Közben megoldódott a probléma. Visszaolvastam, és valaki írta, hogy kövér gáz leszabályozásig, és ez segített. A visszajelző lámpák pedig ettől függetlenül megjavultak.
99-es Xsara I 1.4 autóm van. Hétvégén kuplungcsere volt az autóban, és utána vettem észre, hogy a fordulatszámmérő kiakadt (az pöcök alá került valahogy), és nem ég még a fényszóró és a hátsó ablakfűtés visszajelző lámpája. A szerelőhöz már nem vinném vissza, mert 200 km-re van. Elképzelhető, hogy csak valami nem jól lett összedugva, vagy nagyobb lehet a baj? Az akksi is ki volt véve talán.
Jelentkezem akkor majd az elérhetőségeden a nyomásgomba, és a kuplungbowden ügyében. Akkor ezekszerint be lehet dobni az autómata utánállítós helyett a simát?
...most a télen olyat csinált , hogy reggeli hideg indítás után minden rendben de úgy 100-150 m múlva megtorpan nem veszi a gázt , így tesz meg 15-20 m -t és újra éled erőre kap és megy tovább ... mi lehet ez ..?
Az lenne a kérdésem, hogy 1.6, 99-es NFZ motoros Xsaránál most automata utánállítós kuplung bowden van bent, ha jól néztem. Ehelyett vehetek én bele kézi utánállítósat?
Konkrétan erre gondolok, de nem igazán látom jól, ezért bekarikáztam 2 helyen:
A pirossal, vagy a kékkel karikázott részen kell utánállítani?