Sajnos most még erre sincs keret, úgyhogy egy darabig még hallgatom a kopogást... De nyáron vezérléscserével együtt erre is ránézetek a szerelővel, mert azért zavaró...! Én határozottan hátulról hallom, a jobb kerék alól. Ha direkt megközlök a bal oldallal kátyúkat, akkor "csend" van. Tényleg nem telik el úgy hónap, hogy ne legyen valami gebasz. :)
Ja én is erre gondoltam, de még nem volt olyan jó az idő, hogy meglegyek fűtés nélkül. Közben viszont meglett az eltűnt víz egy része. Ma néztem és több volt benne mint legutóbb. Hogy honnan lett több vizem azt nem tudom. Nézegetem, jobbat nem tudok, ha tovább fogy akkor szerviz...
Nem vagyok zseni és autószerelő, így figyelgetni kellene. Annyit még esetleg meg lehet tenni, hogy a radiátor lezárod ( vagyis a fűtést totál lezárod ). Ha ekkor is fogy a víz, akkor más a hunyó. Persze ekkor feltételezzük, hogy a radiátor csapja nem enged át zárt állapotban.
Ha a hengerfejes, akkor elvileg a hűtőből jövő gumicsö is felkeményedik vagyis nyomás alakul ki benne ( a normálisnál nagyobb nyomás ). Mintha anno ezt is az autószerelő mondta volna. Amit Te írtál az is helyes.
Ha valami nagy marhaságot írnék, akkor javítsatok ki !
LErugdostam, csak érdekes, hogy tízenpár kerékcsere után, kezdi csinálni, mindkét felnivel. Igen elkezdett rozsdálni. Lerugdostam, majd csiszoltam, és natúr zsírral összeraktam. Úgyis le kell szedni hamar fékcsere miatt.
Xsara1-nél nagyon egyszerűen kireteszelhető az érintkező: csak szemből, az érintkező oldaláról kell picike csavarhúzóval a rögzítőnyelvet megemelni, és már csúszik is ki hátrafelé. Tudtommal Xsara2-nél is ilyen.Lehetőleg ne csak simán a régi vezetékeket forraszd össze, hanem szerezz egy szál bontott vezetéket, ami olyan hosszú, hogy a toldás már az ajtóoszlophoz essen...
Köszi a választ. valóban el van törve egy vékony szürke vezeték a bal ajtócsatlakozónál. Hogy az-e a baja vagy sem, majd kiderül. Összeforrasztanám szivesen, csak az a fránya érintkező-tüske nem jön ki... Tudjátok esetleg, hogy mi a trükkje? Köszönöm!
Nem találtam foltot a kárpiton. Várok és pótolgatom hátha rájövök hol folyik. A hengerfejet nem tudom hogy lehetne beazonosítani. Pontosabban kizárni. Azt azért nem szeretném ha a motornak baja lenne. Levettem a kiegyenlítő tartály fedelét megállás után. Sziszegett, és kinyomta a vizet. Gondolom ez jó, mert tartja a nyomást. (Óvatos voltam, nem sérült meg senki :-) ) Ha esetleg beledolgozna akkor gondolom buborékok jönnének fel a vízben ugye? Ami kijött víz az nem száradt fel rendesen foltot hagyott. Remélem ez csak a fagyálló...
...mielött neki esel a gumibaknak csápos emelőn nézesd meg a kutyacsontokat... nekem is "háturól" kopogott egyértelműen , más is így hallotta aztán gumibak és lengéscsillapító csere sem segített......pénteken kicseréltem a kutyacsontokat és azóta csend van ....
3 évvel ezelőtt én is így jártam. Először azt hittem, hogy esős időben valahol bejön a víz az utastérbe ( az utasoldali gumiszőnyeg alatt a kárpit vizes volt ). Aztán éreztem, hogy ez nem sima víz. Fűtésradiátor meg volt repedve. Kb munkadíjjal 15 körül volt. műszerfal lebontás. ( Rutinos autószerelőnek fél napos meló )