Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BXtwelve Creative Commons License 2012.11.03 0 0 48709

Mivel a stabpálcát már cseréltem idén, valószínű az alsó talpas lesz.

 

Én is így kezdtem. :-(

Kívánom neked, hogy a talpas legyen.

 

De azt itthon nem tudom kicserélni, nem férek a kocsi alá.

 

Olyan nagy darab vagy? :-)

Nem kell alámászni. Elég, ha a kocsi mellett vagy. :-)

Én a télen cseréltem, persze potyára. Nem volt nagy kunszt. Egy-két célszerszám azért ajánlott.

Előzmény: BallyS16 (48708)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.02 0 0 48708

Ma kicsit rámhozta a frászt a VTS...

Kerestem a jobb első kerék felőli kopogás okát és gondoltam megnézem a torony(csapágy) tartó csavarokat. Az egyiket kézzel is tudtam tekerni... Gondoltam meghúzom.

Na ja.

Nem véletlen ment kézzel, ugyanis menet csak a csavaron volt.

Eszközök és anyagok hiányában addig túrtam a pincét, míg találtam egy csavart ami kicsit vastagabb és nem sokkal hosszabb. Találtam is 3 félét, egyet még a Civicemből, egyet az ülésekhez használtakból és egyet a bringám alkatrészei között.

Mondanom sem kell, az utóbbi lett jó. Kicsit elüt, mert ez impuszos közepű, de most elég stabilan meg tudtam húzni. De nem hiszem, hogy ez volt az ok. Mivel a stabpálcát már cseréltem idén, valószínű az alsó talpas lesz. De azt itthon nem tudom kicserélni, nem férek a kocsi alá. Meg nem is tudom, 16 vagy 18 mm-es.

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.02 0 0 48707

Szia!
Nekem van egy ilyen, USB-s rádióra cseréltem azért adom el, egyébként hibátlanul működik. Dobj egy emailt nekem a machotom [kukac] gmail [pont] com címre és az árat megbeszéljük.

Üdv!

Előzmény: n-f (48701)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.02 0 0 48706

Sajna csak kijelzősöm van -> Vatera, mint ahogy mások is írták.

Előzmény: n-f (48701)
BallyS16 Creative Commons License 2012.11.02 0 0 48705

Ilyen szinte minden II-es tulajnál van :-D

Előzmény: Tuzmester84 (48704)
Tuzmester84 Creative Commons License 2012.11.02 0 0 48704

Aki meg netán Xsara II-re keres hűtőrácso, ugyanitt érdeklődjön, "Citroen Xsara II hűtőrács díszrács" néven! :)

 

pepe_gp Creative Commons License 2012.11.02 0 0 48703

Valakinek a múltkor kellett motorhátető szigetelés, ha jól emlékszem! Ezt Vaterán tessék keresni:

" Citroen Xsara I. motorháztető géptető szigetelés "

Mert ugye a fórum nem hirdetési rovat... :)

stevehuffnagel Creative Commons License 2012.11.02 0 0 48702

Heló! Nekem van éppenséggel egy ilyen, mond meg hogy mit érne meg neked, és megegyezhetünk. Nem Pesti vagyok, de jövő héten megyek Pestre, a hét második felében.

Előzmény: n-f (48701)
n-f Creative Commons License 2012.11.02 0 0 48701

Nincs rajt kijelző, olyan mint a képen

üdv.

Előzmény: BallyS16 (48684)
zimurgy Creative Commons License 2012.11.01 0 0 48700

Csak ki kell pattintani a komplett kis konzolt, ahol az aljzat van. Maga a cigarettagyújtó-foglalat nem adja magát könnyen, mert szét kell csúsztatni a belsejét, hogy az izzóhoz hozzáférj...

Előzmény: pepe_gp (48697)
Kárász00 Creative Commons License 2012.11.01 0 0 48699

Nem akarlak beparáztatni, de nekem azt mondta egy illető aki már nagyon régóta árul olajat hogy csak a Total Transmission BV 75W-80-at szabad beletenni. Állítását arra alapozta hogy jópár visszajáró vásárlója panaszkodott már neki hogy váltóolaj csere után néhány ezer km múlva elkezdett zúgni a váltó.

 

 

Előzmény: Kennymayer (48694)
tahepa Creative Commons License 2012.11.01 0 0 48698

Halleluja

Az autó ma szépen indult , eddig very happy....

4 új gyertya , a 2004-es kiadású akksi újra cserélve + valamilyen kütyük kitakarítása...

A pénztárcám is kitakarítva...de az otó szépen indul és működik.

Ha valakit érdekel a doktor neve : http://www.vida-autoelektronika.hu/    Debrecen. Pontos , gyors és felkészült csapat!

.....ez igen is a reklám helye!

Előzmény: tahepa (48678)
pepe_gp Creative Commons License 2012.11.01 0 0 48697

Ha jól emlékszem, Xsara I ben a szivargyújtón van a világítás, csak egy kicsi zöld ablakon bevilágít a hamutartóba! Az egészet ki kell csavarozni, hogy hozzáférj! A váltó előtti részt! Képem nincs sajna...

Előzmény: bravura2 (48696)
bravura2 Creative Commons License 2012.11.01 0 0 48696

akkor 5-30:)

mindenki boldog:)

csak kipróbálni akartam.

más: hamutartóban hol a világítás? hogy lehet cserélni?

