Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2012.10.27 0 0 48567

1120 kg vs 1320 kg - tehát 9.8 kg / LE vs 9.4 kg / LE, nem ég és föld, tehát egy dagi sofőrrel már oda is az előny. A váltási bénaságról nem is beszélve :)

Előzmény: Törölt nick (48558)
tahepa Creative Commons License 2012.10.27 0 0 48566

Kösz a választ. Úgy tünik maradok a 15 coll-nál.Ajánlottak most egy garniturát. Hétfőn próba majd pénztár....karácsony így letudva..:)

Előzmény: BallyS16 (48565)
BallyS16 Creative Commons License 2012.10.27 0 0 48565

266-os fékre még felmegy a 14", a 283-ra nem.

266-nál is arra kell figyelni, hogy a "magas" ragasztott súlyok nem férnek el.

Arra sem árt kitérni, hogy a felni formája sem mindegy - az egyenes ágúakkal nincs gond, de pl. a 14" tésztaszűrő formája már problémás.

Na meg az ET, középfurat...

Gumiból ha 195/55R15 a méreted akkor 185/65R14 kell.

Kissé ballonosabb, komfortosabb, de "instabilabb" lesz érzetre.

Előzmény: tahepa (48562)
pheco Creative Commons License 2012.10.27 0 0 48564

Egy kis tapasztalatmegosztás, hátha segítek valakinek. A hátsó ablaktörlőm nem úgy működött, ahogy kellett volna: 3 folyamatos törlés után legtöbbször félúton végleg megállt, aztán se fel/se le, csak újra ki-/be kapcsoláskor, amivel újra 3 törlés majd vége. Idegesített, így elvittem a helyi márkakereskedés szervizébe, ahol azt mondták, végállás (ütem) kapcsoló hiba, s ajánlottak egy vaskos árú rendbehozatalt. A gép xsara 2. Lebontottam inkább én, kábelszakadás, érintkezéshiba sehol, bsi-ben rendesen érzékelve a rendszer. Sőt a 2-esekben már végálláskapcoló sincs, ennyit a szervizről... A dolog nem hagyott nyugodni, így beszereztem kapcsolási rajzot, s ezzel a megoldást is: a motor melletti fehér műanyag stekker 3 kábelbekötése össze volt keverve. Úgy tűnik, még gyárilag cseszték el. De mostmár hibátlanul működik szakaszos 1 törléssel.

Törölt nick Creative Commons License 2012.10.27 0 0 48563

Xsara II gyári felni mérete 195/55/R15, tehát ne tegyél rá 14 colost. I-es xsarára lenne jó, hisz a gyárija 14-es

Előzmény: tahepa (48562)
tahepa Creative Commons License 2012.10.27 0 0 48562

Tudom hogy unalmas már a sok kérdés tőlem....de itt egy újabb :

2004-es Xsara 1.4 ferdehátún most 15 collos gyári alufelni van. Most téli garnitúrában gondolkozom. 14 colos lemezfelnire tetetnék az egyik gumis azt mondta hogy az első féknyereg miatt nem fog elférni rajta a 14 collos lemezfelni.Neki van 15 collos pegueot garni. Tehát tényleg felejtős a 14 collos vagy csak ő cucca nagyon eladó? Köszönöm a válaszokat.

tahepa Creative Commons License 2012.10.27 0 0 48561

Üdv

Kulcsmásoláshoz kellene a kód ( állítólag ez kell az immo-hoz.

Előzmény: kazoltan (48559)
jaki60 Creative Commons License 2012.10.27 0 0 48560

Egyszerübb lene, ha a lámpa foglalatát illetve az egész lámpát pattintanád ki .

Előzmény: Tuzmester84 (48541)
kazoltan Creative Commons License 2012.10.27 0 0 48559

Nem OPR szám kellene ami a citroeneknél van? Mert ha igen akkor adj egy alvázszámot és kiolvasom.

Előzmény: tahepa (48557)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.27 0 0 48558

:) Én anno az 1.8/16V xsarámmal hagytam ott az ufo-s Civic Type-S-t. 112 vs 140Le...

