Szia! Tudom sajnos, de nem futotta többre, igen csak apránként megy a dolog :-S
Viszont most az tűnt fel, ha beindítom a kocsit, valami zörög hátul, megnéztük és a kipufogódobbal lehet valami, valamihez hozzáér. Lehet híd helyett ez a baj? Kedden viszem amúgy is, remélem nem fog sokba fájni...de ahogy mondjátok felkészülök rá :/
Keress egy üres parkolót és körözz vele különböző sebességekkel és ívekkel mindkét irányba.
Elsőre a kontakthiba lenne kézenfekvő(mondjuk lelazult egy testkábel), de ezzel némileg ellentmond az hogy ha csak egy pillanatnyi hiba miatt állna le akkor a lendülettől újra kéne indulnia.
Viszont ha valami összenyomja mondjuk a benzincsövet akkor a nyomóerő nyilván csak akkor szűnik meg ha megáll vagy jelentősen lelassul az autó.
Vagy tegyük fel hogy nagyon kopott és befeszül az AC pumpa motorja. Egy befeszült motor csak akkor indul újra ha áramtalanítjuk. És újraíndításkor ezt csinálod(gyújtás le-fel).
Egyszer velem is előfordult, Árpád híd végén a Szentendreire vezető jobb kanyarban!
Nekem már kevés volt benne az üzemanyag, akkor kezdett világítani kb 20km-t mentem h. felvillant a tankolást jelző lámpám és a kanyarban leállt az autó!
Máskor ha egyenes úton megyek a lámpa villanástól még 50-60 km is mentem a benzinkútig és sose állt le a motor!
A kanyar jó kérdés ami biztos az az ,hogy 2x balra a körforgalomba történt a dolog !!! (nem mikor behajtottam (jobbra) hanem ahogy már elkezdtem balra a "kört " egyszercsak nehéz lett a kormány
Egyszer velem is előfordult ez (1.4, 2003, üzemmeleg motor), pont ahogy leírtad, velem egy jobb kanyarban történt az eset. Akkor újraindítottam, és mivel nem volt semmi gáz később se, nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget. Én is kíváncsi lennék a probléma megoldására...
Üzemmeleg volt az autó mindig... És semmi nem gyulladt ki.
Utána semmi jel nem is utal arra ,hogy bármi gond lett volna. Egyből pöc-röf indul,megy és tökéletes. (lábammal sem fordítottam el a kulcsot erre is gondoltam már,de figyeltem és mindg csak kanyarba csinálta ,,, lehet véletlen,de nem hiszek a véletlenekben :) )
Kis kocsi ismételten alkotta a következő hibát : szintén kanyar - körforgalom : minden előjel nélkül leállt (szervó és minden elment) ....
újra indítottam és tökéletes ......... Ez mióta megvan kb a 5. ugyan ilyen esemény..... Szerintetek mi lehet ez ? Hiba üzenetet nem ír ki ,nem sípol semmi. Ennyi de kanyarban elég ilyesztő hogy hírtelen minden hopp elmegy és "kemény" lesz a kormány.
Sziasztok! Véletlenül nem tudtok megvásárolható deréktámaszos ülésről bal egybe? Rákerestem a fórumon, és örömmel nyugtáztam, hogy nem csak a kézikönyv szerint létezik. Nagyon kéne...
+ a generátorra szabadonfutós szíjtárcsát. Előtte két utángyártott főtengely ékszíjtárcsát használtam el 30ekm alatt, ezzel soha nem volt gond.
Ügyfélnek Peugeot 406-on mikor a 3. szíjtárcsa ment szét akkor tettünk fel egy ilyet. Azóta már 50e km-t ment és semmi gond :)
Abba nem szeretnék belemenni hogy "nah igen, de a gumírozott rész az eredetiben elnyeli a rezgéseket" és társai... Nekem a VTS-en, a HDI-n és az Impreza-n ilyen van már rég óta, és semmi gond. A pálya VTS-re ilyet akarok, és az RX8-ra is :)
Ma elmentem a legközelebbi márkakereskedésbe, kíváncsiságból megkérdezem, mennyibe kerül a szíjtárcsa. 44500 Ft, gyári. Ez 4000-el olcsóbb, mint hat éve, amit ugyanitt vettem. Azt hiszem kilőve az utángyártottak...