Befújtam klímatisztítóval a levegőnyílásokat, erre elnémult a rádió... Kijelzi a csatornákat, csak nem szól. Ugye, nem kell kicserélnem a gyári cd-s rádiót?!
Vigyáztam rá nagyon, de az volt a probléma, hogy nekem is volt itthon egy tartalékba, ami a gyári volt, de úgy néz ki a sok állás megártott neki.
Annyi volt a bajom, hogy betettek egy bontottat, és az valamiért más és többet mutat mint ami valójában a tankban van és visszaraktam a régit. Na az meg mégsem jó, tehát visszacsere.
Lényeg, hogy jó lenne már végre, ha pontosan mutatna a műszer. egyébként azon a kis csúszkán van egy szám, meg egy VDO felirat. Az jelent valamit? Mert az én két visszajelzőmön más az a szám.
Ja egyébként Szarvasi vagyok (Békés megye), de most megyek a 7végén dabasra, ha az valakinek útba esik. Vagy posta. ::D
sziasztok! 5 ajtós ii-es xsarám első 2 üléstámlája picit mozog előre-hátra és idegesít :). nem tudnátok egy rajzot v fotót linkelni a meghúzandó csavarokról?
Már nagyon rég nem jártam erre, de látom azóta se javult meg egyik xsara sem. :D
Sajnos én is folyamatos problémákkal küzdök. Sajnos már öreg a szekér. :(
A fütömotor csapágya mostanában elkezdett cincogni, mintha egy kisegér költözött volna a a müszerfal mögé. :D
A legfontosabb kérdésem amiért ide írkálok, hogy nincs-e valakinek eladó egy üzemanyag szivattyúja benzines jószághoz? nekem csak a szintjelző kellene belőle, mert az enyém megmakkant. És nagyon nem akarózik komplett házat venni ezért főleg úgy, hogy 3 napja szereltem bele az új szivattyút. Nagyon nagyon örülnék neki, ha valaki emberi összegért megszabadulna ettől a kis csecsebecsétől!!!!!!
Igen, három van, de írtam is, hogy: "A kijelzőnek nézd meg az izzójait is, 3 db van. Nekem már az összes cserélve lett.
Itt egy minta kép, hogy hogyan is néz ki a foglalat és benne az izzó" Nem tudom pontosan, de talán annak is lehet fényerősséget állítani a központival. Esetleg próbáld meg, ha nem akkor izzó csere. Fillérekből megvan...és legalább tudod, hogy jó. Vezeték pedig magától ott nem tud elszakadni, se tönkre menni.
Izzót akartam írni. Nemtudom miért írtam ledet..... :D Viszont nemláttam rajtuk semmi hibát, a kábel sincs megtörve, szakadva sehol. Lehet kicserélem őket, aztán ha szerencsém lesz, újra fényárban úszik majd az utastér! :D
A minap volt időm, kiszedtem a központi kijelzőt, és sajnos nem ez a látvány fogadott. Nekem csak 3 foglalat van benne, amibe mindbe van led. Szerencsére a vezetékek érintetlenek, de ennek ellenére még mindig sötét a kijelzőm. Valami más ötlet esetleg nincs? Esténként kényelmetlen, hogy ha időt akarok nézni, lámpát kell hozzá nyomnom. Bár magamnak köszönhetem.... :(
Most vásároltam Xsara II 2001es autót, és feltűnően gyengén világít a műszerfal. Nappal hajtottam haza, így fel sem tűnt, de most, h túl vagyok egy éjszakai úton, rákérdeznék, h ez normális szerintetek, vagy égő probléma lesz?, mint a központi számitógépnél, amit köszönve a fórumnak már javítottam is...
Gyakorlatilag a kis digitális kijelzőt alig lehet kivenni éjszaka... Nem hinném, h ez gyárilag ilyen lenne :) A két mutató (km, fordulat) sugároz némi halvány fényt.
Ami vizet látsz, az a beszívott levegő páratartalma, másnéven kondenzvíz. A hideg motornál a víz kijön ott is, ahol a kipufogó gáz nem, de a hőtágulás után tömített lesz a rendszer. Ezzel nem kell foglalkoznod. Hacsak nincs elrepedve a csonk. Ha el van tudok adni repedésmenteset....marketingszag nélkül.
...van az már több is ...talán az első alkalommal mikor itt voltál... :-)) én most cseréltem megint csapágyat két év után ..még nem lógott de volt már egy kis hangja...
A segítségeteket kérem, Xsara1 hátsó lökhárítójának a leszereléséhez.
A kerékjáratok közelében lévő 71-es csavarokhoz hogy férek hozzá? Ki kell szerelni a dobbetéteket?
Az 5-ös patent pontosan hol van, és mit tart?
Esetleg a 2-es és 3-as betétek külön is kapattinthatóak? Tolatóradar beépítéséről van szó, ha ezek sérülésmentesen kivehetőek volnának, úgy volna a legegyszerűbb dolgom...
Érdeklődnék, hogy taálkoztatok -e már a következő hibajelenséggel.
Észrevettem, hogy a leömlő csonknál, ahol a motorblokkal találkozik, ott megfigyelhető egy nagyon pici viz kifolyás.Tehát a tömítés mellől gyöngyzik kifelé a víz.
A hűtővíz nem nagyon fogy. Pedig heti 900-1000 km megyek. Utántöltés kb 3 hónapja volt azaz olyan 15 ezer kilométerrel ezelöt. De akkor is csak 1-2 decit kellet rátöltenem.
A kiegyenlitő tartályban lévő víz tiszta.
Ezt a jelenséget már egy jó ideje figyelem, de nem változik. Pedig napi zinten használom a járgányt.
A kocsim Xsara II 2001 1.6 16V.
Ötletetek van, hogy miől lehet ez a kis mennyiségű víz folyás.
...lehet benne nem is kis ráció.... egyszer úgy 120-al megfogtam egy kátyút , a motor azonnal le állt ... amint tudtam megálltam de minden idítási kisérlet sikertelen volt.... ..még jó hogy csak mintegy 5 km-re volt otthonról és a haverommal sikerült haza vontatni.. ezek után sem sikerült beindítani.... ekkor felhívtam a váci szervízt és segítőkészen elmondták mi a teendőm evvel a kapcsolóval ... és BÓDOTTÁ.... azonnal indítható lett ... :-))
Édesapámnak elmondtam a hibát, és motortató gumibakra gondolt. Nekem eszembe se jutott volna. Viszont, ha jobban bele gondolok, akkor lehet, hogy az morog kisebb fordulaton. Holnap meg is nézzük...