Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

crazy.Joe Creative Commons License 2013.03.18 0 0 50633

Az ülés alatti csatlakozás problémája okozza.

Előzmény: AxxeL91 (50632)
AxxeL91 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 50632

Hali!

Ahogy jöttem haza az autóval, egyszercsak kivillant a légzsáknak a ledje.

Teljesen magától simán menetközben, semmi sem történt.

Citroen xsara 1 1999-es!

Mi lehet az oka??

 

Kárász00 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 50631

Igen jól gondolod. Csak a Xsarában nem olyan mint soryton képén, hanem egyenes.

De eredetit vegyél hozzá márkaszervízben.

1336 Q1  a cikkszáma és 6040 forint.

Most vettem én is, majd ha jobb idő lessz akkor kicserélem.

 

Előzmény: Kennymayer (50625)
soryton Creative Commons License 2013.03.17 0 0 50630

...az az enyhén sáros darab ....     valószinű a menyét nem használta a lábtörlőt ...   :-))

Előzmény: Kennymayer (50627)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.17 0 0 50629
Előzmény: Törölt nick (50628)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.17 0 0 50628

No mégegyszer!! :-) Nem hiszem hogy nincs egy karosszériás..vagy fényező..vagy márkaszervizes, aki ne tudná a megoldást az alábbi problémára!!!!   Kérem!!!!Köszönöm!

   Hámlik a visszapillantótükör festése..lakkja.

Hogyan tudom lepattintani a burkolatot, hogy ne kelljen ragasztgatni festéskor? Egyáltalán leszedhető? Nem akarom eltörni...  köszi a tájékoztatást...esetleg ha képpel illusztrálná valaki az lenne a farnkó! :-)

99-es az autó..ha ez fontos  1-es Xsara

 

Kennymayer Creative Commons License 2013.03.17 0 0 50627
esetleg valaki képen bejelölné nekem...ez lenne a legbiztosabb..
soryton Creative Commons License 2013.03.17 0 0 50626

...ha arra gondolsz amire én akkor jó gondolod ...  :-))

Előzmény: Kennymayer (50625)
Kennymayer Creative Commons License 2013.03.17 0 0 50625
Hali.Sikerült megoldani a dadogásos problémát. Gyujtotrafo csere megoldotta.2-3henger gyújtás hibát dobott ki az ECU. Most viszont úgy látom a termosztátom szarakodik.65foknàl nem megy feljebb menet közben. Ha allok akkor megy szépen el is indul a venti...A kérdésem az h a termosztátot hazzal együtt kell cserélni és gyakorlatilag merre van? Sejtésem szerint a hűtő felé menő vastag víz cső csatlakozik rá a motor jobb oldalán, egy fekete műanyag két csavarral. Jól gondolom?
stevehuffnagel Creative Commons License 2013.03.16 0 0 50624

Hát én nemértem. Pedig én foglalkozom a kocsival, tisztán tartom, bármi baja van egyből megcsinálom. Ismerősnek ugyanez a kocsi, dupla kilométer, egy halom kosz az egész, össze vissza húzgálva, csörög csattog, és mégis úgy ahogy minden jó. Engem meg mindíg megszopat valami.

Előzmény: soryton (50616)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.16 0 0 50623

Köszönöm a választ.

Akkor felejtős a dolog.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.16 0 0 50622

Azt kérdezte, hogy lehet rátanni. Hát így!

A véleményem erről ugyaz mint a központosítós illetve az excenteres csavarral való felfogatásról;

szép, szép de otthonra nem kéne!

Előzmény: dani32 (50621)
dani32 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 50621

Még ha van is hova tágítani a középfuratot, ahhoz befogószerszám elég nagy esztergapad kell, és még ott az a kérdés hogy mi van akkor ha nem tökéletesen (köz)ponos a megmunkálás?

Szerintem nem éri meg a macerát!

Előzmény: Törölt nick (50619)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.16 0 0 50620

Na igen, a rávaló a legegszerűbb megoldás.

Előzmény: dani32 (50618)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.16 0 0 50619

Egy ügyes esztergályos megoldja, ha van hová tágítani...

Előzmény: Törölt nick (50617)
dani32 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 50618

Szia

Nem kötekedni akarok, de a 65.1-se agyra hogyan (főleg mivel és meddig) akarod rá-"püfölni" a 63,4-es középfuratú felnit??????

Szerintem keress rávalót és azt nem kell "püfölni"...........................

Előzmény: Törölt nick (50617)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.16 0 0 50617

Lenne egy kérdésem hozzátok.

 

Van egy ford felni osztó kör megeggyezik az et szám is jó rámene a xsarara (1-es).

Kicsi eltérés a központi furatnál van a fordé talán 63,4 mm az enyémnek meg azt hiszem 65,1 mm.

Sztetek rá lehet "püfölni"?

soryton Creative Commons License 2013.03.16 0 0 50616

...képtelenség belelátnia a lelki világukba ezért a legbanálisabb dolgok is megtörténhetnek ...

Előzmény: stevehuffnagel (50615)
stevehuffnagel Creative Commons License 2013.03.16 0 0 50615

Köszi, most reggel világosban, már sikerült visszanyomni a csatlakozót, és nem rúgta le megint magáról. Néztem, se a csöcsnek, se a csatlakozó belsejének nincs baja. Van ott a benzonnyomástartó szelep mellett egy műanyag T elosztó, arra megy, méghozzá alulról, hogy a másik vége hova megy, nemis néztem még. Egy régebben csinált képen bejelöltem. 

