Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tuzmester84 Creative Commons License 2013.04.18 0 0 51277

Köszi szépen!

 

Sajnos most még erre sincs keret, úgyhogy egy darabig még hallgatom a kopogást... De nyáron vezérléscserével együtt erre is ránézetek a szerelővel, mert azért zavaró...! Én határozottan hátulról hallom, a jobb kerék alól. Ha direkt megközlök a bal oldallal kátyúkat, akkor "csend" van. Tényleg nem telik el úgy hónap, hogy ne legyen valami gebasz. :)

Előzmény: BallyS16 (51274)
xsaraguru Creative Commons License 2013.04.18 0 0 51276

Fűtőradiátor van,ha valaki elakadna ebben.4e.-

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.18 0 0 51275

Ha nem fűtesz a víz akkor is keresztülmegy a radiátoron. Nem kerüli meg.

Előzmény: Törölt nick (51273)
BallyS16 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51274

http://fridcar.hu/webaruhaz/citroen/xsara/2001/15638/kerekfelfuggesztes/tengely-rog.lengokar-csapagy/

 

Ár / kép / megnevezés - all-in-one :)

De tényleg győződj meg róla, hogy nem más az.

Mikor én hátulról véltem hallani a kopogást nekem is előlről jött mint Soryton-nak.

Csak nekem a stabrúd alagútszilentje volt a ludas.

Előzmény: Tuzmester84 (51251)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51273

Ja én is erre gondoltam, de még nem volt olyan jó az idő, hogy meglegyek fűtés nélkül. Közben viszont meglett az eltűnt víz egy része. Ma néztem és több volt benne mint legutóbb. Hogy honnan lett több vizem azt nem tudom. Nézegetem, jobbat nem tudok, ha tovább fogy akkor szerviz...

Előzmény: Feli99 (51270)
BallyS16 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51272

Én csak egy "lelkes" fan vagyok, semmi több :) Magyarán nem vagyok kereskedő, ha ez lett volna a kérdés hátterében.

Előzmény: Feli99 (51250)
Kárász00 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51271

A radiátort nem lehet elzárni. Nincs fűtéscsap.

Előzmény: Feli99 (51270)
Feli99 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51270

Szia,

Nem vagyok zseni és autószerelő, így figyelgetni kellene. Annyit még esetleg meg lehet tenni, hogy a radiátor lezárod ( vagyis a fűtést totál lezárod ). Ha ekkor is fogy a víz, akkor más a hunyó. Persze ekkor feltételezzük, hogy a radiátor csapja nem enged át zárt állapotban.

Ha a hengerfejes, akkor elvileg a hűtőből jövő gumicsö is felkeményedik vagyis nyomás alakul ki benne ( a normálisnál nagyobb nyomás ). Mintha anno ezt is az autószerelő mondta volna. Amit Te írtál az is helyes.

Ha valami nagy marhaságot írnék, akkor javítsatok ki !

üdv, G



 

 

 

Előzmény: Törölt nick (51253)
Feli99 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51269

Szia. Néztem már az emelőt, de ott nem volt.

Sztem elhagyták. Legalábbis én így kaptam meg az autót.

Azért köszi !

Gábor

Előzmény: Kárász00 (51267)
R_end_es Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51268

LErugdostam, csak érdekes, hogy tízenpár kerékcsere után, kezdi csinálni, mindkét felnivel. Igen elkezdett rozsdálni. Lerugdostam, majd csiszoltam, és natúr zsírral összeraktam. Úgyis le kell szedni hamar fékcsere miatt.

Előzmény: Hf1968 (51257)
Kárász00 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51267

A csomagtartó bal hátuljában van kialakítva hely a vonószemnek. De nekem sem ott volt, hanem az emelő dobozában.

Ott nézted már?

 

Előzmény: Feli99 (51240)
Kárász00 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51266

Kész szerencse hogy az enyémbe nem Delphi cuccokat raktak, mert akkor már mindent cserélni kellett volna.

190e km-nél még elől-hátúl minden eredeti a fékbetéteket és elől a szilenteket kivéve.

 

Előzmény: Hf1968 (51215)
Döme15 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51265

Sziasztok, 

ismerősöm nevében érdeklődnék, hogy kb. mennyit érhet a képen lévő Xsara roncs áron?

(1.4-es, 10 éves, klímás)

A hűtők, a ventilátor és a homlokfal biztosan sérült. 

Tudtok esetleg valakit, aki ilyesmivel foglalkozik? 

 

Előre is köszi! 

 

 

 

 

 

Kárász00 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51264

Lehet hogy nincs semmi baja, csak aktiválva van egy biztonsági funkció.

Ennek az a lényege, hogy a csomagtérajtó nem nyitható az ajtón lévő kapcsolóval, hanem csak a távirányító kicsi gombjával.