Előzmény: treg (48556)
tahepa Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48557

Tiszt fórumozók!

Debrecenben tudna valaki Dot kódot elővarázsolni sporttársi áron Xsara II-ből? A szalon zsenge 5800 ft-ért megcsinálná..csöppet sokallom , de  lehet bennem van a hiba...:(

treg Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48556

Azért kösz.. :) minden ötlet érdekell, csak már van 1-2 lefutott köröm, amik nem válnak be... lehet csiga szorult a vízredszerbe :DDDDD XDDD franciák.....

Egyébként, hogy dícsérjem is, gyorsulási versenyen 2000-es Honda Accordot felzabáltam az 1.6 8v-el XD a sírás kerülgette a gazdáját XD

Előzmény: soryton (48553)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48555

Igen, Xsara II-n is kijön, de ne mtudom, hogy a vezeték mögötte milyen hosszú. Szerintem nem tart semeddig kiszedni :)

Előzmény: zimurgy (48554)
zimurgy Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48554

Xsara1-nél nem kell ehhez a kesztyűtartót kivenni. kijön a lámpa kapcsolóstul könnyedén.

Alighanem az újabbakon is ilyen.

Nekem is kellett már tisztogatnom...

Előzmény: Tuzmester84 (48541)
soryton Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48553

..lehet a csukott szem a gond...  :-))  szerettem volna segíteni. de többre most nekem sem futja...  :-))

Előzmény: treg (48552)
treg Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48552

Hidd el, hogy már csukott szemmel akár félkézzel légtelenítem a gépet.... ;) Speckó szerszámot készítettem hozzá, nem segít semmin... Minden cső meleg, mindenhonnan víz folyik... aztán ennyi ... ufo jelenség... Citroen :D

Előzmény: soryton (48551)
soryton Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48551

...ha így is van ...  akkor légteleníts....  lehet a fűtésen segít....

Előzmény: treg (48550)
treg Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48550

Egy időbe én is írogattam a hőfok miatt....most akkor a mutató más hőfokot mutat mint a gép?

Ebben csak azt tartom érdekesnek, hogy a hűtőventillátorom alapjáraton ketyeregve pont 90 foknál indul el, majd visszahűt és megáll. Ha újra meleg, elindul.. Ennek így is kell működnie.

DE.. mikor odatiprok ennek szerencsétlen autónak, felmegy nekem is a hőfok a következő fehér sávig is... most ilyenkor megy folyamatosan a ventillátor? 150-nél??? Ez így nem normális dolog.

Én azóta se tudtam belenyugodni. Amióta ezt csinálja hengerfejtömítésre gyanakszom, de egyszerűen nem tudom szétszedni az autót, mert nincs rá idő.... Jah egyébként a fűtésem is rossz, alig nyom meleg levegőt, szerintem a két probléma összefügg.... fellevegősödik a rendszer és a levegő hőmérsékletét jelzi vissza a mutató, ami valamivel melegebb lesz mint a víz...és valószínűleg a fűtésem is ezért rossz. Nem vagyok autószerelő, sokat nem értek hozzá, cáfoljatok meg, ha nem jól gondolom.

Előzmény: kazoltan (48525)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48549

A kar az jó, de a gyári féklámpa kapcsolóm 2 eres. Épp beszerzés alatt van egy bontott 4 eres csatival együtt. Ha azt bekötöm, bízom benne, hogy jó lesz. Arra elvileg 2 vezeték jön még rá, aztán a tanítás...

Előzmény: Törölt nick (48469)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48548

Szívesen, bízom benne, hogy segít a kép. Jó szerelést! Ezért vagyunk itt fórumon, hogy segítsünk egymásnak. Minden apróság számít. Épp ittam volna sört, de nincs...szóval köszi :)

Előzmény: Tuzmester84 (48547)
Tuzmester84 Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48547

Hú de jó fej vagy!! Nagyon köszi!!!
Én meg ezt találtam Neked:

:)

Előzmény: Törölt nick (48545)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48546

:(

azt hiszem az jobban zavarna ha szürke lenne, mint a repedt...

(sötétzöld autóm van)

azért köszi!

