Ma vettem stab pálcát, mert a régi már nem az igazi. Enyémben fém van, viszont mikor hazaértem a boltból akkor láttam hogy műanyagot adtak, a mérete úgylátom egyforma. A kocsi alatt még nemnéztem hogy passzol-e. Van közte valami különbség, vagy fel lehet őket cserélni?
A Váltómat szétszedtük! Sehol nem láttunk rendellenes kopást,az előtét tengej csapágyakat kicseréltük.Az egyiknek volt egy kis hangja.Kapott új szimeringet,olajat. Meg a kuplung szerkezet elég kopott volt a kinyomó csapágynál,ezért kapott egy komplett kuplung szettet.
Visszarakás után tapasztaltuk ,hogy minden változatlan.
Halli doki!citroen xsara 2es-nél olyan problémám van hogy az alapjáratom ingadozik 800-1200közöt és véltás után gázadáskol megtorpan ránt 2-3mat utána megy simán meg ürezsben is ha játszok a gázzal hogy hirteleneb lépek rá akkor is bedadog.olaj és szűrő cserélve van és gyertya.és nem változot lehet a probléma és hogy lehetne megszüntetni?előre is köszi a segítséget.
Kezelési útmutatóba bal oldalt, fentről a 3. az 30A, első hátsó ablaktörlő, :) De nekem is másképp van. Ami ott 15 A-s az a vezetői ülés beállítás, az is a legfelső, de lehet én nézek félre valamit! :)
Olyanba kérném segítségetekt hogy a BSI-be egy 15 A-es biztositikot néha kivágja van amikor egymás után hármat van amikor birja 2 3 napot.
Ez a biztosíték a BSI-n szemből nézve balról a harmadik. Ez miket biztosít mert semilyen hiányát nem érzem szóval minden működik de ez egy teljesen fapado xsara.
...egészségedre... igen van aki csak annyit tud az autóról hagy benzint bele és nyomás ... Lexia = diagnosztikai eszköz amivel ki kell faggatni a sárga lámpa okát ... :-))
Sajnos nem lakom a közeledben, Bp.,-en lakom. Elsősorban a megvalósíthatóság érdekelne, ha ez nem túl komplikált.
Az autom 2002-es, 2000HDI-autómata. A kormányon a helye megvan, a fékpedálnál két pólusu cstlakozó, a gázpedálnál a motortérben négypólusú csatlakozó van. Ha a beépítésben van tapasztalatod, oszd meg velem kérlek.
1 évig jártam pesti kórházba és mindíg madarast tankoltam a tizenforint különbség miatt. Hibajelzés volt rendszertelenül. feltöltéskor meg a benzinpumpa zörgött. Kiszereltem és vissza. Ez volt 2 éve, madaras nélkül abbahagyta. De 1x shelt is tankoltam akkor meg indítást követően azonnal leállt. 5 lityire rátankoltam más márkát és láss csodát megszünt. Ki érti ezt, azóta sem tankoltam a S. benzint. Most megint pestre kell rendszeresen járnom, ujra madarast tettem bele, indítok, leáll, 2 percig próbálkoztam, beszéltem hozzá 5.ikre beindult. Várom a sárgalámpát. Pár nappal később elkezdett cincogni a hátsótengely:(
Mivel itt a jó idő szegény xsarám légkondiaja meghalt. A kicsike egyszer megy egyszer nem . Ha elindul KB 1 percig üzemel és teljesen leáll. A légbefúvás is teljesen leblokkol. Ha elindul nem lehet szabályozni csak egy szinten pörög, de nem gyorsan mint amikor kimegy benne a panel. 2003 . évjárat. Ha valakinek van ötlete előre is kösz.
A két oldasó pántra gondolsz, vagy arra a zsanérra, ami középen van? Ha a második, akkor nézd meg DviDeemásodik képét :) Úgy meg tudod csinálni te is mint, ahogy az új könyöklőn meg van oldva!
Olaszországból van: woodcompany.com 20e Ft-ra sikerült kialkudni, szállítással. Tempomat karom jelenleg csak 1 db van, az is limiteres. VTS Tibi tud segíteni a beszerelésben, de lehet karja is van :)
BXtwelwe + Zimurgy! Köszi. Akkor inkább nem kísérletezek... :) (A régi swiftem tudta ezt a fícsört, és még mindig él bennem a reflex, h nem húzom fel az ablakot, aztán szállhatok vissza...)
Érdemes volna a Xsara2 ablakemelő kapcsolási rajzát összevetni egy S2-es 406-tal.
Ez utóbbiba már építettem be jobb első ablakhoz Xantiából származó automatikát, és működik (a vezetőoldali azon az autón automata gyárilag, BSi vezérli).