Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Adammer Creative Commons License 2012.12.01 0 0 49125

Én ezt szokatam keverni az utántöltéshez:

http://www.homasita.hu/product/11798

Előzmény: Smith W. (49123)
Borsos83 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 49124

Gyári citroen xsara alufeli eladó vagy csere is érdekel.

Smith W. Creative Commons License 2012.12.01 0 0 49123

Pár hete már használom a 185/60-as téli gumikat, amelyet többen ajánlottak itt a fórumon. Eddig tökéletesen meg vagyok velük elégedve, semmilyen különbséget nem vettem észre.

A pótkeréken még nem cseréltem gumit, de igyekszem azt is mihamarabb megtenni. Az lenne a kérdésem, hogy ha véletlenül szükség lenne egy defekt miatt a pótkereket használnom, mennyiben jelent majd problémát, hogy az még a gyári méretű gumi?

 

Egyúttal érdeklődnék, hogy milyen fagyálló folyadék való a kocsiba? (Csak utántöltésre lenne szükség.)

Borsos83 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 49122

 

 

Eladó hátsó szárny! 

 

Érd: 06 30 478 02 51

Xantia_V6 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 49121

Helló!

 

Tudna valaki ábrát és leírást küldeni, hogy hogyan tudok 2002 végi, 1.4-es Xsara II-ben hűtőfolyadékot cserélni?

(Hol van a leeresztőpont, hol és milyen sorrendben kell légteleníteni, hány litert kell beletölteni stb.)

 

A segítséget előre is köszönöm!

soryton Creative Commons License 2012.12.01 0 0 49120

...dobtam mail-t ... ja és a csatit át kell rakni ,de nem hiszem hogy gondot jelentene....  :-)))

Előzmény: BallyS16 (49118)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49119

Szia!

Ha érdekel gyári hibátlan CD-s rádió, írj rám: machotom kukac gmail pont com.

Köszi!

Előzmény: bélasuska (49106)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49118

Minden webshop 4 vezetékesnek hozza.

Előzmény: BallyS16 (49117)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49117

VIN alapján:

1628 AA
LAMBDA-SZONDA12W LONG 555 MM

 

E144001
EM:LAMBDA SZ T- ÉS ÉLETKOR >= 5

Előzmény: soryton (49115)
jaki60 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49116

Köszi a választ.

Előzmény: vlezlee (49111)
soryton Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49115

..tudok neked Bosch unit négy kanócost... ha kell...

Előzmény: BallyS16 (49114)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49114

Sajna nem tudom, de vin alapján meg tudom nézni a cikkszámot, ahhoz meg egy "helyettesítőt" ami már megmondja. Másik XU-ba 4 vezetékes kellett. Denso-t raktunk bele, mát több, mint 4 éve jó (306 S16)

Előzmény: soryton (49112)
Pender01 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49113

Köszi a választ,akkor más alternatívát választok!

 

Üdv.

Előzmény: Kárász00 (49098)
soryton Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49112

...hány vezetékes kell bele ... ?

Előzmény: BallyS16 (49110)
vlezlee Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49111

Az én szempontomból csak pár apróság, de így legalább tudom, hogy az óracsoportban levő hőmérő nem a valós értéket mutatja, csak tájékoztató jellegű :)

Egyébként volt még pár hiba, ami javítva lett: a hengerfejben ki voltak lazulva a bronzperselyek (400e km) így fel lett újítva a hengerfej. Szar volt az első ventiket vezérlő elektronika, az is cserélve lett, a rossz csatlakozót javították, így az ecu jó értékeket kap az érzékelőktől plusz még pár apróság.

Előzmény: jaki.60 (49103)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49110

Köszi a kérdést, de még csak tétel egy listán ... :) Ez is :)

Előzmény: soryton (49109)
soryton Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49109

...a lambda problémád megoldódott ...?  :-))

Előzmény: BallyS16 (49108)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49108

I vagy II, kis kijelzős, közepes, nagy (multidisplay a kocsiban).

Lehet cserélni, kellhet egy keret köré.

Előzmény: bélasuska (49106)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49107

Nem, ez más.

Kopogott, de az az alsó talpas volt.

Ki lett cserélve majd' minden, és maradt egy hang, ami tompa, és nem annyira fémes.

Főleg bordákon, csatorna fedőkön való áthaladáskor jön elő - és mindegy, hogy melyik kerékkel történik a kontakt, ott a hang, és mindig jobbról.

