Dobos vagy tárcsás a híd? Mert ha tárcsás, a kerékagy leszedése után az abs jeladó tartóvasát le tudod szedni a lengõkarról és akkor nem kell szenvedni a jeladó kimūtésével.
...ami a termosztátnál van ...valószinű ""megragadt" a meleg helyzetnél és ezért megy a ventid ...és ahogy Ballys is mondta ezért nincs dúsítás hideg motornál....
..mondanám hogy adok egyet kipróbálásra de a tiedhez két fajta létezik ... alvázszámból kideríthető ... a másik lehet hogy a "világ végén" vagy ...
azt megtudnád pontosabban mondani hogy melyik az a hőgomba,, van egy közvetlen a termosztát után amibnk a csatlakozójára ketödarab vezeték megy ,és van egy ami ha a motoral szemben állok akor jobbkéz felöli oldalon amibe csak egy vezeték megy ,melyik lene a rosz...
5 ajósban, a kalaptartót tartja 2 madzag, ami a csomagtartó ajtóra van akasztva. Erre a patentre van ráakasztva, ez tartja egyébként a hosszanti műanyag burkolatot az üveg szélénél. Mintha egy golyó lenne a végén.
Bocsi, közben rájöttem hogy összekevertelek egy másik fórumozó cartárssal. Azt mondja még nekem meg valaki, hogy a csomagtartóban az a patent, amire a madzag megy ami a kalaptartót emeli, szóval olyat hol lehet szerezni? Autósboltban esetleg, vagy bontóban? Mert tegnap sikeresen letörtem a 3 fülből 2t, és így kiesik a helyéről.
...lehet ... :-)) meg valami kém programot felrakattál egy füst alatt ... már azóta gondolkodom hogy megint zaklatnom kéne téged mert szinte új korátol van a hangjával gondom , de ez nem állandó csak mikor hogy tartja kedve ... nekem még nem sikerült megoldanom driver frissítéssel .... majd csinálok egy kis videót róla és átküldöm elemzésre .....