Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R_end_es Creative Commons License 2013.03.05 0 0 50515
Helló!
Lehet elkezdett megszorulni, vagy több szutykot dolgozott be arra az oldalra, és már nem tud visszaállni a másik oldali szintre, ha tippelni kell.
Előzmény: gagaur (50506)
dani32 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 50514

Hali.

 

Én már érdeklődtem az áráról, alvázszám alapján rendelhető lenne 100 euró/darabos áron. Igaz, mindez Szerbiában.

NO COMMENT...

Előzmény: stevehuffnagel (50512)
bravura2 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 50513

hu gyerekek, 2 hét alatt 5 ezer km-t mentem sárikával.....kezdem unni a vezetést :)

stevehuffnagel Creative Commons License 2013.03.05 0 0 50512

És jól sejtem hogy a világítás színe nem az izzó színétől függ, szóval sima fehér van benne, a zöld színt pedig valami fólaiféleség adja neki, ami magában a tekerőkben van?
Másik kérdés ettől függetlenül, hogy hátul a torziós rugónak milyen ára van? Bontottat találtam, de olyannak sok értelmét nemlátom, újan mit kérnek érte?

Előzmény: pheco (50502)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.05 0 0 50511
BXtwelve Creative Commons License 2013.03.05 0 0 50510

Nem (csak) kábel kell hozzá, hanem a megfelelő hardver. Az a Lexia, persze szoftverrel együtt.

Előzmény: agria11 (50509)
agria11 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 50509

Helló

Tudnátok segiteni milyen kábelt kellene vennem xsara II-es hez hogy a lexia kommunákljon a kocsival?

Neten nézegetem van olcsóbb is de azokba nem nagyon bizok vagy itt ez tök mindegy milyen?

üdv

Kr.King Creative Commons License 2013.03.05 0 0 50508

Nekem annó kimaradt a nyöszörgős szakasz, egy hazafele úton (le volt terhelve szegényem nagyon) elkezdte polírozni a kerékjárati ívet jobbhátul. Másnap világosba ránéztem hátulról és láttam, hogy gyönyörűen dőlnek a kerekeim. A hézag nekem is jobb oldalon volt kisebb, most pedig teljesen egy szinten van a két oldal, hála a cserének! :D

Előzmény: R_end_es (50505)
Kr.King Creative Commons License 2013.03.05 0 0 50507

Na az faja! Én a héten viszem majd vissza, hogy akkor a nyákot nézzék át, mert a múlthéten szükségem volt mindenképp a kocsira, szóval akkor nemtudtam otthagyni. Én komplett vezérlés cserét csináltattam rajta október körül. Vezérműszíj, hosszbordásszíj, görgők, vízpumpa, pár szimmering, meg egy motortartó bak. Így komplettbe került szereléssel együtt 85be. Viszont mindenből csak gyári minőségű került a kocsiba, inkább fizessek érte kicsit többet, de így nyugodtan ülök bele. :D

Előzmény: Tuzmester84 (50503)
gagaur Creative Commons License 2013.03.05 0 0 50506

Sziasztok,

Nekem a hátsó futómű bal oldalon 1-2 centivel jobban le van ülve, mint a jobb. Ez mit jelent?

Amúgy a kerekek jól állnak, semmi nyöszörgés...

Köszi.

Üdv.

 

Előzmény: R_end_es (50505)
R_end_es Creative Commons License 2013.03.04 0 0 50505
Látatlanban ki tudja, de saját tapasztalat alapján, nekem nyöszörgés után nem sok volt hátra, bár pont a végére sok volt a futózás. Ha benyúlsz a kerék felett a kerékdobba a gumi belsö felére, vagy alánézzel mondjuk aknából, aláfeküdve, gyári méretü gumival bedölve semmi hézag nem maradt, kb a gumi közepénél, míg felújítás után kb egy centiméter maradt.
Előzmény: Dontotika (50504)
Dontotika Creative Commons License 2013.03.04 0 0 50504

Üdv !

