No mégegyszer!! :-) Nem hiszem hogy nincs egy karosszériás..vagy fényező..vagy márkaszervizes, aki ne tudná a megoldást az alábbi problémára!!!! Kérem!!!!Köszönöm!
Hámlik a visszapillantótükör festése..lakkja.
Hogyan tudom lepattintani a burkolatot, hogy ne kelljen ragasztgatni festéskor? Egyáltalán leszedhető? Nem akarom eltörni... köszi a tájékoztatást...esetleg ha képpel illusztrálná valaki az lenne a farnkó! :-)
Hali.Sikerült megoldani a dadogásos problémát. Gyujtotrafo csere megoldotta.2-3henger gyújtás hibát dobott ki az ECU. Most viszont úgy látom a termosztátom szarakodik.65foknàl nem megy feljebb menet közben. Ha allok akkor megy szépen el is indul a venti...A kérdésem az h a termosztátot hazzal együtt kell cserélni és gyakorlatilag merre van? Sejtésem szerint a hűtő felé menő vastag víz cső csatlakozik rá a motor jobb oldalán, egy fekete műanyag két csavarral. Jól gondolom?
Hát én nemértem. Pedig én foglalkozom a kocsival, tisztán tartom, bármi baja van egyből megcsinálom. Ismerősnek ugyanez a kocsi, dupla kilométer, egy halom kosz az egész, össze vissza húzgálva, csörög csattog, és mégis úgy ahogy minden jó. Engem meg mindíg megszopat valami.
Még ha van is hova tágítani a középfuratot, ahhoz befogószerszám elég nagy esztergapad kell, és még ott az a kérdés hogy mi van akkor ha nem tökéletesen (köz)ponos a megmunkálás?
Köszi, most reggel világosban, már sikerült visszanyomni a csatlakozót, és nem rúgta le megint magáról. Néztem, se a csöcsnek, se a csatlakozó belsejének nincs baja. Van ott a benzonnyomástartó szelep mellett egy műanyag T elosztó, arra megy, méghozzá alulról, hogy a másik vége hova megy, nemis néztem még. Egy régebben csinált képen bejelöltem.
Csak tudnám hogy mitől rúgta le. Arra gondoltam hogy bele ment a víz amikor még olvadt, aztán este megfagyott, és a fagy lenyomta.Van erre valami esély? Vagy más ötlet? Esetleg hogy a nyomástartó szelep nem az igazi, mert van hogy gyújtásnál nem egészséges a hangja, bár ki szoktam fújni, és akkor pár hónapig megint jó. Ez is okozhatja?
...szűrő elött vagy után ... ? esetleg tudok adni egy szivattyút meg házat is ha kell ... de ha jól körülnézek akkor még olyan csatlakozót is egy darab csővel ha nem is pont Xsaráról való....
Tegnap megszívtam rendesen, megállt a kocsi. A jobb hátsó ajtó alatt, a benzinszűrőnél lelökte az egyik csövet, és így ugye nincs benzin. Az egészen áll a jég, mivel nincs garázs a kocsinak. Gőzöm sincs hogy miért jött le, egyszer csak menet közben leállt, indítanék, adom a gyújtást, hallom hogy nincs az a hang, amit a benzinpumpa csinál. Kiszállok, megyek egyből a jobb hátsó ajtóhoz, érzem a benzinszagot. alávilágítok, látom lent a cső, és mindenen áll a jég. Megpróbáltam visszanyomni kézzel, de nemigazán ment vissza. Valahogy azt a pattintós részt lehet ideiglenesen is akár helyettesíteni? Vagy kapni azt a csövet, milyen néven én hol?
Csak az ablaktörlőkarokat és a két hosszú takaró műanyagot kell leszedni.(Ez a rész máshogy van megoldva az I-esen.) Utána már látni fogsz mindent és kézzel kitakarítható. Amúgy két helyen távozik a víz a csatornából, majd a kerék mögötti részen a doblemez és a műanyag dobbetét között folyik le a földre.
A kék csík felőli részen kell húzni(inkább rángatni) a burkolatokat. Itt fogják patentok(tipli szerű), amik valószínűleg eltörnek, vagy sérülnek majd.
A piros csíkkal jelzett részen nem szabad feszegetni, mert itt a burkolatból kilógó stiftek mennek bele lyukakba, kb. vízszintesen.
A sárga téglalapnál pedig egy kb. 10 centi hosszú részen oda van ragasztva a műanyag a szélvédőhöz. Először ezt vágd el szikével benyúlva. Ha véletlenül nem lenne itt ragasztó akkor ne lepődj meg, mert a korai daraboknál még nem volt.
Enyhén mozog...kissé erősebben, de ovatosan, határozottan meg kell húzni felfelé...Műanyag patentok fogják...s ne lepődj meg ha véletlenül eltörsz egyet :-( Mert erre nagy az esély.....Azt hiszem négy patent fogja...
A befúfómotor fedelét vedd le(kicsit feszegetni kell a rögzítőcsavarok eltávolítása után, mert ha van még alatta tömítőanayag az ragaszkodik hozzá...) s ott lesz a motor alatta...egy fémrácsot kell látnod a tűzfalon, alatta rés...Ott tanyázik a motor....
motorház tetőt felnyitva, szemben állva vele a bal oldalon (tehát az anyós ülés előtt) van a szellőztető-befúvómotort takaró fedél...No azt kell megbontanod,s látni fogod a helyet.... Ott van az alsó karosszérialemezen egy db. kb. átmérő 12-es furat...Ott kéne távozni a bejutó víznek.
Le kell szedni az ablaktörlőkarokat, s a szélvédő alsó műanyag takaró fedelét is...összerakáshoz nem árt ha van nálad sziloplaszt (vagy hasonló tömítőanyag)...A fedelet tömítés nélkül ne tedd visza! S ha most lesz először bontva, a gyári ami rajta van,-eltávolítandó....Aztán szilóval nyomd meg rendesen, s úgy rakd össze....Ami kitüremkedik, egyszerűen letörlöd...