való igaz csinálhatja a kormánymű,de azért előtte ellenőrizném a cserélhető axiális csuklókat melyek a kormánymű és a külső kormányösszekötő gombfej között található.de ha rángatópadon volt akkor szerintem ezt is ellenőrizték.
Csak egy ötlet a kopogásra, nekem, igaz a xsara-n, még nem, de a Renault 19-esemen a kormánymű, azon belül ahol az öntvényházból kilép a kormányrúd, ott van két persely, ezek kiverődhetnek és csúnya hangot tudnak hallatni, talán ez is lehet ok!!! Feltételezem, nagy különbség nincs e tekintetben a két "francia" között!!!
...nevezett jeladó már korábban cserélve hasonló gyanú miatt.. eredmény nélkül, gondolom kettő csak nem rossz egyszerre... de majd inkább a gyakorlatba kellene megnézni, elméleti síkon nem olyan eredményes a hiba feltárás... :-))
Főtengely holtponti jeladó hibára gyanakodnék így elsőre,de mivel rettentő jól tudok szerelni telefonon is és neten is így azért sok pénzzel erre nem fogadnék.
Heló! Múlt héten takarítottam ki a nyomásszabályzó szelepet, ami a benzinszűrő mellett van. Meg is szünt a berregés, viszont pár napra rá megint elkezdte. Azt kétlem, hogy ennyi idő alatt koszos lett volna, vagy nemis amiatt volt a berregő hang. Mi lehet az oka szerintetek? Gondolom lehet olyan szelepet venni, mi pénz kb egy olyan?
Leggyakrabban előforduló hibák a lengőkar hátsó szilentje ami külön cserélhető 2 csavar szorítja a bölcsőhöz,illetve a toronycsapágy kiverődése.De még lehet gyanakodni a jobb féltengelyszár motorblokkra rögzítésének kopogására is.Ezek a tapasztalataim.
Ha xsaraguru vagy, talán tudsz segíteni. Itt a fórumon többen szenvedünk első futómű kopogással.
Az enyém hullámos, vagy töredezett aszfaltú úton hangosan kopog, mindkét oldalt.
Évek óta szívok vele, de nincs meg az ok. Épp a héten voltam a kocsival (sokadszorra) a haveromnál vizsgabázison, szétrángattuk, de minden jó, semmi nem lóg.
...remélem nem baj hogy kitettem az elérhetősgedet..? :-))) ...a BSI-be is beletudtok nyúlni....? ...van egy hiba amit állandóan újra dob , bár ettől függetlenül alapvetően rendesen ketyeg a motor....
A 200 e. km már indokolná a cserét,de ha a kuplungpedál bennragad az nem a szerkezet és nem a tárcsa hibája,mindinkább a pedál feszítőszerkezetére gyanakodnék.milyen motorral van szerelve?
A kuplungpedál mitha egy paraszthajszálnyival lejjebb lenne, mint a fékpedál, akkor lehet nem is bowden a gond? Akár lehet kuplung probléma is, már van a kuplungszettben is vagy 200e km, bár nem csúszik meg, csak a pedál egyre többször bennt ragad.
"" Elnézést,kihagytam a bemutatkozást.Xsara II és Picasso modellek alkatrészforgalmazásával és javításával foglalkozunk.Bárminemű kérdéssel keressetek a 06-20/628-6346-os számon vagy karugyintezes@freemail.hu e-mail címen.""
..és alkalomadtán én is megkerslek. ha Berlingo nem akadály.... :-))