...mondanám hogy egy reális áron oda adom ezt az frissen hegesztettet, ha érdekel és esetleg Pestről eltudod vinni... nekem fél éve van fönt az előzőleg hegesztett ami szintén a negyediknél volt félkörben elrepedve és még tartja magát.-...
...az ajtózárban min. egy kapcsoló van a belső világításnak aminek valószinű elkopott a "körme" ami normális esetben bele kapaszkodik a mechanikába, legalább is nálam ez volt és mióta két éve "megtoldottam hibátlanul működik....
Klíma és tempomat nekem nem fontos, a többi felszereltséget pedig szinte mindegyik tartalmazza, amire szükségem van (lufik, e.ablak, immo, központi, abs)
2002-2003-as autókra kerestem rá 1.4 és 1.6 motorral, de elég nagy az árbeli szórás a hahu-n, találtam 450-900.ig, ezért is kérdeztem, hogy egy jó állapotú 2002-2003-as gép reálára mennyi. Természetesen nem a legalját nézegetem, de szerintem már a 900e ft nem igazán reális a kora és az itt olvasott korábbi árak alapján.
Más ami kimaradt: A kuplung alul akadt már az elején is, de most még jobban. Olyan mintha le lenne tapadva egy ideig, de utána ok a dolog, az egész kupungot kell emiatt cserélni??
Leesett a váltógombról a középső belső címke és szerintem ahogy kiszálltam ráragadt a talpamra. Az a lényeg, hogy elveszett. Van esetleg valakinek vmi ötlete, hol lehet beszerezni? Neten csak váltógombbal együtt találtam.
Amúgy még régebben kérdezgettem hifi dolgokról, mostmár összeállt egy kis alap rendszer, ami fényévekkel jobban szól mint a gyári ( pioneer2320, hertz dsk165, ajtószigetelés). Megszenvedtem vele, főleg az ajtószigeteléssel, de nagyon sokat dobott rajta. Aki belekezd ne hagyja ki ezt a lépést.A következő egy normális erősítő lesz, de nincs kedvem pillanatnyilag szétszedni a kocsit, behúzogatni kábeleket mindenfelé. Majd egyszer ... :)
Ajtó: Lexia-ban egyszer addig "hekkerkedtem" amíg az egyik ajtóra azt írta a belső visszajelző, hogy nyitva holott csukva volt. De aztán jó lett, de már nem emlékszem arra, hogy mit nyomtam mellé a programban. Lehet neked is valami hasonló lehet...vagy valami érzékelő (nem tudok ilyennek a létezéséről, de valami biztos, hogy kell legyen benne, de még nem szedtem szét). Amúgy a te régi ajtódból pakoltak át mindent?
Ha Tolna megyében vagy, akkor tudok segíteni benne, hogy rendes műanyag fülekkel legyen feltéve...ugyan ott ahol gyárilag csak erősebb. Ha pedig messzebb vagy akkor keress a környékeden, egy NORMÁLIS műanyagaost.
Amint félre lehet állítani a szekeret, leveszem és elviszem egy szakihoz. Remélem enyémmel is boldogul.
És aki heggesztettel jár, még nem repedt el mellette?
Másik kérdésem.
Még mindíg a bal hátsó ajtómra vonatkozik. Egyszerűen állandóan azt hiszi a kocsi egy-két döccenés után, hogy nyitva van. Ez elég rossz mondjuk éjszaka, mikor belekapcsolja a képembe a belső világítást. Meg mondjuk a parkolóba, mikor az autóhoz érek és nem kell kinyitni, mert már magát kinyitotta a kocsi úgy fél órája és már az economy mód is aktív. Kicsit kellemetlen dolgokat tud csinálni, és a szerelők tárt karokkal néznek rám, hogy fingjuk nincs mi a baj.
Legszivesebben a fejüre húznám az egészet. Ugyanis egy ajtó csere után kezdte ezt csinálni.
Egészen véletlenül a zárba nincs valami szenzor, ami kilazulhat, eltörik, megszakad, és csinálja a hülyeséget? Egy zárcsere megoldja a problémát? Azt mondják, szakadás nincs a vezetékekben.
Azt nézd meg, nem-e hiányzik néhány csavar az ajtókárpitból, vagy esetleg kilazult volna. Mert a patent csak úgy nem kezd el mozogni.