Csak tudnám hogy mitől rúgta le. Arra gondoltam hogy bele ment a víz amikor még olvadt, aztán este megfagyott, és a fagy lenyomta.Van erre valami esély? Vagy más ötlet? Esetleg hogy a nyomástartó szelep nem az igazi, mert van hogy gyújtásnál nem egészséges a hangja, bár ki szoktam fújni, és akkor pár hónapig megint jó. Ez is okozhatja?

 

 

Előzmény: soryton (50614)
soryton Creative Commons License 2013.03.16 0 0 50614

...szűrő elött vagy után ...  ?   esetleg tudok adni egy szivattyút meg házat is ha kell ...  de ha jól körülnézek akkor még olyan csatlakozót is egy darab csővel  ha nem is pont Xsaráról való.... 

Előzmény: stevehuffnagel (50613)
stevehuffnagel Creative Commons License 2013.03.16 0 0 50613

Üdv!

Tegnap megszívtam rendesen, megállt a kocsi. A jobb hátsó ajtó alatt, a benzinszűrőnél lelökte az egyik csövet, és így ugye nincs benzin. Az egészen áll a jég, mivel nincs garázs a kocsinak. Gőzöm sincs hogy miért jött le, egyszer csak menet közben leállt, indítanék, adom a gyújtást, hallom hogy nincs az a hang, amit a benzinpumpa csinál. Kiszállok, megyek egyből a jobb hátsó ajtóhoz, érzem a benzinszagot. alávilágítok, látom lent a cső, és mindenen áll a jég. Megpróbáltam visszanyomni kézzel, de nemigazán ment vissza.  Valahogy azt a pattintós részt lehet ideiglenesen is akár helyettesíteni? Vagy kapni azt a csövet, milyen néven én hol?

G3Ri Creative Commons License 2013.03.15 0 0 50612

Sziastok, köszi a segítséget,

 

G

Előzmény: Kárász00 (50611)
Kárász00 Creative Commons License 2013.03.15 0 0 50611

Csak az ablaktörlőkarokat és a két hosszú takaró műanyagot kell leszedni.(Ez a rész máshogy van megoldva az I-esen.) Utána már látni fogsz mindent és kézzel kitakarítható. Amúgy két helyen távozik a víz a csatornából, majd a kerék mögötti részen a doblemez és a műanyag dobbetét között folyik le a földre.

A kék csík felőli részen kell húzni(inkább rángatni) a burkolatokat. Itt fogják patentok(tipli szerű), amik valószínűleg eltörnek, vagy sérülnek majd.

A piros csíkkal jelzett részen nem szabad feszegetni, mert itt a burkolatból kilógó stiftek mennek bele lyukakba, kb. vízszintesen.

A sárga téglalapnál pedig egy kb. 10 centi hosszú részen oda van ragasztva a műanyag a szélvédőhöz. Először ezt vágd el szikével benyúlva. Ha véletlenül nem lenne itt ragasztó akkor ne lepődj meg, mert a korai daraboknál még nem volt.

 

Előzmény: G3Ri (50608)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.14 0 0 50610

Limiteres és NEM limiteres tempomat karok eladók nálam!!!

mantilla Creative Commons License 2013.03.14 0 0 50609

Enyhén mozog...kissé erősebben, de ovatosan, határozottan meg kell húzni felfelé...Műanyag patentok fogják...s ne lepődj meg ha véletlenül eltörsz egyet :-(   Mert erre nagy az esély.....Azt hiszem négy patent fogja...

A befúfómotor fedelét vedd le(kicsit feszegetni kell a rögzítőcsavarok eltávolítása után, mert ha van még alatta tömítőanayag az ragaszkodik hozzá...) s ott lesz a motor alatta...egy fémrácsot kell látnod a tűzfalon, alatta rés...Ott tanyázik a motor....

Előzmény: G3Ri (50608)
G3Ri Creative Commons License 2013.03.14 0 0 50608

1.4-es Xsara II-m van, én még a befúvómotort sem találtam meg :P

A szélvédő alsó műanyag takaró fedelét is mi fogja? Enyhén mozog, de nem találom, hol lehetne kipattintani.

Köszi a segítséget.

Előzmény: mantilla (50606)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.14 0 0 50607

Köszi, hogy megosztasz ilyeneket a többi Xsarással is!!! :)

Előzmény: ladasjani (50583)
mantilla Creative Commons License 2013.03.14 0 0 50606

még egy kis segítség :-)

Előzmény: G3Ri (50603)
mantilla Creative Commons License 2013.03.14 0 0 50605

motorház tetőt felnyitva, szemben állva vele a bal oldalon (tehát az anyós ülés előtt) van a szellőztető-befúvómotort takaró fedél...No azt kell megbontanod,s látni fogod a helyet.... Ott van az alsó karosszérialemezen egy db. kb. átmérő 12-es furat...Ott kéne távozni a bejutó víznek.

Le kell szedni az ablaktörlőkarokat, s a szélvédő alsó műanyag takaró fedelét is...összerakáshoz nem árt ha van nálad sziloplaszt (vagy hasonló tömítőanyag)...A fedelet tömítés nélkül ne tedd visza! S ha most lesz először bontva, a gyári ami rajta van,-eltávolítandó....Aztán szilóval nyomd meg rendesen, s úgy rakd össze....Ami kitüremkedik, egyszerűen letörlöd...

Előzmény: G3Ri (50603)
matthangya Creative Commons License 2013.03.14 0 0 50604

Köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (50576)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!