 

Olyan kérdésem lenne,hogy a kocsi hátulja erősen nyöszörög. Néha kattan is. Ha jól látom lejebb ül a kelleténél,bár nem vagyok nagy szaki.

Kerekeket hátulról megnézve egyenesen állnak.nem "hajlanak " el. Jól gondolom ,hogy ez nem sokára egy hátsó híd csere ?

 

Tuzmester84 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 50503

Kész a kocsi! :) Végül mégis csak a generátor volt a ludas, bár elsőre megszivatta a szerelőt (is). Szétszedte még egyszer, átnézte a vezetékeket, és második nekifutásra jó lett. Igaz, 1 hétig szórakozott vele. Kicserélte az ékszíjat és 2 görgőt is, így cakpakk kért el 65.000-t (ebből 30 volt a generátor felújítása). Ami érdekes, hogy jelenleg a töltés járó motornál 14,1 Volt, 1 hete amikor még működött, 14,4V volt. Az akku lámpa viszont nem világít! :)

 

A következő művelet a vezérműszíj csere lesz, de majd csak tavasszal, most erre nincs keret. (Remélem az is menet közben adja majd meg magát...) Tudtok netán tippet adni, hogy Pesten (lehetőleg Újpest vagy Budafok közelében) hova érdemes vinni? Ami nem is túl drága és még jó is. Kb mennyibe fog az kerülni?

 

Üdv!

Előzmény: Kr.King (50400)
pheco Creative Commons License 2013.03.04 0 0 50502

A váltószoknyától kezdve felfelé haladva a torxokat kicsavarva bontogatsz, elég jól adja magát. Volt már erről bejegyzés, asszem 3 db. rízsszem izzó lesz ott. Korábban én is megcsináltam az enyémet, nekem a manuális klíma miatt kicsit nehézkes volt, mert az egész műszerfalborítást nem akartam kiszedni (a xsara 1-el ellentétben itt egyben van az egész, sajnos). De csipesszel sikerült a csere.

Előzmény: stevehuffnagel (50500)
pheco Creative Commons License 2013.03.04 0 0 50501

Akkor marad a próbálkozás a lexiával... sorry

Előzmény: Tizedes, HG7 GUT (50499)
stevehuffnagel Creative Commons License 2013.03.04 0 0 50500

Üdv!

Xsara II nél a fűtés kapcsolói mögötti izzóhoz hogy lehet hozzáférni? Mit kell bontani hozzá?

Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2013.03.04 0 0 50499

Többször is próbáltam, de nem műkődik:-(

Előzmény: pheco (50496)
sogtihi Creative Commons License 2013.03.04 0 0 50498

Köszönöm! Hétvégén megpróbálom kiszedni. 

Előzmény: pheco (50497)
pheco Creative Commons License 2013.03.03 0 0 50497

Nem cseréltem légzsákot, csak a kormányt szereltem le, hogy fordítsak rajta (egyszer nem jó állásban rakták vissza, s már rohadtul idegesített).

1. áramtalanítás: akku negatív pólus le, várj a biztonság kedvéért legalább egy órát, nehogy a képedbe durranjon a légzsák;

2. hátulról a 3 lyukon egy megfelelő csavarhozóval benyúlsz, csavar nem lesz, de befelé (mindig a kormány közepe felé) mozgatással kipattintod a fülekből a légzsákrögzító merevítőket

3. utána egyszerű kiemeled a kormány közepét, a légzsák györscsatijait le kell oldanod (azok kifele pattintósak).

 

Pofon egyszerű az egész, a kormányoszlop borításhoz nem is kell nyúlni. Itt találsz szemléltetést is:

http://www.cxoc.net/index.php?topic=11439.0

ill.

http://www.youtube.com/watch?v=laFmvp8YGE8

Előzmény: sogtihi (50495)
pheco Creative Commons License 2013.03.03 0 0 50496

Hajrá, számolj majd be!