Kennymayer Creative Commons License 2012.11.01 0 0 48695
www.aabroncs.hu/autofelszereles/termekek/2653-valvoline_hp_gl-5_pc_75w80_1l itt van az olaj,ilyet sikerult szerezni!
Kennymayer Creative Commons License 2012.11.01 0 0 48694
Hali!Vettem a valtoba olajat de sajna nem kaptam total-t csak valvolint ami ugyanúgy citroen és renault szabvanyos 75w 80-as.A leirasaban viszont az szerepel hogy ne keverje a gyarilag betoltott olajjal es az en elképzelésem az volt h ratoltok a régire mert abbol lathatoan elfolyt valamennyi.Akkor most ez nem tehetem meg?
Tuzmester84 Creative Commons License 2012.11.01 0 0 48693

Megjavítottam a kesztyűtartó világítást! :)

Xsara II-n ha valakinél szintén nem üzemel: Ki kell szedni a kesztyűtartót (mind a 6 torx csavart), mert csak kipattintani nem lehet!

A régi kapcsolóban a rugó épphogy elért a "célig", és ott sem érintkezett rendesen, gondolom oxidációs gond. Kicserélhető könnyen toll-rugóra. Amit én találtam az ráadásul fél centivel hosszabb is, úgyhogy még masszívabb lett. Képek:

 

 

Arra fel vagyok ilyen lelkes, hogy én nem vagyok valami nagy szerelő, a kis öröm is öröm :)

BallyS16 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48692

Nem a vita kedvéért, de melegben pont nem a 0w30 a jó.

Xw40/50/60 sokkal inkább.

Ez igaz nagyobb igénybevételnél is.

De szerintem mindegy. Te 0w30-at használsz, és kész. Én nem.

Előzmény: Törölt nick (48691)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48691

Ha megnézed a Total oldalán az adatlapokat, azt fogod látni, hogy az 5W30 (INEO) jobb hidegindítási jellemzőkkel bír, mint a 0W30.

 

Ha mindkét olaj full szintetikus, akkor ez egyszerűen hazugság. 40 fokon (ami nem is hidegindítás) a 0w30 kenőképessége 2,5szerese a 10w30-nak.

Előzmény: BallyS16 (48690)
BallyS16 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48690

Ha megnézed a Total oldalán az adatlapokat, azt fogod látni, hogy az 5W30 (INEO) jobb hidegindítási jellemzőkkel bír, mint a 0W30.

De mondom, mindenki azt használ, amit akar.

Én maradok a 10wX / 5wX olajoknál.

Majd ha a motormérnök azt iratja be a gépkönyvbe, hogy 0W30-at használjak, azt fogok.

 

Előzmény: Törölt nick (48689)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48689

Megkerestem egy jó leírást viszkozitás ügyében:

 

http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html

 

A viszkozitásnál az első szám a hidegindítás miatt fontos. Az a jó, ha minél kisebb. Azt is jó tudni, hogy nincs olyan alacsony hidegindítási viszkozitás, amely megfelelne a motornak. A 0-w-x is magas, a többiről nem is beszélve. A második szám az üzemmeleg motor (mivel vízhűtés van, 100 celsius) viszkozitás igénye. 100 fokos motornál pont az x-w-30 a megfelelő.

 

Ebből következik, hogy utcai igénybevétel esetén a 0w30 jobb választás, mint az 5w30, a 10w30-ról nem is beszélve. Nem különleges igénybevételnél az 5w40-nél is jobb. Kopott motornál szoktak "vastagabb" olajat javasolni, melynek egyetlen indoka, a kevesebb olajfogyás.

Előzmény: BallyS16 (48686)
BallyS16 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48688

Ha valaki mást használ télen, mint nyáron, valóban. Gondolom ki is mossa cserekor... hamár élettartam...

Előzmény: Törölt nick (48687)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48687

Télről volt szó.

Előzmény: BallyS16 (48686)
BallyS16 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48686

Technikailag semmi kétség.

A gépkönyv viszont mintha max 5W30-ig menne, és az ügye nyárra nem a legjobb itt Magyarhonban.

Mindenki azt rak bele, amit akar, persze.

Érdekes módon a 300e km-es Civic-emnek végig jó volt a 10W40 (ami nem mellesleg a gyári előírt).

 

Előzmény: Törölt nick (48685)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48685

A 0w30 olaj jobb, mint az 5w40. Hidegindításkor többszörös a motor igénybevétele, és a 0w30 olaj jobb kenést ad.

Előzmény: BallyS16 (48680)
BallyS16 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48684

Kijelzős vagy nélküli?

Előzmény: n-f (48682)
Tuzmester84 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48683

Ha nem baj, hogy ez CD-s nem pedig kazettás, akkor Vaterán találni:

http://auto-motor.vatera.hu/auto_hifi/autoradio/citroen_c5_gyari_cd_radio_xsara_ii_1658360699.html

Előzmény: n-f (48682)
n-f Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48682

Sziasztok!

 

Nincs valakinek esetleg használaton kívüli, üzemképes rádiója, amelytől kedvező áron megválna?

Budapest előnyben.

Köszönettel:

NF

Törölt nick Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48681

Ha extra igénybevételnek van kitéve a motor ( rövid városi utak, sok autópálya ), akkor rendben, hisz minősítése megfelelő. Egyébként pedig 5W40, amit eddig is használtál.

Előzmény: bravura2 (48679)
BallyS16 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 48680

A képlet egyszerű: "mit mond a könyv?"

Ha az előírtnak megfelele, hajrá.

Ha nem, nem.

(bár szerintem korosabb motor ez semmint hogy a 0W-X jó legyen)

Előzmény: bravura2 (48679)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!