Jelentkezem akkor majd az elérhetőségeden a nyomásgomba, és a kuplungbowden ügyében. Akkor ezekszerint be lehet dobni az autómata utánállítós helyett a simát?
...most a télen olyat csinált , hogy reggeli hideg indítás után minden rendben de úgy 100-150 m múlva megtorpan nem veszi a gázt , így tesz meg 15-20 m -t és újra éled erőre kap és megy tovább ... mi lehet ez ..?
Az lenne a kérdésem, hogy 1.6, 99-es NFZ motoros Xsaránál most automata utánállítós kuplung bowden van bent, ha jól néztem. Ehelyett vehetek én bele kézi utánállítósat?
Konkrétan erre gondolok, de nem igazán látom jól, ezért bekarikáztam 2 helyen:
A pirossal, vagy a kékkel karikázott részen kell utánállítani?
Sajnos ilyen csatiból csak hatpólusúm van.A hőmérséklet-jeladó hasonló (csak 3 pólusú) csatijánál nekem is volt olyan gondom, hogy feltágult az érintkező.Egészen más fajta érintkezőket építettem be, amelyek kis hekkelés után nagyjából jól bepattantak a csatiba, még vízmentes is maradt.
Utánanéztem,sajnos már nem forgalmazza az aki eddig.Gyári bontottam van nyomásgombából, motortér kábelköteget elvitték abból most nem tudok csatlakozót adni.