Előzmény: WRCpowaa (48542)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48545

Jogos, de nem kell feszegetni :)

Vaterán találtam egy képet neked. Bejelöltem rajta, hogy kb. hol kell keresned. Ott a kis textil vagy mi alatt vannak:

Előzmény: Tuzmester84 (48544)
Tuzmester84 Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48544

He eleve a világítást szeretném javítani, akkor le se kell feszegetni ezt az egészet? :D

Előzmény: Törölt nick (48543)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48543

Ha jól emlékszem akkor a kis "zajcsillapító filc vagy mi" alatt van még 3 torx csavar, ugyan olyan. Gyárilag van neki valami kis bevágás, amit csak fel kell hajtani és ott van alatta a csavar. De mintha ragasztva is lenne, szóval először lehet nehéz lesz picit. Elvileg más nem fogja, de a világítást szedd ki előtte!

Előzmény: Tuzmester84 (48541)
WRCpowaa Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48542

Hello

A csomagtér díszléc ezüst metál színű!

Előzmény: Törölt nick (48537)
Tuzmester84 Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48541

Tudja valaki, hogyan lehet kibontani a kesztyűtartót (Xsara II)? Az oké, hogy felül van 3 db torx csavar, ha kiszedem, mozog is az egész, de mintha alul még fogná valami. Nem akarom eltörni, a kesztyűtartó világítás kapcsolóját szeretném kicsit áttisztítani, mert nem kontaktol rendesen.

 

Köszi!!

Törölt nick Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48540

6120: Nekem Xsara II van, de nem rég volt olyan problémám, hogy a hátsó ködlámpák nem világítottak. Kapcsoló jó volt, izzók jók, biztosítékok a kézi könyv szerint szintén jók. Nem tudtam, hogy mi lehet a baj. Addig nézegettem a biztosíték táblát, míg észre vettem, hogy mögötte is van egy "mini biztosíték tábla" :D Ott volt egy 10A-os ami csere érett volt... Azért írtam, hogy hátha a Xsara I-ben is valami hasonló turpisság van. Sok sikert!

 

vakrepulo2: Sajnos csak télim van, de az kifogástalán állapotban, 8-10 mm-es.

vakrepulo2 Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48539

sziasztok

van egy 2002-es xsaránk olyan családi 2. autónak

a nyári gumi szettje most lett kukás rajta, nem azért mert elkopott, hanem mert elöregedett (75ezer van a 10 éves kocsiban)

 

kérdés: van valakinek eladó nyári szettje nyomott áron? (mivel most tél jön)

abban is benne vagyok, hogy az én lemezfelnire szerelt gumiszettem elcserélem egy másik lemezfelnire szerelt használt de még 3-4 kisfutású szezonra megfelelő minőségű szettre némi pénzt ráfizetése mellett

(((emellett persze kifejezetten nem ajánlom, hogy az én régi szettem használja valaki virágágyás kerítésen kívül másra is))))

 

akit érdekel nyílvános az email címem

köszi

 

zimurgy Creative Commons License 2012.10.26 0 0 48538

A legegyszerűbb, ha próbalámpázol...

Az, hogy mindkét izzó egyszerre szállt el, nem életszerű.

Esetleg ha felkapcsolod, valaki hallgatózzon, hogy behúz-e a relé a motortéri áramelosztóban. Úgy rémlik, hogy talán csak ez az egy relé van ott, a biztitábla melletti részen, az autó eleje felőli végén.

Így könnyen be tudod azonosítani, hogy a kapcsolótól a reléig, vagy pedig a relé után van-e a gond.

Némelyik Xsarán van egy köztes 2-pol csatlakozó is a lökhárító mögött, a bal oldali első nyúlvány elejénél. Hátha csak az csúszott szét...

 

A villanyászok általában nem szeretik javítani ezt a légzsák-csatlakozót, mert szintén nincs hozzá szerszámuk. Legtöbbjük kidobja a csatit, és direktre forrasztja...  :(

Ha Szombathely környékén jársz, szívesen megcsinálom neked...

Előzmény: Törölt nick (48536)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!