A funkció ki- be kapcsolása a következő(remélem jól emlékszem mert már régen használtam):

Bekapcsolás:

gyújtás ráad

távirányítón a kis gomb benyom és nyomvatart(egy rövid dudaszó jelzi a funkció bekapcsolását)

 

Kikapcsolás:

gyújtás ráad

távirányítón a kis gomb benyom és nyomvatart(két rövid dudaszó jelzi a funkció kikapcsolását)

 

Előzmény: tedi83 (51200)
stevehuffnagel Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51263

Szervó olaj leeresztésére van valakinek ötlete? Xsara II 1,6 16V

zimurgy Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51262
Xsara1-nél nagyon egyszerűen kireteszelhető az érintkező: csak szemből, az érintkező oldaláról kell picike csavarhúzóval a rögzítőnyelvet megemelni, és már csúszik is ki hátrafelé. Tudtommal Xsara2-nél is ilyen.Lehetőleg ne csak simán a régi vezetékeket forraszd össze, hanem szerezz egy szál bontott vezetéket, ami olyan hosszú, hogy a toldás már az ajtóoszlophoz essen...
Előzmény: -=robespierre=- (51258)
BXtwelve Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51261

Ez már úgy jött ki a gyárból, hogy nagyon gagyi, spőd drótok vannak benne. Ez volt occsó. :-/

Előzmény: -=robespierre=- (51259)
BXtwelve Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51260

Nekem biztos, hogy rossz a radiátorom. Az egyre intezívebb szagon érezni. Viszont csak kb. 0,5 dl megy el 1000 km-en.

Előzmény: Törölt nick (51253)
-=robespierre=- Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51259

És még valami: mivel fujjam, kenjem be a vezetékköteget, hogy rugalmasságot adjon neki? És időtállóbb legyen? A gumiharang alatt...

-=robespierre=- Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51258

Köszi a választ. valóban el van törve egy vékony szürke vezeték a bal  ajtócsatlakozónál. Hogy az-e a baja vagy sem, majd kiderül. Összeforrasztanám szivesen, csak az a fránya érintkező-tüske nem jön ki... Tudjátok esetleg, hogy mi a trükkje? Köszönöm!

Előzmény: stevehuffnagel (51238)
Hf1968 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51257

Rezes zsírral kend be(450ft),de jól jöhet a csiszolópapír is.

Előzmény: R_end_es (51242)
soryton Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51256

...a fotót lécci..  :-))  

Előzmény: xsaraguru (51255)
xsaraguru Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51255

Feli,van mindkettőhöz.különböznek.

xsaraguru Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51254

Feli!

 

már nem találom az előzményt miről volt szó,de ha vonoszemről az megy levélként-előreutalásnál.de a többit emailben.adatlapom.

Előzmény: Feli99 (51240)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51253

Nem találtam foltot a kárpiton. Várok és pótolgatom hátha rájövök hol folyik. A hengerfejet nem tudom hogy lehetne beazonosítani. Pontosabban kizárni. Azt azért nem szeretném ha a motornak baja lenne. Levettem a kiegyenlítő tartály fedelét megállás után. Sziszegett, és kinyomta a vizet. Gondolom ez jó, mert tartja a nyomást. (Óvatos voltam, nem sérült meg senki :-) ) Ha esetleg beledolgozna akkor gondolom buborékok jönnének fel a vízben ugye? Ami kijött víz az nem száradt fel rendesen foltot hagyott. Remélem ez csak a fagyálló...

Előzmény: Feli99 (51249)
soryton Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51252

...mielött neki esel a gumibaknak csápos emelőn nézesd meg a kutyacsontokat...    nekem is "háturól" kopogott egyértelműen , más is így hallotta aztán gumibak és lengéscsillapító csere sem segített......pénteken  kicseréltem a kutyacsontokat és azóta csend van ....

Előzmény: Tuzmester84 (51251)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51251

Ez a "hídtartó bak" hol kapható és milyen néven fut? :) Gond ha nem cseréltetem ki és inkább hallgatom a kopogást? Vagy nem egy nagy tétel?

Előzmény: BallyS16 (51246)
Feli99 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51250

Mindkettőhöz keresek ( 1.es kombi, 2-es kombi ).

Hol vagytok helyileg ?

üdv, G

Előzmény: BallyS16 (51241)
Feli99 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51249

Szia,

3 évvel ezelőtt én is így jártam. Először azt hittem, hogy esős időben valahol bejön a víz az utastérbe ( az utasoldali gumiszőnyeg alatt a kárpit vizes volt ). Aztán éreztem, hogy ez nem sima víz. Fűtésradiátor meg volt repedve. Kb munkadíjjal 15 körül volt. műszerfal lebontás. ( Rutinos autószerelőnek fél napos meló )

Előzmény: Törölt nick (51244)
szervezkedő Creative Commons License 2013.04.16 0 0 51248

Mielőtt felrakod a felnit, az agyat takarítsd meg drótkefével és fújd le réz sprayvel és akkor nem gyógyul össze!

Előzmény: R_end_es (51242)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!