Előzmény: Tizedes, HG7 GUT (50493)
sogtihi Creative Commons License 2013.03.03 0 0 50495

Szia! Xsara 2 kormánylégzsákját cserélted?

Tudnál segíteni, hogy hogyan lehet leszedni a kormányborítást?

Előzmény: pheco (50492)
sogtihi Creative Commons License 2013.03.03 0 0 50494

Sziasztok!

Xsara 2 kormányborítását (a légzsák/ légzsák borítás) hogy lehet leszedni? Van 3 nyálás hátul, de nem látok bent csavart. Valahogy ki kell pattintantani?

 

Eddig a kürt hol működött, hol nem. Most már a légzsák lámpa is világít. Ezek a vezetékek a kormányról mennek. Meg kellene néznem, mert valószínű eldörzsölődtek.

Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2013.03.03 0 0 50493

Ezt holnap én is kipróbálom!

Előzmény: pheco (50492)
pheco Creative Commons License 2013.03.03 0 0 50492

Nemrég nekem is voltak ilyen gondjaim, igaz, én kormányleszerelés (légzsák!) miatt áramtalanítottam a kocsit. Visszakötés után nem tudtam a hagyományos módon betanítani a távirányítót, gondoltam, majd lexiával simán megy. Kód beütve, programozás indít, látszólag minden ok, azonban, vmi miatt - gőzőm sincs - minden próbálkozásnak szinte teljes elektromos letiltás lett az eredménye. Más is járt már így, korábban posztolták is. A megoldás végül a következő lett (hozzáteszem: nem volt se zár-, se kulcscsere):

1. bal ablak lehúz, motorháztető kinyit, kiszállás

2. akku negativ saru lehúz 30 sec-re

3. akkusaru vissza, kb. 10 sec után gyújtás az ablakon keresztül

4. 10 sec-en belül távirányító zárás! gombja lenyomva 10 secre, utána kikapcs

5. 3 sec után kulcs kihúz.

 

Ezzel a távirányító betanulta a dolgát :)

Csak arra tudok gyanítani, hogy a próbálkozásokkal a BSI-t behülyítettem. Áramtalanítás után így ablakon át viszont első "elektromos parancsként" elfogadta a betanítást.

Előzmény: Kárász00 (50484)
cmlHunter Creative Commons License 2013.03.03 0 0 50491

Vettem egy elm327 bluetooth obd2 interfészt. Ebay-ről 3500ft környékén jött házhoz. Peugeoth 206 2003 1.1 benzinesen tökéletesen működik, de az én 2001-es HDI 90 sárimmal nem akar menni. Valakinek van ezekkel tapasztalata? Működésre lehet bírni, vagy ne szenvedjek vele, mert nem fog kommunikálni?

 

Igaz csak az androidos torque programmal próbáltam, majd talán valami windows-os programmal is megnézem.

cmlHunter Creative Commons License 2013.03.03 0 0 50490

Régebben volt szó az elektromos ablakról, fent marad és csak kattogás hallatszik, ha lent van fel le gombra is csak felfelé indul el. Nem volt mechanikai baja, nekem 1 szál vezeték szakadt el az ajtó kábelkötegnél.

cmlHunter Creative Commons License 2013.03.03 0 0 50489

Tényleg egyszerű volt kicserélni, igen ebben nem a csavaros van. 8000ft volt a márkaszervíznél az alkatrész.

Előzmény: BXtwelve (50475)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2013.03.03 0 0 50488

Tehát házilag nem megoldató.

 

Köszi!   

 

Tizedes

Előzmény: Kárász00 (50487)
Kárász00 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 50487

Kell hozzá Lexia(diagnosztikai eszköz).

 

Előzmény: Tizedes, HG7 GUT (50486)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2013.03.03 0 0 50486

Az újra tanítás házilag megoldható? Hogyan kell? Kódkártya megvan.

 

Tizedes

 

Előzmény: Kárász00 (50484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!