1120 kg vs 1320 kg - tehát 9.8 kg / LE vs 9.4 kg / LE, nem ég és föld, tehát egy dagi sofőrrel már oda is az előny. A váltási bénaságról nem is beszélve :)
Egy kis tapasztalatmegosztás, hátha segítek valakinek. A hátsó ablaktörlőm nem úgy működött, ahogy kellett volna: 3 folyamatos törlés után legtöbbször félúton végleg megállt, aztán se fel/se le, csak újra ki-/be kapcsoláskor, amivel újra 3 törlés majd vége. Idegesített, így elvittem a helyi márkakereskedés szervizébe, ahol azt mondták, végállás (ütem) kapcsoló hiba, s ajánlottak egy vaskos árú rendbehozatalt. A gép xsara 2. Lebontottam inkább én, kábelszakadás, érintkezéshiba sehol, bsi-ben rendesen érzékelve a rendszer. Sőt a 2-esekben már végálláskapcoló sincs, ennyit a szervizről... A dolog nem hagyott nyugodni, így beszereztem kapcsolási rajzot, s ezzel a megoldást is: a motor melletti fehér műanyag stekker 3 kábelbekötése össze volt keverve. Úgy tűnik, még gyárilag cseszték el. De mostmár hibátlanul működik szakaszos 1 törléssel.
Tudom hogy unalmas már a sok kérdés tőlem....de itt egy újabb :
2004-es Xsara 1.4 ferdehátún most 15 collos gyári alufelni van. Most téli garnitúrában gondolkozom. 14 colos lemezfelnire tetetnék az egyik gumis azt mondta hogy az első féknyereg miatt nem fog elférni rajta a 14 collos lemezfelni.Neki van 15 collos pegueot garni. Tehát tényleg felejtős a 14 collos vagy csak ő cucca nagyon eladó? Köszönöm a válaszokat.
Debrecenben tudna valaki Dot kódot elővarázsolni sporttársi áron Xsara II-ből? A szalon zsenge 5800 ft-ért megcsinálná..csöppet sokallom , de lehet bennem van a hiba...:(
Azért kösz.. :) minden ötlet érdekell, csak már van 1-2 lefutott köröm, amik nem válnak be... lehet csiga szorult a vízredszerbe :DDDDD XDDD franciák.....
Egyébként, hogy dícsérjem is, gyorsulási versenyen 2000-es Honda Accordot felzabáltam az 1.6 8v-el XD a sírás kerülgette a gazdáját XD
Hidd el, hogy már csukott szemmel akár félkézzel légtelenítem a gépet.... ;) Speckó szerszámot készítettem hozzá, nem segít semmin... Minden cső meleg, mindenhonnan víz folyik... aztán ennyi ... ufo jelenség... Citroen :D
Egy időbe én is írogattam a hőfok miatt....most akkor a mutató más hőfokot mutat mint a gép?
Ebben csak azt tartom érdekesnek, hogy a hűtőventillátorom alapjáraton ketyeregve pont 90 foknál indul el, majd visszahűt és megáll. Ha újra meleg, elindul.. Ennek így is kell működnie.
DE.. mikor odatiprok ennek szerencsétlen autónak, felmegy nekem is a hőfok a következő fehér sávig is... most ilyenkor megy folyamatosan a ventillátor? 150-nél??? Ez így nem normális dolog.
Én azóta se tudtam belenyugodni. Amióta ezt csinálja hengerfejtömítésre gyanakszom, de egyszerűen nem tudom szétszedni az autót, mert nincs rá idő.... Jah egyébként a fűtésem is rossz, alig nyom meleg levegőt, szerintem a két probléma összefügg.... fellevegősödik a rendszer és a levegő hőmérsékletét jelzi vissza a mutató, ami valamivel melegebb lesz mint a víz...és valószínűleg a fűtésem is ezért rossz. Nem vagyok autószerelő, sokat nem értek hozzá, cáfoljatok meg, ha nem jól gondolom.
A kar az jó, de a gyári féklámpa kapcsolóm 2 eres. Épp beszerzés alatt van egy bontott 4 eres csatival együtt. Ha azt bekötöm, bízom benne, hogy jó lesz. Arra elvileg 2 vezeték jön még rá, aztán a tanítás...
Szívesen, bízom benne, hogy segít a kép. Jó szerelést! Ezért vagyunk itt fórumon, hogy segítsünk egymásnak. Minden apróság számít. Épp ittam volna sört, de nincs...szóval köszi :)
Ha jól emlékszem akkor a kis "zajcsillapító filc vagy mi" alatt van még 3 torx csavar, ugyan olyan. Gyárilag van neki valami kis bevágás, amit csak fel kell hajtani és ott van alatta a csavar. De mintha ragasztva is lenne, szóval először lehet nehéz lesz picit. Elvileg más nem fogja, de a világítást szedd ki előtte!
Tudja valaki, hogyan lehet kibontani a kesztyűtartót (Xsara II)? Az oké, hogy felül van 3 db torx csavar, ha kiszedem, mozog is az egész, de mintha alul még fogná valami. Nem akarom eltörni, a kesztyűtartó világítás kapcsolóját szeretném kicsit áttisztítani, mert nem kontaktol rendesen.
6120: Nekem Xsara II van, de nem rég volt olyan problémám, hogy a hátsó ködlámpák nem világítottak. Kapcsoló jó volt, izzók jók, biztosítékok a kézi könyv szerint szintén jók. Nem tudtam, hogy mi lehet a baj. Addig nézegettem a biztosíték táblát, míg észre vettem, hogy mögötte is van egy "mini biztosíték tábla" :D Ott volt egy 10A-os ami csere érett volt... Azért írtam, hogy hátha a Xsara I-ben is valami hasonló turpisság van. Sok sikert!
vakrepulo2: Sajnos csak télim van, de az kifogástalán állapotban, 8-10 mm-es.
a nyári gumi szettje most lett kukás rajta, nem azért mert elkopott, hanem mert elöregedett (75ezer van a 10 éves kocsiban)
kérdés: van valakinek eladó nyári szettje nyomott áron? (mivel most tél jön)
abban is benne vagyok, hogy az én lemezfelnire szerelt gumiszettem elcserélem egy másik lemezfelnire szerelt használt de még 3-4 kisfutású szezonra megfelelő minőségű szettre némi pénzt ráfizetése mellett
(((emellett persze kifejezetten nem ajánlom, hogy az én régi szettem használja valaki virágágyás kerítésen kívül másra is))))
Az, hogy mindkét izzó egyszerre szállt el, nem életszerű.
Esetleg ha felkapcsolod, valaki hallgatózzon, hogy behúz-e a relé a motortéri áramelosztóban. Úgy rémlik, hogy talán csak ez az egy relé van ott, a biztitábla melletti részen, az autó eleje felőli végén.
Így könnyen be tudod azonosítani, hogy a kapcsolótól a reléig, vagy pedig a relé után van-e a gond.
Némelyik Xsarán van egy köztes 2-pol csatlakozó is a lökhárító mögött, a bal oldali első nyúlvány elejénél. Hátha csak az csúszott szét...
A villanyászok általában nem szeretik javítani ezt a légzsák-csatlakozót, mert szintén nincs hozzá szerszámuk. Legtöbbjük kidobja a csatit, és direktre forrasztja... :(
Ha Szombathely környékén jársz, szívesen megcsinálom neked...