell vele csinálni. Üzemanyag szivattyúm tök új, akkor szűrő is lett cserélve. Azóta majdnem töküres tankal állt az autó úgy fél évet.
Sziasztok! Egy klíma nyomócső kellene a Sárihoz, VALEO 818515, sehol sem kapok. Beérném sérülttel is, csak a kompresszor felőli alu-cső és a dupla (villás) csatlakozó kellene hogy ép legyen. (A képen baloldalt.) Valakinek esetleg? Minden megoldás érdekel! Üdv!
Úgy legyen. Hát én úgyvagyok vele, hogyha megveszem a kulcsot, kb annyiért megcsinálnák, viszont így van egy kulcsom, ami akármikor is kellhet a későbbiekben is.