Ha a tempomat kérdésben sikerül valakinek hasznos infókra szert tenni, ossza meg velem is. Én nem folyatm bele, mert senki nem tudta feltámasztani, hogy működjön is. Engem érdekel. De addig nem fordítok rá energiát, amíg nem biztos a siker.
Másik fontos kérdésem.
Mi lesz a járgánnyal, ha mondjuk egy jó pár hónapra áram nélkül marad. Tehát leállítom a kocsit 6 hónapra és kivenném az akksit. Tudok bele rakni egy teljesen szart, de az se fog sokáig tartani, de minimális áram még van benne.
Kinyúvad valami, ha tartósan nem kap áramot?
A terv, hogy legközelebb csak akkor áll forgalomba, ha tökéletes lesz a paripa. Van néhány hibája, és nem akarom tovább nyúzni feleslegesen, főleg télen a szutyokba.
Nyilván néha be lesz indítva, néha megy egyik szerelőtől amásikhoz, de javarászt állni fog.
Még nem jártam Debrecen közelében sem, így nem hinném, hogy megérné neked, ha ott helyben megcsinálnám :D Biztos van a környékeden fórumozó aki segít. Sajnos én nem tudok a távolság miatt.
Édesapám Picassojahoz másoltattam maszeknál. Kód kártya az a szervízbe kell csak. Viszont ha szeretnél még egy kulcsot használni akkor kell hozzá immobiliser amit márkaszervíz be kell tanítson, vagy akár én is (mivel van ilyen programom).
Kódkártya hiányában van bármilyen sanszom kulcsot másoltatnom a autóhoz a hajdú-bihari sík mezőkön?
Tudom unalmasak a kérdéseim , de a most vásárolt autóhoz csak egy azaz egy darab távirányítós kulcsot kaptam és pont. Félő hogy az egyke egyszer búcsút int nekünk ( elvész a kulcs)....
Sziasztok. Vezérlés cserére készülök 2001-es 1.6 16v-s Xsarámon. Érdekelne, hogy mik a tapasztalataitok, melyik márkát ajánljátok, melyikkel vigyázzak. Előre is köszönöm szépen válaszotokat! :D
Nekem azt írta, hogy ez az alja. Ha többet rendelünk akkor is. Az indok, hogy minőségi anyagokkal dolgozik és, hogy messze vagyunk. Én agyalok rajta...