Okés, köszönöm! Mennyi lesz az ára? Sajnos vagy nem sajnos, de nem oxidáció...inkább vandalizmus :) Nem az én autóm, barátomé. Valamit kókányoltak ott és szét lett cseszve az egész. Jó minden, csak a tudat zavarja, hogy olyan. Hogy álljak neki megbontani, van tipped?
Szokásos oxidáció probléma gondolom.Türelemmel mindent át lehet tenni ,valahogyan összerakták.Ha érkezik több csati kérés akkor megbontok egy teljeset..ok?
A képen látható barna színű ECU csati érdekelne Xsara II 1.6 16v-hez...és az is, hogy át lehet-e pakolni a sérült csatiból a nem sérültbe a vezetékeket? Természetesen nem szeretném vagdosni :)
Ha valaki komplett Xsara kábelkötegelést vagy csak utastérit vagy motortérit keresne,esetleg ajtócsatlakozót,sikitson mielőtt a szemfüles rezesek lenyúlják...naponta 20-at kell elküldjek ez miatt.
Azt ugye tudod, hogy nem gyári alkatrészt tesznek bele, hanem a gyár által elismert utángyártottat ? Ami nem feltétlenül baj, de az árképzés miatt számít. Meg azt, hogy a hozzád közel eső (vagy amelyikbe bemész) márkaszervíz díjzónájától (meg a motorodtól) függ az ár, azért van odaírva, hogy -tól !
Tehát valóban jobb, ha rákérdezel előtte ! (és kérd írásba ;-) )
Én tavaly Hankook K425 Kinergy Eco-t vettem, akkor kb. 16e/db áron. Ez középkategóriás gumi, úgy láttam hogy ennek volt a legjobb ár/teljesítmény aránya, ráadásul magyarországon gyártják :)
Ahogy Syr írta :szintjelző.Kerámialapkán megsérül a tekercselés, és egy szintet mutat állandóan.szintjelző csere,15 perc és 2 sanax ha a csatlakozók nem jönnek le..Persze találkoztam már olyannal ,hogy az óracsoprt volt hibás.Na olyanom van.
Jó 3 hét múlva műszakira megy a Citröen Xara II. szgk-m, de új nyári gúmik kellenének rá, Tudnátok ajánlani egy jó középkategóriás áru terméket? Több, mint 100 e km van a kocsibaan, de még az eredeti gumik vannak rajta. Eddig még a vezérműszíj sem volt cserélve, itt majd mire ügyeltessek, mert egy szerelőhöz víszem, nem szervízbe, igaz, hogy ez egy autójavító, de mégsem egy márka szervíz. A kocsi 2001 -es évjárat. Örömmel fogadnám az ajánlataitokat.
Citroen Xsara 2 2004-es tökmindegy három napja mennyit tankolok az üzemanyagmérő mindig ugyanott áll. Az egyik helyen azt mutatja hogy negyedig van a tank a másik helyen pedig hogy 200 km re elég. Tankoltám 5 litert és 25-öt is meg se mozdul. Ez olyan probléma amivel menjek szerelőhöz vagy majd megjavul magától? Lehet a hidegtől? Köszi előre is.
ismételten ahogy leesik a hó kivillan az aksim----- töltésem van + egy idióta villamossági szerelőm aki szétszedte már az Isten faszát is ,de nem talál semmit...
Ha jól néztem akkor nálad menne a dolog... Kell 1 másik féklámpa kapcsoló (max 3.000 Ft) de lehet, hogy van hely egy másiknak, azt élőben meg kell nézni. Kuplungnál van kapcsolót és elméletileg a gáz pedál is oké. Merre laksz?