Klattyanás lenne talán a megfelelő szó, ha lenne ilyen. Nem hangos, olyan, mint mikor a hideg rideg gumi pattan egyet valami útegyenetlenségen.

Előzmény: BXtwelve (49105)
bélasuska Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49106

sziasztok Xsara-gurúk :)

 

ha besxart a magnó a citroenben, azt lehet valahogyan cserélni? mert ez olyan fura méret, nem standard autós rádiómagnó...

 

köszi!

BXtwelve Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49105

Ez nem jó hír.

 

De azért tisztázzuk a kopogást.

Ém úgy hallom, hogy mind a két oldalt kopog. Ráadásul a padlólemezen érezhetőek az ütések. Neked is ilyen?

Előzmény: BallyS16 (49104)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49104

Nos, mielőtt lecseréltem volna mindent, alámentünk megint. Megvan, mi "kotyog, klattyan". Kormánymű. Na nem a fogasléc, hanem a ráaplikált "szervó", aminek a perselye valszeg megkopott. Hurrá :( De marad.

Előzmény: BXtwelve (48971)
jaki.60 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49103

...és mi változott??

 

Előzmény: vlezlee (49100)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.30 0 0 49101

Alvázszám alapján nem deríthető ki, hogy alkalmas-e a Xsara arra, hogy utólag gyári tempomatot szereljek bele?

vlezlee Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49100

Az enyémmel 3 hétig szoptak,mire meglett a hiba. Nálam sajnos csak úgy találták meg, hogy a szerelő (Róth Lajos, Bp XI. nem olcsó, de profi. ő az a szerelő, aki nem csak hibát javít, hanem azt is megkeresi, hogy a hiba miért jött elő és a kiváltó okot is megszünteti) anyósülésen a laptoppal tesztköröket ment és folyamatosan figyelte az érzékelők értékeit, így derült ki,hogy az érzékelő kábele szar, konkrétan az egyik gyantával kiöntött csatiban a motortérben volt egy légzárvány, ami esős vagy párás időben benedvesedett és emiatt rendszertelenül fals értékeket jelzett az ecu-nak.

Nálam az volt az alapvető gond, hogy a hőmérő 85 és 110 fok között erősen ingadozott, nem forralta a vizet, de gondoltam nézzék meg,mielőtt nagyobb baj lesz. Ekkor derült ki, hogy a xsara 1-nél az óracsoportban levő műszer a hengerfej hőmérsékletét méri és az óracsoportban egy elektronika ezt az értéket kompenzálja a vízkörben levő jeladók értékei alapján. Nálam hibás volt a jeladó is, a kiöntött csatlakozó is és az óracsoportban levő elektronika is :( Óracsoportot végülis nem cseréltettem emiatt, de a többi javítva lett.

Előzmény: WRCpowaa (49097)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49099

keress rá, hogy beleznay budaörs, beszélj velük, töredékéből megoldják.

Előzmény: Alvin_ti4200 (49087)
Kárász00 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49098

TORRENT.

De ne számíts nagy durranásra. Elég felületes, hiányos és sokszor hibás is. Arra viszont jó hogy bosszankodj hogy ezt, meg azt mennyivel egyszerűbb lenne megjavítani ha lennének olyan célszerszámaid amiket ott látsz.

 

Előzmény: Pender01 (49096)
WRCpowaa Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49097

Hello

 

Köszi a választ... véletlen szerűen csinálja ezt a szirénázás jelzést, így is ki tudják olvasni melyik hőgomba a szar? Ha csak a hőgomba romlott el, az kb mennyibe kerül kicseréltetni?

Üdv.

Előzmény: vlezlee (49095)
Pender01 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49096

Sziasztok!

 

Nem tudjátok,hogy honnan lehetne beszerezni a citroen service box nevezetű programot,mert elég nagy szükségem lenne rá.

 

Üdv.: Laci

vlezlee Creative Commons License 2012.11.29 0 0 49095

Vagy az egyik hőgombád rossz (3 van a vízközben tudtommal), vagy a hűtőventi vezérlőpanelje. Ha a vezérlőelektronika, az sajnos nem javítható, kb 25e az új, a hőgomba hibáját pedig csak kiolvasni lehet.

 

Előzmény: WRCpowaa (49093)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!