Előre 16.5 cm, magassugárzó passz, de brutál hely van neki. A crossover pedig így is, úgy is nem meglévő helyre kell, hogy menjen. Hátra 13 cm (3 ajtósnál legalábbis)
Kormánytáv bukó, hacsak nem vet fel a pénz (20-30e HUF csak ez) - nincs olyan fej, ami plug and play (illetve most azod van).
Fejhez kell(het) takaró keret, mert a gyári fej enyhén szólva nem szabványos.
Megoldás: virtuális CD tár (USB, SD olvasás, minden maradhat a régiben mellette, hangszórókat meg cserélhetsz)
2002-es Xsara (1.6 16v) ban szeretném a gyári rádiót és hangszórókat kicserélni. Meg tudnátok mondani hogy mekkora hangszórók valók bele? (ajtókban lévők elöl hátul + magas sugárzó).
A rádió cseréléséhez szükséges beépítő keret? Ha igen hol találok?
Valamint jó lenne ha a kormányról vezérlést nem buknám a cserével. Ha jól tudom ehhez valamilyen jelátalakító kell és olyan rádió ami ismeri a funkciót. Tudnátok segíteni milyen rádiót érdemes (mit kell tudjon) és hol szerezhető be?
Eljött a kinyomócsapágy csere ideje. Bal féltengelyt kivettem, szóval arra eltudom majd húzni. Tartja X db csavar a blokkhoz, azon kívül mi tartja még, hogy letudjam húzni, avagy mit kell levenni, lekötni?
Segitségetek kérném. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire befolyásolja a nyomástartó olajszűrő a motor olajzásást? Mert eddig normál szűrő volt benne, és mikor 1 hetet állt az autó akk nem kapta fel az olajat és darabos volt addig mig a nyomás nem állt be. Most kb 2e km-t mentem az olajnyomást tartó szűrővel és, mintha hangosabb lenne a motor, főleg huzatáskor, és attól félek, h nem-e nem kap rendesen olajat a motor a szűrőtől. Ja és a megadott értéknek megfelelő 3.25 L olajat tettem bele és a nivópálca legfelső jelzése felett 1 hajszállal van az olaj, ha használat után kb 3 órára rá megnézem. És inditásnál mindig mind a 6 kocka megjelenik a műszerfalon. Légyszives segitsetek,hogy mit tegyek, nem szeretném, hogy besüljön a motor.
Az autó adatai: 2001.06. havi 1.6 16V SX, Xsara II
Pár hete már használom a 185/60-as téli gumikat, amelyet többen ajánlottak itt a fórumon. Eddig tökéletesen meg vagyok velük elégedve, semmilyen különbséget nem vettem észre.
A pótkeréken még nem cseréltem gumit, de igyekszem azt is mihamarabb megtenni. Az lenne a kérdésem, hogy ha véletlenül szükség lenne egy defekt miatt a pótkereket használnom, mennyiben jelent majd problémát, hogy az még a gyári méretű gumi?
Egyúttal érdeklődnék, hogy milyen fagyálló folyadék való a kocsiba? (Csak utántöltésre lenne szükség.)
Sajna nem tudom, de vin alapján meg tudom nézni a cikkszámot, ahhoz meg egy "helyettesítőt" ami már megmondja. Másik XU-ba 4 vezetékes kellett. Denso-t raktunk bele, mát több, mint 4 éve jó (306 S16)