A hangszóró rács mögött van néhány, és a kapaszkodóba alulról lehet látni lyukat, ahol a csavar van. Plusz ha jól emlékszem a belső kilincs körüli burkolatot levéve is találsz egyet. De ez nem biztos, már nem emlékszem pontosan.
Mivel a múltkor is segítettetek, újra ide fordulnék :)
Sikerült kicserélnem a hűtőrácson a Citroen jelet, bontott alkatrészből, és hogy ne essen le, rögzítettem kötegelővel, szerintem nem is néz ki olyan csúnyán. A króm csík 2 szélén pont van 2-2 lyuk, hogy befűzhessük a szalagot!
A kérdésem az ajtókban a felhajtható könyöklőkre vonatkozik. Mint ahogy a képen is látszik, kicsit szétjött a jobb oldali (gondolom az ajtónyitástól), és így nem is lehet felhajtani. Ezt lehet szerintetek valahogy javítani, vagy cserés?
Valamint ha a jobb oldali ajtót 1x kinyitom - becsukom, akkor a kárpit is (jobb oldali rész) és az ajtónyitó körül a műanyag már meg is lazul. Vissza lehet pattintani azonnal, és a helyére is cuppan, de jobb lenne ha állna a helyén. Ezzel valami ötlet?
Válaszolván az előző kérdezőnek: én 3 hete vettem ezt a Xsarát. 400.000 Ft, 150.000.- km.
Szerintem ez elég baráti ár volt, az állapota is szinte hibátlan. Úgyhogy szvsz 4-500.000 Ft körül keress ilyeneket!
Köszönöm szépen előre is a segítséget! (Xsara II, 2002, 3 ajtós)
Szerintem inkább az 1.6-ost nézegesd. Főleg ha a klímát is akarod használni. És talán még kevesebbet is fogyaszt mint az 1.4-es. De nem csak a motorban van különbség a kettő között. Az 1.6-os hátul is tárcsafékes. Jobban jársz szerintem hogyha a 2002 utánit veszel. Akkor volt modellfrissítés, ami kívülröl nem túl feltünő. 2003 év vége felé árulták a Playback II változatot. Ez volt a "full extrás". A 1.6-os ebből is jobb volt, mert abban van tempomat.
Viszont arra készülj fel hogy Debrecenben nem találni olyan szerelőt aki igazán értene ehhez az autóhoz.
Használt autó vétel van soron, s felszereltség-méret-kényelem vonalom képbe került jelen fórum tárgya.
Azonban elég bő árkategóriát találtam Hahu-n, s érdeklődnék, hogy egy 2001-2002 évjáratú jól felszerelt, megkímélt külső és belsővel rendelkező, karambolmentes (esetleg enyhén sérült, de szakszerűen javított), 1.4-es verziónak mi lenne jelen esetben a REÁLIS piaci ára?
Nem akarok aranyárat fizetni, de alaptalanul és feleslegesen alkudozni sem. Megfizetem ha vigyáztak az autóra és karban tartották, ehhez azonban szükségem lenne némi támpontra.
Illetve ~50-50%-ban lenne városban (Debrecen) és középhosszú távon (50-150 km) használva, ennek figyelembevételével 1.4 vagy 1.6 kivitel ajánlott?
Nagyon köszönöm a szíves segítséget, ugyan féket már javítottam, de bowden cserét, még nem csináltam, az az igazság hogy így akna nélkül, nagyon macerás, hát így irány a szervíz!!
Megoldódni látszik a problémám, a kiegyenlítő tartályt záró kupakjában lévő O gyűrű lecsúszott, igazából nem látszott ,hogy nincs a helyén, csak amikor megrendeltem az újat, akkor vettem észre, hogy az enyémben nem jól helyen tömít. Átraktam a gyűrűt a megfelelő horonyba(tömít mint az állat) és minden OK . A megrendelt kupak vissza a feladónak. Hát ennyi, köszi a sok hozzászólást.
A hűtő zártrendszerű, tehát a hűtőn nincsen sapka, ellenben azt vettem észre, h a tágulási tartály zárókupakja, ha az egyik vízcsövet nyomkodom, akkor a kupak szuszog, nem tömít rendesen. Lehet h itt a gond.
A hűtőfolyadék fogyás lehet a hűtősapka rugójának kilágyulásától is (melegen a túlfolyónál kiengedi szép lassan a hűtőközeget). Ha nem gyári már a hűtőd, akkor meg pláne, sajnos az utángyártott alkatrészek kritikán aluli minőségűek némely gyártónál :(